To νέο FIAT Grande Panda έχει ξεκινήσει την εμπορική του πορεία στην ελληνική αγορά και αυτή τη στιγμή προσφέρεται με δύο σύνολα. Εφοδιάζεται είτε με υβριδικό σύστημα, είτε με αμιγώς ηλεκτρικό. Σύντομα στη γκάμα του θα προστεθεί ακόμα μία έκδοση, η οποία θα εξοπλίζεται με αμιγώς βενζινοκίνητο κινητήρα και χειροκίνητο κιβώτιο.
Δείτε επίσης: Η “βασίλισσα” της Ευρώπης εδώ και 20 χρόνια – Το best seller με όφελος 5.000 ευρώ
Αυτή η νέα έκδοση του ιταλικού SUV θα εξοπλίζεται με τρικύλινδρο, turbo κινητήρα χωρητικότητας 1,2 λτ., ο οποίος αποδίδει 100 ίππους και 205 Nm ροπής. Η κίνηση περνά στους εμπρός τροχούς μέσω χειροκίνητου κιβωτίου έξι σχέσεων. Οι διαθέσιμες εκδόσεις εξοπλισμού θα είναι τρεις, η POP, η ICON και η LA PRIMA, ενώ όλες οι εκδόσεις μπορούν να συνδυαστούν με επτά χρωματισμούς για το αμάξωμα: Gelato White, Cinema Black, Passione Red, Acqua Azure, Limone Yellow, Lago Blue και Luna Bronze.

Σχεδιαστικά, το FIAT Grande Panda αντλεί έμπνευση από το εμβληματικό FIAT Panda πρώτης γενιάς, συνδυάζοντας ταυτόχρονα σύγχρονα στοιχεία. Τοποθετείται στην B-SUV κατηγορία, κάτω από το FIAT 600, και όσον αφορά στις διαστάσεις, το μήκος αγγίζει τα 3,99 μέτρα, το ύψος τα 1,57, ενώ η απόσταση από το έδαφος φτάνει στα 183 χλστ. Ένα από τα πιο εντυπωσιακά σχεδιαστικά στοιχεία είναι σίγουρα τα φωτιστικά σώματα, τόσο εμπρός (PXL LED), όσο και πίσω. Συνδυάζουν σύγχρονη αισθητική, ενώ ταυτόχρονα θυμίζουν το πρώτο Panda, ειδικά τα πίσω με το τετραγωνισμένο σχήμα.

Άλλα ενδιαφέροντα στοιχεία εξωτερικά είναι οι πλαστικές επενδύσεις στο κάτω τμήμα του αμαξώματος, η “σεβαστή” απόσταση από το έδαφος, αλλά και οι ράγες στην οροφή (στην έκδοση La Prima). Στο κάτω μέρος των θυρών αναγράφεται με “σκαλισμένα” γράμματα το “Panda”. Επιπλέον, στην πίσω κολόνα υπάρχει ένα εντυπωσιακό κρυφό γραφικό με το σήμα της μάρκας. Εξίσου ξεχωριστή είναι η σχεδίαση των ζαντών 17” (στην κορυφαία έκδοση La Prima της δοκιμής) που αναγράφουν “FIAT” στο κέντρο. Πατώντας εδώ μπορείτε να διαβάσετε την δική μας δοκιμή την υβριδικής έκδοσης.