Όπως σας είχαμε ενημερώσει πρόσφατα, τα υβριδικά αυτοκίνητα (ήπια ή πλήρως υβριδικά) κατέχουν πλέον σχεδόν το 50% της ελληνικής αγοράς (δείτε εδώ το σχετικό μας κείμενο). Αυτή τη φορά, θα δούμε τα πέντε μοντέλα αυτής της κατηγορίας που έχουν την χαμηλότερη κατανάλωση βάσει του ΣΕΑΑ, αλλά και ποιο είναι το πιο φθηνό ανάμεσά τους.
Δείτε επίσης: To B-SUV με μεγαλύτερο χώρο και από station wagon – Χωρητικότητα 574 λίτρων
Όπως βλέπετε στον σχετικό πίνακα που ακολουθεί, το υβριδικό Toyota Yaris στην έκδοση με κινητήρα 1.5 5D HDF (e-CVT) είναι το πιο μοντέλο με την χαμηλότερη κατανάλωση. Η πρωτιά ήρθε με συνδυαστική κατανάλωση 3,8 – 4,3 λτ./100 χλμ. Εννοείται ότι ακριβώς η ίδια επίδοση ισχύει και στην περίπτωση του MAZDA 2 Hybrid, το οποίο αποτελεί ουσιαστικά “αδερφάκι” του. Η τριάδα ολοκληρώνεται με την πλήρως υβριδική έκδοση του Renault Clio. Ο λόγος για την έκδοση full hybrid E-Tech 145, με μέση κατανάλωση 4,1-4,9 λτ./100 χλμ. Λίγο πιο πίσω ακολουθεί το Mitsubishi Colt, το οποίο αποτελεί “αδερφάκι” του Renault Clio και η πεντάδα ολοκληρώνεται με το Suzuki Swift. Το τελευταίο είναι το μοναδικό ήπια υβριδικό μοντέλο της πεντάδας… και ασφαλώς το φθηνότερο! Πάμε να το γνωρίσουμε πιο αναλυτικά.

Από τα 16.990 ευρώ και μόλις 4,4 λτ./100 χλμ.
To Suzuki Swift διαγράφει μία εξαιρετική πορεία στην ελληνική αγορά, “μετρώντας” στο 7μηνο (Ιανουάριος – Ιούλιος) συνολικά 2.315 ταξινομήσεις. H εν λόγω επίδοση το καθιστά δεύτερο πιο δημοφιλές μοντέλο της εταιρείας, μετά το Suzuki Vitara. Επίσης, κατέχει και την τέταρτη θέση στη δημοφιλή κατηγορία των supermini. Η τιμή του στην ελληνική αγορά ξεκινά από τα 16.990 ευρώ (περιλαμβάνεται προωθητική ενέργεια Hybrid Bonus ύψους 460 ευρώ). Πέρα όμως από την τιμή, “δυνατό” του στοιχείο είναι και η κατανάλωση! Η χαμηλότερη κατανάλωση των 4,4 λτ./100 χλμ. που βλέπετε στον παραπάνω πίνακα, επιτυγχάνεται στην έκδοση με το χειροκίνητο κιβώτιο και την κίνηση στον εμπρός άξονα.

Με χειροκίνητο ή αυτόματο CVT κιβώτιο
Το συγκεκριμένο μοντέλο προσφέρεται με μία δυνατότητα επιλογής ως προς τον κινητήρα. Κάτω από το καπό του βρίσκεται ένας τρικύλινδρος κινητήρας με χωρητικότητα 1.197 κ.εκ., ο οποίος συνοδεύεται από ήπια υβριδικό σύστημα 48V. Αποδίδει 82 ίππους στις 5.700 σ.α.λ., ενώ η μέγιστη ροπή των 112 Nm έρχεται στις 4.500 σ.α.λ. Μπορεί να μην υπάρχει ποικιλία ως προς τους κινητήρες, αλλά ο αγοραστής μπορεί να επιλέξει χειροκίνητο κιβώτιο πέντε σχέσεων ή αυτόματο CVT. Επίσης, υπάρχει και η δυνατότητα επιλογής τετρακίνησης, το Suzuki Swift είναι το μοναδικό μοντέλο της κατηγορίας που προσφέρει αυτή την δυνατότητα! Πατώντας εδώ μπορείτε να διαβάσετε την αναλυτική δοκιμή μας.