Με συνολικό μερίδιο άνω του 9%, σχεδόν 1 στους 10 Έλληνες επέλεξε να αγοράσει ένα νέο μοντέλο Renault ή Dacia, από τη σύγχρονη και πλούσια γκάμα μοντέλων και των δύο μαρκών. Μεγάλοι “πρωταγωνιστές” σε αυτή την επιτυχία ήταν τα Dacia Sandero και Renault Clio. Πιο συγκεκριμένα, η Dacia, με 636 ταξινομήσεις, τερμάτισε στην 6η θέση των συνολικών πωλήσεων. Η Renault, με 595 πωλήσεις, τερμάτισε 8η. Αξίζει να σημειωθεί πως η Dacia στην Ελλάδα, ακολουθώντας την ευρωπαϊκή δυναμική της, βρέθηκε στην 4η θέση των πωλήσεων λιανικής.
Δείτε επίσης: Το ιαπωνικό B-SUV των 20.580 ευρώ – Υβριδικό SUV με εγγύηση έως και 10 χρόνια
Από πλευράς μοντέλων, το Renault Clio βρέθηκε στην 6η θέση των πωλήσεων συνολικά από τα μοντέλα όλων των κατηγοριών, σε όλα τα κανάλια πώλησης. Το συγκεκριμένο μοντέλο, διακρίνεται για την πληθώρα επιλογών, μιας και υπάρχουν επιλογές βενζίνης, υγραερίου, πετρελαίου, αλλά και πλήρως υβριδική έκδοση. Στην ελληνική αγορά, η τιμή εκκίνησης ορίζεται στα 19.400 ευρώ, ενώ το όφελος φτάνει έως και τα 2.500 ευρώ. Επίσης, υπάρχει εγγύηση που αγγίζει τα πέντε έτη.

Το best seller της Dacia από 15.990 ευρώ
Αντιστοίχως, στην 9η θέση βρέθηκε το Dacia Sandero, το οποίο επίσης είναι διαθέσιμο και με κινητήρα υγραερίου, τόσο στην έκδοση αμαξώματος Streetway, όσο και στην Stepway. Η τιμή του στην Ελλάδα ξεκινά από τα 15.990 ευρώ και συνοδεύεται από εγγύηση πέντε ετών. Το Stepway από την άλλη, ξεκινά από τα 16.890 ευρώ.
Με το δυνατό portfolio μοντέλων, που καλύπτουν όλες τις κατηγορίες και πελατειακές ανάγκες, με πλήρη γκάμα κινητήρων, υβριδικών, ηλεκτρικών και bi-fuel, αλλά και μία πολλά υποσχόμενη ατζέντα νέων αφίξεων, τόσο η Renault όσο και η Dacia, τόσο στην Ευρώπη, όσο και στην ελληνική αγορά, κοιτάζουν μόνο την κορυφή.

Η Grand Automotive Hellas “στο τιμόνι”
To Renault Group συνεχίζει στην Ελλάδα την κατάκτηση νέων εδαφών, αυξάνοντας το μερίδιό των Renault και Dacia μήνα με το μήνα. Με τη Grand Automotive Hellas στο τιμόνι, ως επίσημο εισαγωγέα των μαρκών στην ελληνική αγορά, η δυναμική που αποτυπώθηκε στο δείκτη των πωλήσεων του πρώτου εξαμήνου και για τις δύο μάρκες, ειδικά σε σχέση με τις επιδόσεις τους πέρυσι την ίδια χρονική περίοδο, συνεχίστηκε και τον μήνα Ιούλιο. Αξίζει να σημειωθεί ότι η δραστηριότητα της GA Hellas, κατά το πρώτο 6μηνο του έτους, μετράει μόλις 4 ενεργούς μήνες πωλήσεων, γεγονός που καθιστά την ισχυρή της επίδοση στις πωλήσεις, ακόμα πιο σημαντική.