Μετά την ανάληψη της επίσημης αντιπροσώπευσης των Renault και Dacia στην Ελλάδα, από την Grand Automotive Hellas το Μάρτιο του 2025, οι πωλήσεις και τα μερίδια και των Renault και Dacia στην εγχώρια αγορά, το πρώτο εξάμηνο του έτους, αυξήθηκαν σημαντικά σε σχέση με την αντίστοιχη περσινή περίοδο.
Διαβάστε επίσης: 160 ίπποι και χαμηλότερες τιμές για το αναβαθμισμένο υβριδικό Renault Captur
Πιο συγκεκριμένα, σε σχέση με το αντίστοιχο εξάμηνο του 2024το Renault Group στην Ελλάδα αύξησε το μερίδιό του κατά 60,5%, στο 5,7%, με 4.459 πωλήσεις, έναντι 2.778 ταξινομήσεων, πέρυσι το 1ο εξάμηνο.
Συγκεκριμένα η Renault ανέβασε το μερίδιό της στο 2,6%, από το 1,8% πέρυσι (με αύξηση της τάξης του 47,6%), ενώ η Dacia ενίσχυσε τη θέση της στην αγορά, με μερίδιο 3,1% από 1,8% (αύξηση της τάξης του 73,5%).
Το Renault Group κατέγραψε αύξηση των συνολικών πωλήσεών του κατά το πρώτο εξάμηνο του 2025 (+1,3% σε σύγκριση με το 2024), φτάνοντας τις 1.169.773 ταξινομήσεις οχημάτων.
Με 394.278 επιβατικά οχήματα (+8,4%) η Renault ανέβηκε μία θέση και πλέον κατατάσσεται 2η στην Ευρώπη (PC+LCV). Το Clio είναι το δημοφιλέστερο αυτοκίνητο στην Ευρώπη, σε όλες τις κατηγορίες και κανάλια διανομής.
Το 59% των οχημάτων Renault που πουλήθηκαν ήταν εξηλεκτρισμένα. Ένα στα δύο μοντέλα που πωλήθηκαν ήταν υβριδικό (HEV), σημειώνοντας αύξηση +36,2% σε σχέση με το πρώτο εξάμηνο του 2024. Η Renault είναι η δεύτερη μάρκα στην ευρωπαϊκή αγορά υβριδικών (HEV).
Τα αμιγώς ηλεκτρικά αντιπροσωπεύουν πάνω από το 16% των πωλήσεων (+57% σε σύγκριση με H1 2024), με αιχμή του δόρατος το Renault 5 E-Tech Electric.
Παράλληλα, στις κατηγορίες C και άνω, οι οποίες αντιστοιχούν στο 40,1% του μείγματος πωλήσεων για το πρώτο εξάμηνο του 2025 (+0,4 μονάδες), η Renault κατέγραψε εντυπωσιακή άνοδο +52%, σε σχέση με το αντίστοιχο διάστημα του 2024, χάρη στα Austral, Espace και Rafale.
Η Dacia πούλησε 308.957 επιβατικά οχήματα (+1,1%) και έλαβε μερίδιο αγοράς 4,5% (+0,1 μονάδα) διατηρώντας τη θέση της στο ευρωπαϊκό βάθρο των πωλήσεων λιανικής.
Το Sandero, με 151.948 πωλήσεις παγκοσμίως, παραμένει το πιο δημοφιλές μοντέλο στην Ευρώπη (PC), σε όλα τα κανάλια πώλησης, αλλά και το κορυφαίο μοντέλο στις λιανικές πωλήσεις από το 2017.
Το Duster, με 108.510 πωλήσεις, παραμένει το Νο.1 SUV για πελάτες λιανικής στην Ευρώπη, σύμφωνα με τον γαλλικό όμιλο. Η 3η γενιά του έχει συγκεντρώσει σχεδόν 200.000 παραγγελίες, από το λανσάρισμά της, πριν από έναν χρόνο.
Το νέο Bigster, που είναι διαθέσιμο από τον Ιανουάριο του 2025, έχει ήδη σημειώσει δυνατή πορεία με 17.329 ταξινομήσεις. Από αυτές, το 69% αφορούν στην υβριδική έκδοση των 155 ίππων και το 88% στις πλούσιες εξοπλιστικές εκδόσεις (Extreme και Journey). Το Bigster λειτουργεί επίσης ως ισχυρό εργαλείο προσέλκυσης νέων πελατών, καθώς το 80% των πελατών στη Γαλλία προέρχονται από άλλες μάρκες.
Για τη Dacia, το 23,5% των πωλήσεων αφορά εξηλεκτρισμένα οχήματα. Το ποσοστό των υβριδικών έφτασε το 17,2%, αυξημένο κατά 11,8 μονάδες, σε σχέση με το πρώτο εξάμηνο του 2024, κυρίως λόγω της επιτυχίας του νέου Duster.




