Αυτό είναι το νέο plug-in υβριδικό BYD που έρχεται Ευρώπη – Όλες οι λεπτομέρειες

Η BYD προχώρησε στην αποκάλυψη του Seal 6 DM-i σε sedan και station wagon αμάξωμα, με συνδυασμένη αυτονομία που ξεπερνά τα 1.500 χιλιόμετρα.
BYD Seal 6 DM-i 2025

Η BYD παρουσίασε το Seal 6 DM-i (Dual Mode-intelligent) το οποίο θα έρθει και στην Ευρώπη εισάγοντας την τεχνολογία Super DM Hybrid της Κινέζικης εταιρείας στην κατηγορία των οικογενειακών sedan και station wagon.

Διαβάστε επίσης: Η 1η εταιρεία σε πωλήσεις ηλεκτρικών στην Auto Thessaloniki 2025

Με ένα άνετο και ευρύχωρο εσωτερικό και τις τεχνολογίες της BYD, το Seal 6 DM-i ξεχωρίζει στην κατηγορία λόγω της μεγάλης συνδυασμένης αυτονομίας του σε πραγματικές συνθήκες που εξασφαλίζει το προηγμένο σύστημα κίνησης Super DM Hybrid. Η πρακτικότητα βρίσκεται επίσης σε υψηλό επίπεδο με την έκδοση Touring (station wagon) με χώρο αποσκευών που φτάνει έως και τα 1.535 λίτρα -με αναδιπλωμένα τα πίσω καθίσματα).

Το Seal 6 DM-i είναι το δεύτερο μοντέλο Super DM Hybrid που παρουσιάζει η BYD στην Ευρώπη, μετά το δημοφιλές SUV Seal U DM-i, το οποίο έχει ήδη ξεπεράσει το ένα εκατομμύριο πωλήσεις παγκοσμίως. Χρησιμοποιεί μια βελτιωμένη εκδοχή του συστήματος κίνησης του Seal U DM-i, με τη χαμηλότερη σιλουέτα των sedan και station wagon αμαξωμάτων να ενισχύει την αποδοτικότητα.

Διαβάστε επίσης: YANGWANG U9 Track Edition: Αυτό είναι το ταχύτερο ηλεκτρικό αυτοκίνητο στον κόσμο! 

Το Seal 6 DM-i έχει μήκος 4.840 χλστ. με το πλάτος και το ύψος να βρίσκονται στα 1.875 και 1.495 χλστ. αντίστοιχα, αναλογίες που το κατατάσσουν ξεκάθαρα στην κατηγορία των οικογενειακών μοντέλων, ενώ το μεταξόνιο των 2.790 χλστ. είναι μεγαλύτερο από κάθε άλλο sedan της κατηγορίας C.

Η σχεδίασή του νέου PHEV μοντέλου της BYD ακολουθεί τη σχεδιαστική φιλοσοφία που έχει υιοθετήσει και σε άλλα μοντέλα της με “ρέουσες” επιφάνειες και αιχμηρές γραμμές στο κάτω μέρος του προφυλακτήρα. Στο πλάι, η διπλή ανάγλυφη γραμμή τονίζει το κομψό προφίλ και τη δυναμική σιλουέτα του Seal 6 DM-i , ενώ οι ζάντες αλουμινίου 18 ιντσών “flying axe” ενισχύουν την αίσθηση ταχύτητας οπτικά, σύμφωνα με την εταιρεία.

Το Seal 6 DM-i έρχεται να προσφέρει άνετη διαρρύθμιση για πέντε επιβάτες, με εξαιρετικό χώρο για τα πόδια και το κεφάλι στο πίσω μέρος. Ο χώρος αποσκευών επαρκεί για μεγάλες βαλίτσες ή τσάντες αγορών, με χωρητικότητα 491 λίτρων, η οποία αυξάνεται στα 1.370 λίτρα όταν το διαιρούμενο σε αναλογία 40:60 πίσω κάθισμα είναι αναδιπλωμένο.

Το Seal 6 DM-i Touring έχει το ίδιο μήκος και πλάτος με τη sedan έκδοση, αλλά είναι ελαφρώς υψηλότερο, φτάνοντας τα 1.505 χλστ. Διατηρεί το ίδιο μεταξόνιο, προσφέροντας μεγαλύτερη καμπίνα σε σχέση με πολλά ανταγωνιστικά υβριδικά station wagon κατηγορίας C.

