Το 1939, γεννήθηκε στο Milton (Μίλτον) της Σκωτίας, ο John Young Stewart, που έγινε γνωστός ως Jackie Stewart (Τζάκι Στιούαρτ) και ως ένας από τους κορυφαίους οδηγούς F1 όλων των εποχών. Σε 9 σεζόν (1965-1973) κατέκτησε 3 Πρωταθλήματα (1969, 1971, 1973) και δύο δεύτερες θέσεις, πέτυχε 27 νίκες, 17 pole positions και ανέβηκε 43 φορές στο βάθρο. Κέρδισε 2 τίτλους με την Tyrell και έναν τίτλο με την Matra, ενώ οδήγησε ακόμη για τις BRM και March. Για την προσφορά του στον μηχανοκίνητο αθλητισμού, του απονεμήθηκε ο τίτλος του Ιππότη καθώς και το Μετάλλιο του Τάγματος της Τιμής του Βρετανικού Κράτους. Αγωνίστηκε πολύ για την βελτίωση των μέτρων ασφαλείας στους αγώνες τόσο ως εν ενεργεία οδηγός, όσο και μετά την αποχώρησή του από την ενεργό δράση. Σε αυτό το μήκος κύματος, δήλωσε λίγο καιρό μετά την αποχώρησή του πως “θα είχα γίνει ένας πιο δημοφιλής Παγκόσμιος Πρωταθλητής, αν έλεγα πάντοτε στους ανθρώπους αυτό που θέλουν να ακούσουν. Μπορεί να ήμουν νεκρός, αλλά σίγουρα πιο δημοφιλής“.
Το 2008, έφυγε από τη ζωή σε ηλικία 70 ετών, λόγω τροχαίου ατυχήματος ενώ συμμετείχε σε αγώνα regularity στην Αφρική, ο Σουηδός Ove Andersson (Ούβε Άντερσον). Ένας από τους θεμέλιους λίθους των αγώνων ράλλυ, ο συμπαθέστατος Σουηδός δεν ήταν μόνο ταλαντούχος οδηγός, αλλά υπήρξε και ο άνθρωπος που έβαλε την Toyota στο σπορ, καθώς από το 1974, ανέλαβε επικεφαλής της συμμετοχής των Ιαπώνων στα ράλλυ, στήνοντας το “αρχηγείο” της ομάδας στην Uppsala της Σουηδίας. Το εγχείρημα πέτυχε, η ομάδα μεγάλωσε και εντέλει, ο Ove Andersson έγινε πρόσωπο απόλυτης εμπιστοσύνης των ανθρώπων της Toyota. Δεν είναι τυχαίο, ότι οι Ιάπωνες του είχαν τόση εμπιστοσύνη, που μετά την απόσυρση της ομάδας από το WRC το 1999, του ζήτησαν να ηγηθεί της εισόδου στην Formula 1.