Τα στοιχεία των ταξινομήσεων νέων μοντέλων στην Ευρώπη για το 9μηνο έχουν δημοσιευθεί και ενδιαφέρον έχει να δούμε πως διαμορφώνεται το Top 10. Ακολουθούν τα στοιχεία που δημοσιεύθηκαν από τον οργανισμό Data Force με τα δημοφιλέστερα μοντέλα. Πάμε να δούμε ποιο είναι το πιο φθηνό και το πιο ακριβό μοντέλο της δεκάδας.
Δείτε επίσης: Η νέα μάρκα που έφτασε στα 1.000.000 αυτοκίνητα – Από 31.490 ευρώ στην Ελλάδα
Στην πρώτη θέση, λοιπόν, συναντάμε το Dacia Sandero, το οποίο παρά την μείωση κατά 8,3% εξακολουθεί να είναι το best seller της Ευρώπης με 185.947 ταξινομήσεις. Στη δεύτερη θέση βρίσκουμε ακόμα ένα μοντέλο του Renault Group. Πρόκειται για το Renault Clio, το οποίο μέσα σε 9 μήνες έχει καταγράψει 170.256 πωλήσεις. Η τριάδα ολοκληρώνεται με το Volkswagen T-Roc, το οποίο έπειτα από οριακή αύξηση της τάξης του 2,5%, έχει πετύχει 160.730 ταξινομήσεις.

Η τέταρτη και η πέμπτη θέση ανήκουν επίσης στην Volkswagen, με τα Tiguan και Golf να μετρούν 149.506 και 147.705 πωλήσεις αντίστοιχα. Ακολουθεί ο σχετικός πίνακας με τα δημοφιλέστερα μοντέλα για το 9μηνο του 2025.

Το φθηνότερο / ακριβότερο μοντέλο του Top 10
Όπως μπορείτε να δείτε στον παραπάνω πίνακα, κάθε ένα από τα δημοφιλέστερα μοντέλα ανήκουν σε μία εκ των τριών κατηγοριών, supermini, B-SUV και C-SUV. Ενδιαφέρον έχει να δούμε ποιο από αυτά τα αυτοκίνητα είναι πιο φθηνό στην Ελλάδα και ποιο είναι το πιο ακριβό. Την πιο προσιτή επιλογή, λοιπόν, αποτελεί το Dacia Sandero, το οποίο ξεκινά στη χώρα μας από τα 15.990 ευρώ. Από την άλλη, το πιο ακριβό μοντέλο είναι το VW Tiguan των 35.980 ευρώ (λογικό, μιας και ανήκει στην μεγαλύτερη C-SUV κατηγορία).

Άλλα ενδιαφέροντα στοιχεία
– Από το Top 10, ενδιαφέρον έχει το γεγονός ότι τα τρία δημοφιλέστερα μοντέλα ανήκουν στην Volkswagen. Πρόκειται για την πιο επιτυχημένη μάρκα της Ευρώπης σε εμπορικό επίπεδο.
– Επίσης, το Renault Group κάνει το “1-2” στην Ευρώπη με τα Dacia Sandero και Renault Clio να βρίσκονται στην κορυφή της σχετικής κατάταξης.
– Κλείνουμε με ένα επίσης ενδιαφέρον στοιχείο. Από το Top 10 απουσιάζει κάποιο μοντέλο που προσφέρεται αποκλειστικά ως αμιγώς ηλεκτρικό.