Η κατηγορία των supermini ανέκαθεν παρουσίαζε μεγάλο ενδιαφέρον στην χώρα μας, καθώς εκτός του ότι είναι από τις πλέον εμπορικές, είναι και αυτή στην οποία δραστηριοποιούνται αυτοκίνητα με βαριά… φανέλα! VW Polo, Toyota Yaris, Opel Corsa, Ford Fiesta και άλλα, εδώ και δεκαετίες έχουν αφήσει πολλά στην αυτοκίνηση και προφανώς είναι δύσκολοι αντίπαλοι!
Υπάρχει όμως και ένα ιαπωνικό μοντέλο, το οποίο, πάντοτε πιστό στις αρχές του παραμένει σταθερή αξία εδώ και τέσσερις δεκαετίες. Ο λόγος για το Suzuki Swift του οποίο η νέα γενιά βρίσκεται εδώ και καιρό στην χώρα μας και πλέον διανύει την καλύτερή της περίοδο εμπορικά, καθώς διπλασίασε τις πωλήσεις του, όπως μπορείτε να διαβάσετε εδώ μέσα σε μόλις ένα έτος. Μάλιστα τυγχάνει να είναι και το best seller της μάρκας στην ευρωπαϊκή αγορά (διαβάστε εδώ περισσότερα). Μάλιστα η Suzuki στη νέα του γενιά για τις αγοράς του Ηνωμένου Βασίλειο, της Ιρλανδίας και της Ευρώπης, κατασκευάζει το αυτοκίνητό της στην Ιαπωνία και συγκεκριμένα στο εργοστάσιο της Sagara στην Shizuoka της Ιαπωνίας.
Μάλιστα, το Suzuki Swift είναι και το φθηνότερο Made In Japan μοντέλο που μπορεί να αποκτήσει κανείς στην ελληνική αγορά, καθώς η τιμή του ξεκινά από τα 17.450 ευρώ, ενώ με το όφελος Hybrid Bonus των 460 ευρώ, η τιμή του πέφτει στα 16.990 ευρώ.
Δείτε εδώ όλες τις δοκιμές του Suzuki Swift
Το νέο Swift είναι γεμάτο αυτοπεποίθηση. Κάτι που φαίνεται πρωτίστως από την εξωτερική του εμφάνιση, οι γραμμές της οποίας ακολουθούν την αρχιτεκτονική της προηγούμενης γενιάς. Τα φώτα είναι νέας σχεδίασης, τόσο εμπρός όσο και πίσω και έχουν στοιχεία LED, η μάσκα έχει μεγαλώσει οι θόλοι είναι τονισμένοι και η οροφή υπογραμμίζεται από διχρωμία και χαρακτηρίζεται από την παράλληλη θέση της ως προς το έδαφος. Σύμφωνα με τη μάρκα, η νέα σχεδίαση έφερε και βελτίωση στον αεροδυναμικό συντελεστή, ενώ κατάφερε να διατηρήσει το μήκος του αμαξώματος κάτω από τα 4 μέτρα, στα 3,86 μ. Το μεταξόνιό του παρέμεινε στα 2,45 μ. ενώ συνολικά ζυγίζει κάτω από έναν τόνο.
Περνώντας στο εσωτερικό, αντιλαμβάνεσαι αμέσως τις διαφορές στην σχεδίαση. Πλέον το ταμπλό είναι πολυεπίπεδο, έχει διχρωμία, ενώ τα υλικά του είναι ποιοτικότερα και σαφώς πιο ευχάριστά στην όψη αλλά και στην αφή. Ο πίνακας οργάνων έχει κλασική διάταξη και αναλογικές ενδείξεις για ταχύμετρο και στροφόμετρο, ενώ διαθέτει και κάθετη έγχρωμη οθόνη 4,2 ιντσών. Η έγχρωμη οθόνη αφής στο κέντρο είναι 9,0 ιντσών. Εξοπλιστικά, το αυτοκίνητο έχει αναβαθμιστεί, τόσο στον τομέα άνεσης και συνδεσιμότητας όσο και σε αυτόν της ενεργητικής και παθητικής ασφάλειας. Οι χώροι του ικανοποιούν. Οι εμπρός επιβάτες κάθονται άνετα και έχουν διαθέσιμους χώρους για μικροαντικείμενα, ενώ πίσω δυο ενήλικες δεν θα έχουν πρόβλημα, ακόμη και αν το ύψος τους ξεπερνά τον μέσο όρο. Κάτω από το καπό του, το νέο Suzuki Swift έχει να επιδείξει έναν νέο, τρικύλινδρο, ατμοσφαιρικό βενζινοκινητήρα, χωρητικότητας 1,2 λίτρων ο οποίος έχει την κωδική ονομασία «Z12E», αποδίδει 82 ίππους και 112 Nm ροπής και συνδυάζεται με ήπιο υβριδικό σύστημα 12 Volt (επίσημη μέση κατανάλωση 4,4 λίτρα./100 χλμ.).










