Τέλη Κυκλοφορίας: Δεν πληρώθηκαν για ένα στα 10 οχήματα – Πόσοι δήλωσαν ακινησία

Η ΑΑΔΕ γνωστοποίησε τα στοιχεία σχετικά με τα Τέλη Κυκλοφορίας του 2026! Δείτε πόσοι δήλωσαν ακινησία και πόσοι θα πληρώσουν πρόστιμο...
ανασφάλιστα

Η περίοδος πληρωμής για τα τέλη κυκλοφορίας του 2026 έχει λήξει και η ΑΑΔΕ δημοσίευσε τα στοιχεία σχετικά με τους ιδιοκτήτες οχημάτων που πλήρωσαν εμπρόθεσμα. Πάμε να δούμε τι αναφέρει η σχετική ανακοίνωση, πόσοι δήλωσαν ακινησία αλλά και ποια είναι τα πρόστιμα για όσους δεν πλήρωσαν εμπρόθεσμα.

Δείτε επίσης: Μεταχειρισμένα αυτοκίνητα – Η μάρκα που αναζήτησαν περισσότερο οι Έλληνες το 2025

“Έληξε στις 31 Δεκεμβρίου 2025 η προθεσμία πληρωμής των τελών κυκλοφορίας οχημάτων για το 2026. Από το σύνολο των 6,75 εκατομμυρίων οχημάτων, εμπρόθεσμα πληρώθηκαν τέλη κυκλοφορίας για 5,94 εκατομμύρια. Δηλαδή, ποσοστό 88%. Το ποσοστό αυτό είναι στα ίδια επίπεδα με τα τέλη κυκλοφορίας του 2025. Σε ό,τι αφορά τα οχήματα που τέθηκαν σε ακινησία, αυτά έφτασαν τα 208.976”, αναφέρει η ανακοίνωση της ΑΑΔΕ.

Υπενθυμίζεται ότι το πρόστιμο για την εκπρόθεσμη καταβολή είναι:
– 25% του ποσού των τελών κυκλοφορίας, εάν η εξόφληση πραγματοποιηθεί έως και 2/2/2026.
– 50% του ποσού των τελών κυκλοφορίας, εάν η εξόφληση πραγματοποιηθεί έως και 2/3/2026.
– Ισόποσο των τελών κυκλοφορίας, σε περίπτωση: εξόφλησης από 3/3/2026 και μετέπειτα ή μερικής εξόφλησης ή μη εξόφλησης των Τελών Κυκλοφορίας του έτους 2026.
Τα ανωτέρω πρόστιμα μειώνονται στο 50% για τα επιβατικά οχήματα δημοσίας χρήσης (ταξί), τα φορτηγά και τα λεωφορεία.

Τρόπος υπολογισμού
Για οχήματα που ταξινομήθηκαν πριν την 1η Νοεμβρίου 2010, τα Τέλη υπολογίζονται με βάση τα κυβικά εκατοστά του κινητήρα.
Για οχήματα που ταξινομήθηκαν μετά την 1η Νοεμβρίου 2010, με βάση τις εκπομπές CO₂

Η διαδικασία βήμα-βήμα
Η διαδικασία της πληρωμής είναι αρκετά απλή! Πατώντας εδώ, οι ιδιοκτήτες οχημάτων μεταφέρονται στην εφαρμογή MyCar και στη συνέχεια επιλέγουν “τέλη κυκλοφορίας οχημάτων”. Συμπληρώνουν ΑΦΜ, αριθμό κυκλοφορίας και έτος. Κατευθείαν θα εμφανιστεί το ποσό, αλλά και το QR Code. Εννοείται ότι η πληρωμή μπορεί να γίνει μέσω web banking και με την χρήση του κωδικού RF, ο οποίος αναγράφεται ακριβώς κάτω από το ποσό.

– στην πλατφόρμα myCAR, με χρήση κωδικών TAXISnet, στη διαδρομή:
myAADE > Εφαρμογές > Φορολογικές Υπηρεσίες > Οχήματα > myCAR >
Είσοδος στην Εφαρμογή > Τέλη Κυκλοφορίας Οχημάτων > Ειδοποιητήρια
Τελών Κυκλοφορίας Οχημάτων.
– χωρίς κωδικούς TAXISnet, στη διαδρομή: myAADE > Εφαρμογές >
Φορολογικές Υπηρεσίες > Οχήματα > Τέλη κυκλοφορίας χωρίς κωδικούς
TAXISnet > Είσοδος στην Εφαρμογή, καταχωρώντας τον ΑΦΜ και τον
αριθμό κυκλοφορίας του οχήματος

ΕΤΙΚΕΤΕΣ

ΜΟΙΡΑΣΤΕΙΤΕ ΤΟ

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

Ειδικές τιμές και προωθητικές ενέργειες από την Volkswagen σε επιλεγμένα μοντέλα και εκδόσεις για τον μήνα της έκθεσης......
Όφελος τιμής για ένα μοντέλο της Audi, αλλά και άτοκη χρηματοδότηση για το best seller της στην Ελλάδα! Δείτε τι ακριβώς ισχύει......
Το ηλεκτρικό B-SUV της Opel επέστρεψε με αυξημένη ισχύ! Δείτε τις εντυπώσεις μας, την πραγματική αυτονομία και την τιμή του......
Το best seller της Dacia είναι πλέον διαθέσιμο και σε full hybrid έκδοση! Δείτε την κατανάλωση που ανακοινώνει η εταιρεία και τις τιμές......
Η νέα έκδοση "canvas roof" κάνει το ντεμπούτο της στην Ελλάδα! Δείτε την τελική τιμή για το ηλεκτρικό B-SUV των 150 ίππων......
Το δημοφιλές SUV της Kia ήρθε και στην Ελλάδα! Διαθέσιμο με κινητήρα βενζίνης, ως υβριδικό, αλλά και ως τετρακίνητο......

ΠΡΟΣΦΑΤΑ ΘΕΜΑΤΑ

Auto Athina

Auto Athina 2026: Ειδικές τιμές σε επιλεγμένα μοντέλα από την Volkswagen

Audi A3 Sportback

To Audi με όφελος 1.500 ευρώ μέχρι τέλος του μήνα – Κάτω από 28.000 ευρώ

Ιόνια Οδός

Οδηγούσε με 249 χλμ./ώρα στην Ιόνια Οδό – Το πρόστιμο και οι ποινικές κυρώσεις