Τα βασικά σχεδιαστικά χαρακτηριστικά στο εμπρός μέρος παραμένουν ίδια με αυτά του sedan, ενώ το προφίλ συνδυάζει διπλές πλαϊνές γραμμές με μια ελαφρώς κεκλιμένη οροφή στο πίσω μέρος και ένα φινίρισμα αντίθεσης στην κολόνα D, δημιουργώντας το εφέ της αιωρούμενης οροφής, ενώ στάνταρ είναι και οι ράγες οροφής από αλουμίνιο. Ο συντελεστής οπισθέλκουσας του Touring είναι 0,280, χαμηλός για station wagon και καθοριστικός για την αύξηση της αυτονομίας του.

Το πρώτο station wagon της BYD στην Ευρώπη προσφέρει έναν ευρύχωρο και ευέλικτο χώρο φόρτωσης. Η χωρητικότητά του φτάνει τα 500 λίτρα έως το επίπεδο της εταζέρας και τα 675 λίτρα με πλήρη αξιοποίηση του χώρου πάνω από αυτή. Με τη δεύτερη σειρά καθισμάτων αναδιπλωμένη σε αναλογία 40:60, η συνολική χωρητικότητα αγγίζει τα 1.535 λίτρα. Η πρόσβαση στο χώρο φόρτωσης του Touring είναι εύκολη, χάρη στην ηλεκτρική λειτουργία της πίσω πόρτας, στάνταρ εξοπλισμός σε όλες τις εκδόσεις, που μπορεί να ελεγχθεί και εξ αποστάσεως μέσω του κλειδιού.

Το υβριδικό σύστημα κίνησης του Seal 6 DM-i βασίζεται στην τεχνολογία Super DM (Dual Mode) της BYD και αποτελείται από δύο υψηλόστροφους ηλεκτροκινητήρες με ενσωματωμένη μονάδα ελέγχου, μπαταρία Blade και έναν βενζινοκινητήρα Xiaoyun με θερμική απόδοση 43%.

Όπως υποδηλώνει και το όνομά του, το σύστημα Super DM μπορεί να λειτουργήσει με δύο τρόπους: EV, όπου οι τροχοί κινούνται αποκλειστικά από τον ηλεκτροκινητήρα, και HEV, όπου κατά κανόνα συμβαίνει το ίδιο, με τον βενζινοκινητήρα να αναλαμβάνει κυρίως τη φόρτιση της μπαταρίας. Έτσι, το αυτοκίνητο προσφέρει την αίσθηση οδήγησης ενός EV. Όταν όμως απαιτείται επιπλέον ισχύς, η λειτουργία HEV αλλάζει από σειριακή σε παράλληλη, συνδυάζοντας τη δύναμη του κινητήρα βενζίνης 1,5 λίτρων με εκείνη του ηλεκτροκινητήρα.

Επιπλέον, η τεχνολογία Super DM χρησιμοποιεί την Blade Battery προκειμένου να υποστηρίξει τη λειτουργία Vehicle to Load, για την τροφοδοσία διαφόρων συσκευών – από φορητή ψησταριά ή αεροσυμπιεστή έως καφετιέρα ή φωτάκια – με ισχύ έως 3,3 kW.

Η αυτονομία μόνο με ρεύμα μπορεί να φτάσει έως τα 105 χλμ. χάρη στη μεγαλύτερη από τις δύο μπαταρίες Blade και η σταθμισμένη συνδυασμένη κατανάλωση καυσίμου μόλις 1,5 λίτρο/100 χλμ. Όλες οι εκδόσεις του Seal 6 DM-i επιταχύνουν από στάση στα 100 χλμ./ώρα σε λιγότερο από εννέα (9) δευτερόλεπτα και έχουν τελική ταχύτητα 180 χλμ./ώρα.

Υπάρχουν δύο διαμορφώσεις του συστήματος Super DM Hybrid διαθέσιμες στο Seal 6 DM-i. Στην έκδοση Boost, η χωρητικότητα της μπαταρίας Blade είναι 10,08 kWh και η μέγιστη ισχύς του συστήματος 184 ίπποι. Πρόκειται για την έκδοση με τη μεγαλύτερη συνδυασμένη αυτονομία WLTP, στα 1.505/1.350 χλμ. (sedan/Touring).

