Η παραγωγή του νέου Toyota Aygo X ξεκίνησε, με το μοναδικό υβριδικό πόλης να κατασκευάζεται στο εργοστάσιο της Toyota Motor Manufacturing Czech Republic (TMMCZ). Πάμε να γνωρίσουμε πιο αναλυτικά το μοντέλο που κατέγραψε περισσότερες από 210.000 πωλήσεις από το λανσάρισμά του.
Δείτε επίσης: Στην Ελλάδα το νέο C-SUV των 218 ευρώ – Τελική τιμή εκκίνησης στα 25.900 ευρώ
Το νέο Toyota Aygo-X hybrid έχει τις χαμηλότερες εκπομπές CO₂ από οποιοδήποτε άλλο μη plug-in μοντέλο χάρη στην τεχνολογία Toyota Hybrid Electric και γίνεται το 1ο αυτοκίνητο που πετυχαίνει αυτόν τον στόχο χωρίς να φορτίζει, ενώ καθιστά την υβριδική τεχνολογία πιο προσιτή από ποτέ. Η παραγωγή του Aygo ξεκίνησε πριν από 20 χρόνια, τον Φεβρουάριο του 2005. Το Aygo X, που παρουσιάστηκε το 2021, σηματοδότησε τη μετάβαση σε έναν σχεδιασμό εμπνευσμένο από τα crossover, ενώ μέχρι σήμερα έχουν κατασκευαστεί περισσότερες από 365.000 μονάδες.

Το νέο Aygo X Hybrid κατασκευάζεται στο εργοστάσιο της TMMCZ στο Kolin της Τσεχίας, όπου νέα υλικά, εκσυγχρονισμένες διαδικασίες και logistics μειώνουν περαιτέρω τον περιβαλλοντικό αντίκτυπο του εργοστασίου. Η TMMCZ, με περίπου 3.200 εργαζομένους και 65% των εξαρτημάτων να προέρχονται από την τοπική αγορά, έχει κατασκευάσει πάνω από 2,3 εκατομμύρια οχήματα Toyota από το 2022 που ιδρύθηκε ως κοινοπραξία συμπεριλαμβανομένων των Aygo, Aygo X και Yaris. Το εργοστάσιο προετοιμάζεται επίσης για τη μελλοντική παραγωγή αμιγώς ηλεκτρικών οχημάτων (BEV), ενισχύοντας την αποκαλούμενη multi-pathway στρατηγική της Toyota για την επίτευξη της ουδετερότητας άνθρακα.
Το μικρότερο μοντέλο της Toyota έχει αποκτήσει πλέον νέα φωτιστικά σώματα εμπρός, ενώ νέα είναι και η μάσκα. Βασικό χαρακτηριστικό του μοντέλου πόλης εννοείται ότι είναι η ευελιξία, με την ακτίνα στροφής των 4,7 μέτρων να είναι ιδανική για ελιγμούς σε περιορισμένους χώρους. Περνώντας στο εσωτερικό, το Toyota Aygo X προσφέρει 231 λτ. για τις αποσκευές. Μία από τις αλλαγές είναι ο νέος ασύρματος φορτιστής smartphone, το στάνταρ ηλεκτρικό χειρόφρενο, αλλά και οι δύο θύρες φόρτισης Type C.

Το μοναδικό πλήρως υβριδικό στην κατηγορία – Κατανάλωση 3,7 λτ./100 χλμ.
Η σημαντικότερη αλλαγή στην περίπτωση του ανανεωμένου Toyota Aygo X είναι ασφαλώς ο κινητήρας, με το ατμοσφαιρικό μοτέρ να δίνει τη θέση του σε ένα πλήρως υβριδικό σύστημα. Το νέο υβριδικό μοτέρ έχει απόδοση 116 ίππων και είναι σε θέση να επιταχύνει στα 0-100 χλμ./ώρα μέσα σε λιγότερο από 10 δλ. Ιδιαίτερο ενδιαφέρον, βέβαια, για το συγκεκριμένο μοντέλο έχει η κατανάλωση, η οποία βάσει του WLTP διαμορφώνεται στα 3,7 λτ./100 χλμ. (εκπομπές CO2 84 γρ./χλμ.).
Το νέο Toyota Aygo X ξεκινά στην Ελλάδα από τα 19.670 ευρώ. Συνοδεύεται από εγγύηση 11 ετών ή 200.000 χλμ. και για την υβριδική μπαταρία το όριο αυξάνεται στα 1.000.000 χλμ.