Joystickbike: «Μονοθέσιο» με δύο τροχούς

Κλείνετε τα μάτια και σκέφτεστε «ποδήλατο». Και μετά ανοίγετε τα μάτια και βλέπετε το όχημα στη φωτογραφία. Το μάτι αναζητά μάταια να βρει τη σχέση των δύο εικόνων. Μέχρι που κάποια στιγμή βλέπει τα... πετάλια

Κλείνετε ξανά τα μάτια και ακούτε την περιγραφή:

«O οδηγός μόνος, ημιξαπλωτός ανάσκελα σε μπάκετ κάθισμα, τα πόδια σε έκταση εμπρός, στο ίδιο επίπεδο με τη λεκάνη. Τι οδηγεί;».

«Μα, φυσικά μονοθέσιο» θα αποκριθείτε.

«Όχι, πάλι λάθος. Ποδήλατο οδηγεί».

Και η χαριστική βολή:

«Είναι κάτι που έχει joystick για τιμόνι, άλλου τύπου joystick χειριστήριο για γκάζι, γέρνει εκεί που στρίβει και μαζί γέρνει και ο οδηγός του. Τι είναι;».

«Ελικόπτερο» θα σκεφτείτε, πιο δειλά αυτή τη φορά όμως.

«Όχι, είναι ποδήλατο!».

Με joystick για τιμόνι;

Κάθε κανόνας έχει καταρριφθεί. Τα κατάφεραν εκεί στην Ελβετία που ο φρέσκος αέρας σε συνδυασμό με τη σοκολάτα φαίνεται πως φέρνει αλλόκοτες ιδέες στους κατοίκους, ένας εκ των οποίων είναι και ο Yvan Forclaz, ο εφευρέτης του πολυσχιδούς Joystickbike. Εφευρετικός σε όλα εκτός από την ονοματοδοσία…

Κανείς δεν ξέρει τι σκεφτόταν όταν ξεκίνησε πριν από μερικά χρόνια, στο τέλος όμως το θέμα είναι ξεκάθαρο. Ένα νέο είδος οχήματος, πρωτότυπο όσο και σαφές. Έχει δύο ρόδες, πετάλια και μια πελώρια αλυσίδα κίνησης για να φτάσει η κίνηση από το ένα άκρο στο άλλο. Ο οδηγός κάθεται μέσα στο ποδήλατο σε ένα ανάγλυφο μπάκετ κάθισμα και κρατά με τα χέρια δύο joystick, κάθετα τοποθετημένα, ενώ στο βάθος τα πόδια συναντούν δύο πετάλια. Τιμόνι δεν υπάρχει και ο εμπρός τροχός δείχνει αγχωτικά ορφανός, αλλά η δουλειά γίνεται.

Ένα σύστημα αρθρώσεων μεταφέρει τις κινήσεις του δεξιού χεριού του οδηγού μέχρι το τιμόνι για να δώσει την απαραίτητη κατευθυντικότητα. Το αριστερό χέρι κρατά τα χειριστήρια για το γκάζι. Ένας ηλεκτροκινητήρας μέσα στην πλήμνη του πίσω τροχού δίνει κίνηση ενώ μια οθόνη εμπρός δίνει τις πληροφορίες για την ταχύτητα, τα αποθέματα της μπαταρίας, την απόσταση που έχει διανυθεί και το πρόγραμμα απόδοσης που έχει επιλεγεί.

Καθώς η ταυτότητα του οχήματος σηκώνει πολλή συζήτηση, οι επιλογές ισχύος του κινητήρα είναι επίσης πολλές. Όπου «περνά» για ποδήλατο, φορά τον κινητήρα με τα 250 W με μπαταρίες 48 V και έχει τελική 25 km/h, που είναι και τα όρια για την κατηγορία των ποδηλάτων. Όποιος όμως θελήσει κάτι παραπάνω, μπορεί να τοποθετήσει κινητήρα 400 W και μπαταρίες 72 V και να έχει τελική 60 km/h. Τέλος, υπάρχει και η επιλογή των 1000 Watt αν βγάζετε άκρη με τις νομοθεσίες ή δεν το χρησιμοποιείτε σε δημόσιους δρόμους. Κάπου εκεί κολλάει και η δυνατότητα επιλογής παχύτερων ελαστικών.

Το κόστος του Joystickbike ξεκινά από τα 3.000 ευρώ και παραδίδεται σε κούτα, με οδηγίες για την doityourself συναρμολόγησή του, ώστε να μειώνονται τα έξοδα αποστολής.

ΕΤΙΚΕΤΕΣ

ΜΟΙΡΑΣΤΕΙΤΕ ΤΟ

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

Η Kosmoride διευρύνει την γκάμα της και παρουσιάζει για πρώτη φορά ολοκληρωμένη σειρά παιδικών ποδηλάτων, διαθέσιμη σε όλα τα καταστήματα της....
Η Skoda ετοιμάζεται για το φετινό L’Étape Greece by Tour de France, τη μεγάλη ποδηλατική γιορτή της χρονιάς που θα ξεκινήσει από την Αρχαία Ολυμπία....
Τις εντυπώσεις κατάφερε να κερδίσει η Kosmoride με τη συμμετοχή της στο Athens Bike Festival powered by ΔΕΗ, που έγινε στο Πεδίον του Άρεως....
Η Kosmoride θα συμμετέχει δυναμικά στο Athens Bike Festival 2025, που θα πραγματοποιηθεί φέτος στην καρδιά της Αθήνας, στο Πεδίον του Άρεως....
Για τρίτη χρονιά η Kosmocar-Skoda συνεχίζει ως Αποκλειστικός Ονομαστικός Χορηγός και Official Mobility Partner του L’Etape Greece by Tour de France....
Σημαντικές είναι οι Black Friday προσφορές της Kosmoride στα ηλεκτρικά ποδήλατα με το όφελος για τον ενδιαφερόμενο να φτάνει έως και τα 3.100 ευρώ....

ΠΡΟΣΦΑΤΑ ΘΕΜΑΤΑ

Volkswagen T-ROC Dream

Volkswagen T-Roc Dream: Το SUV… όνειρο που γίνεται πραγματικότητα – Με όφελος 5.000 ευρώ

test_citroen_c3_cross_hy4

Δοκιμάζουμε το ευρωπαϊκό C-SUV με τιμή έναρξης κάτω από 19.000 ευρώ

Renault 5

“Made in France” θρίαμβος για το Car of the Year 2025 – 100.000 μονάδες σε 15 μήνες παραγωγής