Οι εκδόσεις Comfort Lite και Comfort διαθέτουν υψηλότερη ισχύ που φτάνει στους 213 ίππους και μεγαλύτερη μπαταρία χωρητικότητας 19 kWh για αυτονομία μόνο με ηλεκτρική ενέργεια έως και 105 χιλιόμετρα. Οι συνδυασμένες αυτονομίες WLTP αυτών των μοντέλων είναι 1.455 χλμ. (sedan) και 1.350 χλμ. (Touring).

Στο εσωτερικό το ταμπλό συνεχίζει τον εμπνευσμένο από τον ωκεανό σχεδιαστικό θέμα του εξωτερικού, με απαλές, ρέουσες γραμμές που εκτείνονται από το μπροστινό μέρος της καμπίνας έως τα πάνελ των θυρών. Αυτή η σχεδίαση, που αγκαλιάζει τους επιβάτες, δημιουργεί μία premium αίσθηση στην καμπίνα, πλέον της έξυπνης αξιοποίησης χώρου και της άνεσης.

Στο κέντρο του ταμπλό βρίσκεται μια οθόνη υψηλής ανάλυσης (12,8 ή 15,6 ιντσών, ανάλογα με την έκδοση) του συστήματος infotainment. Όλοι οι επιβάτες μπορούν να παραμένουν συνδεδεμένοι και να φορτίζουν τις συσκευές τους με δύο θύρες USB στο εμπρός μέρος της καμπίνας (μία 18W Type C και μία 60W Type C) και δύο επιπλέον θύρες 18W Type C στο πίσω μέρος. Στις περισσότερες εκδόσεις διατίθεται επίσης μια βάση ασύρματης φόρτισης 50W για smartphone.

Τα εμπρός καθίσματα διαθέτουν κομψό ενιαίο προσκέφαλο, ηλεκτρική ρύθμιση, μνήμη θέσης, καθώς και λειτουργίες εξαερισμού και θέρμανσης, προσφέροντας ταυτόχρονα εξαιρετική στήριξη του σώματος και άνεση. Όλα τα καθίσματα είναι επενδεδυμένα με υψηλής ποιότητας οικολογικό “δέρμα” με ανάγλυφη υφή. Παράλληλα, οι εκδόσεις Comfort Lite και Comfort διαθέτουν πανοραμική ηλιοροφή που πλημμυρίζει το εσωτερικό με φυσικό φως.

Το Seal 6 DM-i εξοπλίζεται με εκτενή γκάμα τεχνολογιών ασφάλειας και υποστήριξης του οδηγού. Όλες οι εκδόσεις φέρουν επτά αερόσακους (οδηγού, συνοδηγού, εμπρός κεντρικό, δύο εμπρός πλευρικούς και δύο πλευρικούς τύπου κουρτίνας), δύο εμπρός ζώνες ασφαλείας με προεντατήρες και ρύθμιση ύψους, βάσεις ISOFIX και i-Size στα εξωτερικά πίσω καθίσματα και στο κάθισμα του συνοδηγού, ανίχνευση παρουσίας παιδιού, καθώς και σύστημα αυτόματου κλειδώματος με αισθητήρα ταχύτητας.

Η λίστα σστημάτων υποβοήθησης του οδηγού περιλαμβάνει αισθητήρες στάθμευσης εμπρός και πίσω, κάμερα οπισθοπορείας και κάμερα 360°, adaptive και intelligent cruise control, ανίχνευση τυφλού σημείου, άμεση ανίχνευση κόπωσης οδηγού, προειδοποίηση και φρενάρισμα για διασταυρούμενη κυκλοφορία πίσω, σύστημα υποβοήθησης διατήρησης λωρίδας, προειδοποιήσεις εμπρόσθιας και οπίσθιας σύγκρουσης, καθώς και προειδοποίηση ανοίγματος πόρτας.

