Το 1934, τα μονοθέσια της Mercedes απέκτησαν τον χαρακτηρισμό “ασημένια βέλη” ή silver arrows. Σε αγώνα ταχύτητας στο Eifel της Γερμανίας, η Mercedes θα παρουσίαζε την ολοκαίνουργια W25 A θα έκανε ντεμπούτο, βαμμένη όπως πάντα στο λευκό χρώμα που αντιπροσώπευε κάθε γερμανική συμμετοχή σε αθλήματα. Όμως κατά τη διάρκεια του τεχνικού ελέγχου, το μονοθέσιο βρέθηκε κατά 1 κιλό βαρύτερο του ανώτατου επιτρεπτού ορίου, που ήταν 750 κιλά. Για να μειώσει το βάρος ώστε το μονοθέσιο να λάβει μέρος στον αγώνα, ο τότε team manager Alfred Neubauer αποφάσισε να αφαιρέσει τη βαφή του χρώματος. Έτσι, τα μονοθέσια αγωνίστηκαν με το ατσάλινο ασημί πλαίσιο, όπως είχαν κατασκευαστεί που από τότε, για να μη χαλάσει το γούρι, το χρώμα δεν άλλαξε με τα αυτοκίνητα της Mercedes να βάφονται εφεξής ασημί.
To 1937, γεννήθηκε στην Caen (Καέν) της Γαλλίας, ο Jean Pierre Jaussaud (Ζαν Πιέρ Ζοσόντ). Πρόκειται για πρώην οδηγό αγώνων που έγινε γνωστός κυρίως χάρη στις 2 νίκες στις 24 Ώρες του Mans, το 1978 και το 1980 αντίστοιχα, αμφότερες με ξεχωριστή ιστορική σημασία. Στην πρώτη περίπτωση, αγωνίστηκε ως εργοστασιακός οδηγός της Renault, με Alpine A442, μαζί με τον φερέλπιδα τότε, Didier Pironi. Στη δεύτερη, ανέβηκε στο ψηλότερο σκαλί του βάθρου, μοιραζόμενος ένα πρωτότυπο Rondeau M379 μαζί με τον Jean Rondeau, με αποτέλεσμα να γίνει μέρος της ιστορίας, καθώς ο Rondeau έγινε ο μοναδικός οδηγός που κέρδισε τον συγκεκριμένο αγώνα με αυτοκίνητο που είχε το δικό του όνομα.
Το 1982, οι Michelle Mouton-Fabrizia Pons, έγιναν οι πρώτες και μοναδικές γυναίκες που έχουν κατακτήσει νίκη στο Ράλι Ακρόπολις, με Audi Quattro. Αν κάποιος προσέξει τα τελικά αποτέλεσμα του αγώνα, θα δει και μια ακόμη ενδιαφέρουσα λεπτομέρεια. Στη 17η θέση της γενικής κατάταξης, τερμάτισε ο πολύπειρος Γιώργος Ραπτόπουλος, ο οποίος είχε ως συνοδηγό στην Porsche 911, έναν 18χρονο νεαρό που έκανε τα πρώτα του βήματα στους αγώνες, με το ψευδώνυμο “Jigger“.