Στο 7ο χιλιόμετρο της ειδικής διαδρομής Corte-Taverna, που ήταν η 18η του ασφάλτινου Γύρου Κορσικής 1986, η Lancia S4 με το Νο.4, που μοιράζονταν οι Henri Toivonen-Sergio Cresto βγήκε από το δρόμο, πέφτοντας σε μια χαράδρα και παίρνοντας φωτιά. Τραγικός απολογισμός, ο θάνατος ενός κορυφαίου πληρώματος που ετοιμαζόταν να λάμψει στο Παγκόσμιο Πρωτάθλημα Ράλι, έχοντας ήδη κερδίσει το Ράλι Μόντε Κάρλο και όντας φαβορί για τον τίτλο εκείνης της χρονιάς. Ο 29χρονος Henri Toivonen (Χένρι Τοιβόνεν) θεωρούνταν ως το μεγαλύτερο ταλέντο της Φινλανδίας, ενώ ο 30χρονος Αμερικανός Sergio Cresto (Σέρτζιο Κρέστο) είναι μέχρι και σήμερα, ο σημαντικότερος συνοδηγός ράλι που γεννήθηκε στις Η.Π.Α.
Το 1983, γεννήθηκε στα Puente San Miguel της Ισπανίας, ο Daniel Sordo Castillo. Γνωστός στους αγώνες ράλι ως Dani Sordo (Ντάνι Σόρδο), ο Ισπανός βρίσκεται μεταξύ των πρωταγωνιστών του WRC από το 2005, όταν και κατέκτησε το Παγκόσμιο Πρωτάθλημα Νέων με Citroen C2 S1600. Έχοντας και τη στήριξη του κορυφαίου Carlos Sainz, ο μικρός -τότε- Dani έγινε εργοστασιακός οδηγός στη Citroen, όπου βέβαια πρωταγωνιστούσε ο Sebastien Loeb. Μέχρι σήμερα, έχει λάβει μέρος σε 162 αγώνες, έχοντας κατακτήσει μία νίκη (2013, Γερμανία) με Citroen DS3 WRC. Έχει οδηγήσει ακόμη για λογαριασμό των Mini και Hyundai. Θεωρείται ως ο ιδανικός δεύτερος οδηγός, δηλαδή ένας οδηγός που μπορεί μια ομάδα να βασιστεί ώστε να εξασφαλίσει σημαντικούς βαθμούς στο Πρωτάθλημα Κατασκευαστών. Συνοδηγοί του σε αυτή την πορεία, είναι δύο από τους πιο έμπειρους Ισπανούς συνοδηγούς, οι Marc Marti και Carlos del Barrio.
Το 1985, έχασε τη ζωή του σε ηλικία 32 ετών, ο Ιταλός οδηγός ράλι Attilio Bettega (Ατίλιο Μπέτεγκα), στην Κορσική. Συμμετέχοντας ως εργοστασιακός οδηγός της Lancia στον Γύρο της Κορσικής και συνοδηγό τον Maurizio Perissinot (Μαουρίτσιο Περισινό), ο Bettega είχε μια έξοδο στην 4η ειδική διαδρομή του αγώνα. Η Lancia 037 που οδηγούσε χτύπησε σε δέντρο, το οποίο εισήλθε στο αυτοκίνητο από τη μεριά του οδηγού, προκαλώντας τον ακαριαίο θάνατο του Ιταλού. Ο συνοδηγός του, βγήκε από το ατύχημα χωρίς τραυματισμό. Ο θάνατος του Bettega, ήρθε ακριβώς έναν χρόνο πριν το θανατηφόρο ατύχημα των Henri Toivonen-Sergio Cresto, στον ίδιο αγώνα. Συμπτωματικά, αμφότερες οι Lancia συμμετείχαν στον αγώνα με τον αριθμό 4…