Η γκάμα ξεκινά με την έκδοση Boost, που έχει στάνταρ μεταλλικό χρώμα, φώτα LED εμπρός και πίσω, φώτα ημέρας, ζάντες αλουμινίου 17 ιντσών, αυτόματους υαλοκαθαριστήρες, ηλεκτρικά ρυθμιζόμενα εμπρός καθίσματα, ηλεκτρικά ρυθμιζόμενους και αναδιπλούμενους εξωτερικούς καθρέπτες, ψηφιακό πίνακα οργάνων 8,8 ιντσών, σύστημα infotainment με οθόνη αφής 12,8 ιντσών, τέσσερις θύρες USB, πίσω αισθητήρες στάθμευσης και κάμερα οπισθοπορείας, καθώς και λειτουργία Vehicle-to-Load.

Η έκδοση Touring διαθέτει επιπλέον ράγες οροφής από αλουμίνιο, ηλεκτρική λειτουργία πίσω πόρτας και πίσω υαλοκαθαριστήρα με σύστημα πλύσης.

Εκτός από τη μεγαλύτερη μπαταρία για αυξημένη αυτονομία στην αμιγώς ηλεκτρική λειτουργία και τον ταχύτερο onboard φορτιστή AC/DC, η κορυφαία έκδοση Comfort υιοθετεί οθόνη infotainment στις 15,6 ίντσες όπως επίσης και θερμαινόμενο τιμόνι, εξωτερικό φωτισμό εδάφους από τους πλευρικούς καθρέπτες, ζάντες αλουμινίου 18 ιντσών, πίσω τζάμια με φιμέ κρύσταλλα, ατμοσφαιρικό φωτισμό που συγχρονίζεται με το ρυθμό του ηχοσυστήματος, εσωτερικό καθρέπτη με αυτόματη σκίαση, ασύρματη βάση φόρτισης smartphone και αναβαθμισμένο ηχοσύστημα με οκτώ ηχεία.

Η σειρά Seal 6 DM-i περιλαμβάνει επίσης την έκδοση Comfort Lite, που διαθέτει τον ίδιο εξοπλισμό με την έκδοση Comfort, αλλά με οθόνη αφής 12,8 ιντσών.

Το Seal 6 DM-i είναι ήδη διαθέσιμο για παραγγελία σε πολλές ευρωπαϊκές αγορές, με τις πρώτες παραδόσεις να αναμένονται πριν από το τέλος του 2025. Κάθε έκδοση συνοδεύεται από εξαετή εγγύηση κατασκευαστή και οκταετή εγγύηση για το σύστημα κίνησης και την μπαταρία.

ΕΤΙΚΕΤΕΣ

ΜΟΙΡΑΣΤΕΙΤΕ ΤΟ

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

Δείτε το επίσημο trailer του 3ου επεισοδίου της 27ης σεζόν του τηλεοπτικού TractioN, που θα προβληθεί αυτή την Κυριακή 7 Δεκεμβρίου στις 14:10 στο Star....
Η Deutz-Fahr αποκάλυψε τη νέα Σειρά 8 TTV, μια πρωτοποριακή γκάμα τρακτέρ που συνδυάζει τεχνολογία αιχμής, κορυφαία άνεση και εντελώς νέο σχεδιασμό....
To B-SUV των Γερμανών κερδίζει γρήγορα την εμπιστοσύνη του ελληνικού κοινού και μέσα σε λίγους μήνες από τη αρχική του διάθεση έφτασε σε ορόσημο....
Η αντιπροσωπεία της Omoda & Jaecoo δίνει τη δυνατότητα στο κοινό να δει από κοντά το plug-in υβριδικό Jaecoo 7 SHS-P χωρίς να επισκεφτεί κάποια...
Η Nissan ανακοίνωσε το πρόγραμμα All Clear Service προσφέροντας δωρεάν χειμερινό έλεγχο για τα μοντέλα της και εκπτώσεις σε ανταλλακτικά και αξεσουάρ....
Μπορεί να μην βρίσκονται στις κορυφαίες θέσεις, αλλά αυτές οι εταιρείες καταγράφουν την μεγαλύτερη αύξηση μέσα στο 2025......

ΠΡΟΣΦΑΤΑ ΘΕΜΑΤΑ

Traction trailer 3

TractioN: Δείτε το επίσημο trailer του 3ου επεισοδίου της 27ης σεζόν

τετρακίνηση

Έτσι θα κατανοήσεις τετρακίνηση και “αργά”! (+video)

Ζέσταμα κινητήρα

Μύθοι και αλήθειες για το ζέσταμα του κινητήρα