Η κατηγορία των B-SUV αυτοκινήτων συγκεντρώνει μεγάλο ενδιαφέρον στη χώρα μας, μιας και κατέχει το μεγαλύτερο μερίδιο της αγοράς. Αυτή τη φορά, θα δούμε ένα μοντέλο που έχει καταγράψει άκρως εντυπωσιακή πορεία μέσα στο 8μηνο του 2025. Ο λόγος για το Opel Mokka, το οποίο “είδε” τις ταξινομήσεις του να αυξάνονται ραγδαία, με αποτέλεσμα να “εκτοξευθεί” από την 16η θέση της αγοράς… στην 6η!
Δείτε επίσης: Το best seller SUV της MG στην Ελλάδα – Πέρασε Corolla Cross και Qashqai
Πιο συγκεκριμένα, το γερμανικό μοντέλο στο διάστημα Ιανουάριος – Αύγουστος του 2024 είχε ταξινομηθεί 700 φορές σύμφωνα με τα στοιχεία του ΣΕΑΑ. Η εν λόγω επίδοση αντιστοιχούσε στην 16η θέση των B-SUV μοντέλων. Πάμε τώρα στο αντίστοιχο διάστημα φέτος, όπου το Opel Mokka “μετρά” αισίως τις 1.565 ταξινομήσεις (εντυπωσιακή αύξηση κατά 123%). Κάπως έτσι, το συγκεκριμένο μοντέλο κατάφερε να προσπεράσει δημοφιλή μοντέλα σαν το Nissan Juke και το VW T-Cross.

Από 19.900 η βασική έκδοση
Στη βάση της γκάμας βρίσκεται η έκδοση με τρικύλινδρο κινητήρα χωρητικότητας 1,2 λτ. Αποδίδει 136 ίππους και η μέγιστη ροπή αγγίζει τα 230 Nm από τις 1.750 σ.α.λ. Η κίνηση περνά στους εμπρός τροχούς μέσω χειροκίνητου κιβωτίου έξι σχέσεων, ενώ η μέση κατανάλωση βάσει WLTP διαμορφώνεται στο εύρος 5,6 – 5,7 λτ./100 χλμ. Όσο για τις επιδόσεις, τα 0-100 χλμ./ώρα έρχονται σε 8,9 δλ. και η τελική ταχύτητα φτάνει τα 208 χλμ./ώρα. Σε συνδυασμό με προωθητική ενέργεια που βρίσκεται σε ισχύ αυτό το διάστημα, η αρχική τιμή του Opel Mokka ορίζεται στα 19.900 ευρώ.
Διαθέσιμο και ως υβριδικό… και ως ηλεκτρικό!
Η περίπτωση της υβριδικής έκδοσης Hybrid 48V συνδυάζεται ένας turbo βενζινοκινητήρας με ηλεκτρικό μοτέρ. Η συνδυαστική ισχύς αγγίζει τους 145 ίππους και η κίνηση περνά στους εμπρός τροχούς μέσω αυτόματου eDCT6 με διπλοί συμπλέκτη. Το υβριδικό σύστημα συμβάλλει στη σημαντική μείωση της κατανάλωσης καυσίμου και των εκπομπών ρύπων, σε σχέση με ένα αντίστοιχο όχημα με κινητήρα εσωτερικής καύσης. Σε χαμηλές ταχύτητες, το Mokka Hybrid μπορεί να κινηθεί αμιγώς ηλεκτρικά για έως 1 χλμ. ή στο 50% του χρόνου εντός πόλης. Η μέση κατανάλωση είναι 4,8 – 4,9 λτ./100 χλμ., ενώ βελτιωμένες είναι και οι επιδόσεις, με τα 0-100 χλμ./ώρα να έρχονται σε 8,2 δλ.
Η γκάμα ολοκληρώνεται με το Mokka Electric, το οποίο φέρει ηλεκτρικό μοτέρ που αποδίδει 156 ίππους και 260 Nm ροπής. Διαθέτει μπαταρία 54 kWh, η οποία εξασφαλίζει αυτονομία έως 403 χλμ. χωρίς εκπομπές ρύπων. Η τοποθέτηση της μπαταρίας κάτω από το δάπεδο επιτρέπει χαμηλό κέντρο βάρους και εξασφαλίζει ότι το νέο Mokka Electric στέκεται με αυτοπεποίθηση στον δρόμο.