Τα στοιχεία σχετικά με τις ταξινομήσεις του 7μηνου στην ελληνική αγορά δημοσιεύθηκαν. Η πρώτη θέση εξακολουθεί να ανήκει στο Peugeot 2008, το οποίο κατάφερε για ακόμα ένα μήνα να μείνει πάνω από τα Toyota Yaris και Toyota Yaris Cross που το ακολουθούν! Απομένουν ακόμα πέντε μήνες για να δούμε αν θα καταφέρει να γίνει best seller για όλο το 2025.
Δείτε επίσης: Η best seller μάρκα στο 7μηνο – Από 16.670 ευρώ το πιο προσιτό μοντέλο
Πιο συγκεκριμένα, ο σχετικός πίνακας του ΣΕΑΑ δείχνει πως το γαλλικό SUV βρίσκεται στην κορυφή της αγοράς με 4.468 ταξινομήσεις από τον Ιανουάριο μέχρι και τον περασμένο Ιούλιο. Πίσω του, στη δεύτερη θέση, ακολουθεί το best seller της προηγούμενης χρονιάς! Δεν είναι άλλο από το Toyota Yaris Cross, το οποίο στο ίδιο διάστημα έχει καταγράψει 4.084. Συνεπώς, κάτι λιγότερο από 400 πωλήσεις χωρίζουν τα δύο αυτοκίνητα, διαφορά που είναι ικανή να καλυφθεί στο επόμενο διάστημα. Μένει να δούμε αν κάτι τέτοιο θα συμβεί εν τέλει.

Η τρίτη θέση καταλαμβάνεται από το Toyota Yaris, το οποίο με 3.651 ταξινομήσεις αποτελεί την best seller επιλογή στην κατηγορία των supermini. Σε αυτή την κατηγορία φαίνεται πως έχει κριθεί η πρωτιά, μιας και πίσω του ακολουθεί το Peugeot 208 με 2.620 ταξινομήσεις. Πάμε να γνωρίσουμε λίγο πιο αναλυτικά το Peugeot 2008, αλλά και να δούμε με ποιους κινητήρες είναι διαθέσιμο στη χώρα μας.
Βασική έκδοση με 22.700 ευρώ
To Peugeot 2008 προσφέρεται αυτή τη στιγμή σε τέσσερις εκδόσεις, εκ των οποίων οι δύο είναι αμιγώς ηλεκτρικές. Στη βάση της γκάμας βρίσκεται το βενζινοκίνητο των 100 ίππων, το οποίο συνοδεύεται από χειροκίνητο κιβώτιο έξι σχέσεων και ξεκινά από τα 22.700 ευρώ.. Ακολουθεί η υβριδική έκδοση με συνδυαστική ισχύ 145 ίππων και στάνταρ αυτόματο κιβώτιο e-DCS6. Η αμιγώς ηλεκτρική έκδοση προσφέρεται σε δύο εκδόσεις ισχύος, μία με 136 και μία με 156 ίππους.

Peugeot Hybrid Days με 23.900 ευρώ
Στο πλαίσιο του Προγράμματος Peugeot Hybrid Days, για περιορισμένο χρονικό διάστημα και αποκλειστικά σε ετοιμοπαράδοτα αυτοκίνητα, το Peugeot 2008 Hybrid 145hp διατίθεται από 23.900 ευρώ. Το τρικύλινδρο μοτέρ με χωρητικότητα 1.199 κ.εκ. αποδίδει συνδυαστικά 145 ίππους. “Συνεργάζεται” με αυτόματο κιβώτιο διπλού συμπλέκτη με έξι σχέσεις και η κίνηση περνά στους εμπρός τροχούς. Αναφορικά με τις επιδόσεις, τα 0-100 χλμ./ώρα έρχονται σε 8,3 δλ. και η τελική ταχύτητα αγγίζει τα 206 χλμ./ώρα. Βέβαια, το “δυνατό χαρτί” του συγκεκριμένου κινητήρα είναι η διαχείριση του καυσίμου, με τη μέση κατανάλωση να διαμορφώνεται στα 4,9 – 5,0 λτ./100 χλμ.