Ο γερμανικός βελτιωτικός οίκος Novitec ήταν από τους πρώτους που τόλμησε να… απλώσει το χέρι του σε μοντέλα της Ferrari και να παρουσιάσει τις δικές του προτάσεις για τα supercars της ιταλικής μάρκας, σε μία εποχή που πολλοί αμφισβητήσουν τις επιλογές του.
Πλέον, αρκετά χρόνια μετά οι βελτιωμένες Ferrari δεν είναι και τόσο σπάνιο θέαμα, ενώ η αντίληψη περί “ιεροσυλίας” για όποια Ferrari δεν είναι “μαμά” έχει ξεπεραστεί.
Για αυτό εξάλλου και η σειρά N-Largo του Novitec πλέον έχει τη δική της φήμη και το δικό της κύρος και στην περίπτωση της Ferrari 812 Superfast φροντίζει να το διευρύνει. Πρώτη φορά που είδαμε το κιτ βελτίωσής N-Largo ήταν στην F12, ενώ ακολούθησαν οι 488 και η McLaren 720S, κάθε φορά με επιτυχία.
Αυτή τη φορά είναι η σειρά να κάνει το ντεμπούτο του στην Ferrari 812 Superfast και έχει να επιδείξει αισθητικές αλλαγές αλλά και μηχανολογικές. Συγκεκριμένα, το bodykit φαρδαίνει την 812 Superfast κατά 14 εκατοστά, ενώ γυμνά ανθρακονήματα υπάρχουν χαμηλά, περιμετρικά στο αμάξωμα αλλά και στην αεροτομή.
Όσον αφορά το μοτέρ, ο 6.5 λτ. V12 βενζινοκινητήρας της Ferrari, έπειτα από τις περιποιήσεις των μηχανικών της Novitec αποδίδει 840 ίππους και 750 Nm ροπής, με το 0-100 χλμ./ώρα να έρχεται σε 2.8 δλ. και την τελική ταχύτητα στα 345 χλμ./ώρα σύμφωνα με τα όσα ισχυρίζεται ο βελτιωτικός οίκος πάντα.
Το παζλ των αλλαγών ολοκληρώνουν οι ζάντες 21 ή 22 ιντσών, η νέα εξάτμιση και η νέα ανάρτηση η οποία μπορεί μέσω κουμπιού να αυξομειώσει την απόσταση του αυτοκινήτου από το έδαφος από τα 35 έως, τα 75 χλστ. και το χειροποίητο εσωτερικό το οποίο μπορεί να διαμορφωθεί αναλόγως των επιθυμιών του εκάστοτε ιδιοκτήτη.