Το τέλος του 2025 πλησιάζει και τα στοιχεία 11μήνου του ACEA δείχνουν ότι η Volkswagen δεν έχει κανέναν αντίπαλο φέτος. Η αύξηση των ταξινομήσεών της άγγιξε το 5,5% με αποτέλεσμα να διευρύνει ακόμα περισσότερο την διαφορά της από την δεύτερη Toyota. Μάλιστα, η τελευταία “απειλείται” από την Skoda, μιας και η διαφορά τους είναι αρκετά μικρή.
Δείτε επίσης: Το νέο υβριδικό SUV της Toyota με έως 304 ίππους – Οι τιμές του στην Ελλάδα
Στη δεύτερη θέση η Toyota – Εντυπωσιακή πορεία για την Skoda
Σύμφωνα με τα στοιχεία του οργανισμού ACEA, λοιπόν, στην κορυφή βρίσκεται η Volkswagen με 1.328.916 παραδόσεις. Συγκριτικά με το ίδιο διάστημα πέρυσι, καταγράφει μία αύξηση της τάξης του 5,5%. Η δεύτερη δημοφιλέστερη μάρκα στην Ευρώπη είναι η Toyota, η οποία στο 11μηνο μετρά 780.495 και μία μείωση κατά 7,4%. Η τριάδα ολοκληρώνεται με ακόμα μία εταιρεία του VW Group. Συγκεκριμένα, η Skoda των 770.506 ταξινομήσεων κατάφερε να πετύχει μία εντυπωσιακή αύξηση 9,9%.

Ακολουθούν οι δέκα δημοφιλέστερες μάρκες της αγοράς για το 9μηνο του 2025, σύμφωνα με τα στοιχεία του οργανισμού ACEA:
1. Volkswagen – 1.328.916
2. Toyota – 780.495
3. Skoda – 770.506
4. BMW – 728.598
5. Renault – 674.562
6. Mercedes – 614.744
7. Audi – 600.089
8. Peugeot – 596.706
9. Dacia – 547.673
10. Hyundai – 484.327
Τα υβριδικά στην κορυφή των προτιμήσεων
Στο σύνολό της, η ευρωπαϊκή αγορά καταγράφει οριακή αύξηση κατά 1,4% στο 11μηνο του 2025. Όσον αφορά τώρα στο καύσιμο που επιλέγουν οι αγοραστές, τα υβριδικά αυτοκίνητα εξακολουθούν να αποτελούν την πιο δημοφιλή επιλογή, με το μερίδιο αγοράς τους να αγγίζει το 34,6%. Ακολουθούν τα αμιγώς βενζινοκίνητα με 27% και η τριάδα ολοκληρώνεται με τα αμιγώς ηλεκτρικά μοντέλα που έφτασαν πλέον στο 16,9%.