Η ώρα του supercar της Toyota πλησιάζει, με την ιαπωνική εταιρεία να μας δίνει μία “γεύση” από το εξωτικό της μοντέλο. Δεν πρόκειται για το μοντέλο παραγωγής, αλλά για ένα πρωτότυπο που βρίσκεται στο τελικό στάδιο. Συνεπώς, ενδεχομένως να το δούμε με μικρές αλλαγές στην τελική του μορφή, αλλά και με ελαφρώς διαφοροποιημένα στοιχεία ως προς τα τεχνικά χαρακτηριστικά. Πάμε να γνωρίσουμε το νέο Toyota GR GT.
Το Toyota GR GT σχεδιάστηκε και αναπτύχθηκε ως ένα αυτοκίνητο με αγωνιστικό DNA που θα έχει άδεια κυκλοφορίας σε δημόσιο δρόμο. Εξοπλίζεται με ένα υβριδικό σύστημα που συνδυάζει τον πρόσφατα ανεπτυγμένο κινητήρα V8 4,0 λίτρων με διπλό τούρμπο και έναν ηλεκτροκινητήρα. Εκτός από τη μέγιστη ισχύ του συστήματος 650 ίππων (ή μεγαλύτερη) και τη μέγιστη ροπή του συστήματος 850 Nm (ή μεγαλύτερη), δόθηκε έμφαση σε τρία βασικά στοιχεία: το χαμηλό κέντρο βάρους, την υψηλή ακαμψία και την αεροδυναμική απόδοση.

Στα 1.750 κιλά και με κατανομή βάρους 45/55
Για να επιτευχθεί η μέγιστη ακαμψία, το πλαίσιο του αμαξώματος είναι κατασκευασμένο από αλουμίνιο, ενώ έχει γίνει και εκτεταμένη χρήση ινών άνθρακα (CFRP) στα πάνελ. Όσον αφορά τώρα στις διαστάσεις του, το Toyota GR GT έχει μήκος 4.820 χλστ., πλάτος 2.000 χλστ. και ύψος μόλις 1.195 χλστ. Το βάρος θα βρίσκεται στα 1.750 κιλά ή και χαμηλότερα, ενώ σημαντικό είναι να αναφέρουμε ότι επιτυγχάνεται κατανομή βάρους 45/55 εμπρός/πίσω. Επίσης, το σύστημα ανάρτησης αποτελείται από διπλά ψαλίδια εμπρός και πίσω.

Ο twin-turbo V8 κινητήρας έχει χωρητικότητα 3.998 κ.εκ., η κίνηση περνά στους πίσω τροχούς μέσω ενός νέου, αυτόματου κιβωτίου με 8 σχέσεις, ενώ δεν απουσιάζει και το μηχανικό διαφορικό περιορισμένης ολίσθησης. Τα φρένα είναι κεραμικά εμπρός και πίσω και “φιλοξενούνται” σε τροχούς που φέρουν ελαστικά 265/35 ZR20 μπροστά και 325/30 ZR20 πίσω.

Αναφορικά με τις επιδόσεις, για την ώρα η μόνη τιμή που έχει γνωστοποιήσει η Toyota είναι αυτή της τελικής ταχύτητας, η οποία θα αγγίζει ή θα ξεπερνά τα 320 χλμ./ώρα.