Συγκεκριμένα πρόκειται για τη Suzuki που επανασχεδίασε το έμβλημα που θα φέρουν τα προϊόντα της, το οποίο, σύμφωνα και με τη σχετική ανακοίνωση, αντικατοπτρίζει πλέον το εταιρικό σύνθημα “By Your Side” και εκφράζει τη σταθερή δέσμευση της Suzuki, από την ίδρυσή της, που φέρνει τον πελάτη στο επίκεντρο, αλλά και τις νέες προοπτικές για το μέλλον.
Διαβάστε επίσης: To supermini των 10 εκατ. πωλήσεων – “Made in Japan” με 16.690 ευρώ στην Ελλάδα
Το περίγραμμα του σήματος της Suzuki -το εμβληματικό “S”- διατηρήθηκε ως είχε ενώ υιοθετήθηκε ένας επίπεδος σχεδιασμός, πιο κατάλληλος για την ψηφιακή εποχή, ώστε να συμβολίσει τις νέες δυνατότητες. Επιπλέον, η παραδοσιακή επιχρωμίωση αντικαταστάθηκε με βαφή ασημί υψηλής φωτεινότητας, με σκοπό τόσο τη μείωση του περιβαλλοντικού αποτυπώματος και την έκφραση της μετάβασης σε μια νέα εποχή.

Το νέο έμβλημα θα παρουσιαστεί αρχικά σε πρωτότυπα μοντέλα κατά τη διάρκεια του “Japan Mobility Show 2025”.
Διαβάστε επίσης: Παραλαβή 50 νέων SUV στη Δασική Υπηρεσία – Ποιο μοντέλο επιλέχθηκε
“Το νέο έμβλημα ενσωματώνει τη διαχρονική δέσμευση της Suzuki να «δημιουργεί προϊόντα με αξία, εστιάζοντας στον πελάτη», καθώς και την αποφασιστικότητά μας να αναλάβουμε νέες προκλήσεις για το μέλλον. Υπό το εταιρικό σύνθημα «By Your Side», θα συνεχίσουμε να πορευόμαστε στο πλευρό των πελατών μας, προσφέροντας λύσεις κινητικότητας που είναι άρρηκτα συνδεδεμένες με τη ζωή των ανθρώπων, συμβάλλοντας παράλληλα στην επίτευξη ενός βιώσιμου μέλλοντος.”, δήλωσε για αυτήν την αλλαγή ο πρόεδρος της ιαπωνικής εταιρείας Toshihiro Suzuki.