Η Audi παρουσίασε μια σημαντικά ανανεωμένη εκδοχή του Q7, που αποτελεί το μεγάλο της SUV. Ας το εξερευνήσουμε!
Το ανανεωμένο Audi Q7 ενσωματώνει στοιχεία της σχεδιαστικής γλώσσας όλων των μοντέλων Q. Η μεγάλη μάσκα με την οκτάγωνη γρίλια εμπρός κάνει το αυτοκίνητο να μοιάζει ακόμη πιο ισχυρό. Οι δύο πλευρικοί αεραγωγοί έχουν επανασχεδιαστεί με σκοπό να τονιστεί η απόσταση από το έδαφος και εντέλει, ο εκτός δρόμου χαρακτήρας του Q7. Διαφοροποιήσεις υπάρχουν και στο πίσω μέρος, όπου μια λωρίδα από χρώμιο ενώνει οπτικά τα πίσω φώτα. Στην πιο σπορ έκδοση S Line, το Audi Q7 εφοδιάζεται με επιπλέον προστασία κάτω από το αμάξωμα στο πίσω μέρος, καθώς και με ζάντες αλουμινίου 19 ιντσών, που τονίζουν την εκτός δρόμου προσωπικότητά του.
Το Q7 προσφέρεται σε εκδόσεις 5 ή 7 θέσεων, ενώ σε σύγκριση με τον προκάτοχό του, το μήκος του (5,063 μέτρα) έχει αυξηθεί κατά 11 χιλιοστά (πλάτος 1,97 και ύψος 1,741 μέτρα). Ο χώρος για τα κεφάλια και τους αγκώνες των επιβατών έχει αυξηθεί, γεγονός που βοηθά τόσο στην άνεση, όσο και στην ασφάλεια σε περίπτωση σύγκρουσης. Οι δυνατότητες διαμόρφωσης των θέσεων είναι. Τα καθίσματα μπορούν να ρυθμιστούν είτε όλα μαζί είτε το καθένα μόνο του, ενώ δύο επιπλέον θέσεις μπορούν να δημιουργήσουν προαιρετικά, τρίτη σειρά για τους επιβάτες. Στην 5θέσια διάταξη του εσωτερικού, η χωρητικότητα αποσκευών είναι 865 λίτρα, που φτάνει στα 2050 αν πέσουν τα καθίσματα.
Όσο για την τεχνολογία του Audi Q7, δύο μεγάλες οθόνες αφής τονίζουν την ψηφιοποίηση στο εσωτερικό. Το γνωστό σύστημα MMI και η γκάμα εφαρμογών Audi Connect, προσφέρουν πολλές επιλογές. Μεταξύ αυτών, συγκαταλέγονται η δυνατότητα δημιουργίας Wi-Fi Hotspot, η online πληροφόρηση της κίνησης στους δρόμου και ή πλοήγηση μέσω του Google Earth. Μια ενδιαφέρουσα τεχνολογία αφορά στην υπηρεσία Car-to-X, δηλαδή την επικοινωνία μεταξύ αυτοκινήτων και υποδομών εντός πόλης. Για παράδειγμα, το αυτοκίνητο θα λαμβάνει πληροφόρηση από το κεντρικό σύστημα διαχείρισης φαναριών, με στόχο ο οδηγός να συγχρονίσει την ταχύτητά του με τέτοιο τρόπο, ώστε όταν φτάσει στο σημείο το φανάρι να είναι πράσινο. Στόχος του εν λόγω συστήματος, που θα λειτουργεί πιλοτικά σε επιλεγμένες ευρωπαϊκές χώρες, είναι η δημιουργία ροής κατά την κίνηση σε πόλεις, μειώνοντας τις πιθανότητες μποτιλιαρίσματος.
Όσον αφορά στην κίνηση, στο Audi Q7 θα διατίθεται και με ήπια υβριδικό (mild hybrid) σύστημα. Όλες οι εκδόσεις συνδυάζονται με αυτόματο κιβώτιο 8 σχέσεων Tiptronic και τετρακίνηση Quattro. Αρχικά, το αυτοκίνητο θα προσφέρεται με δύο κινητήρες πετρελαίου. Λίγο αργότερα, θα ακολουθήσει μια έκδοση βενζίνης και μία υβριδική έκδοση plug-in, που θα μπαίνει στην πρίζα. Οι ήπια υβριδικές εκδόσεις μπορούν, σύμφωνα με την Audi, να μειώσουν την κατανάλωση έως 0,7 λίτρα/100 χλμ. Το ηλεκτρικό σύστημα 48V αποθηκεύει ενέργεια σε μπαταρία ιόντων λιθίου. Κατά το φρενάρισμα, η γεννήτρια (BAS) ανακτά ισχύ έως 8 kW, την οποία επιστρέφει στη μπαταρία. Επιπλέον, το Audi Q7 ανακτά ενέργεια εφόσον ο οδηγός αφήσει το γκάζι σε ταχύτητες 55-160 χλμ./ώρα ή κινείται χωρίς να το πατάει για διάρκεια έως 40 δευτερόλεπτα. Μέχρι στιγμής, οι Γερμανοί δεν έχουν δώσει περαιτέρω πληροφορίες για ισχύ, κατανάλωση κλπ.
Το σύστημα ανάρτησης του Audi Q7, είναι εξελιγμένο με στόχο την καλύτερη κίνηση εκτός δρόμου και τον σπορ χαρακτήρα. Το αυτοκίνητο διαθέτει σύστημα ενεργής ηλεκτρομηχανικής σταθεροποίησης, που μειώνει τις κλίσεις του αμαξώματος κατά την κίνηση εκτός δρόμου. Προαιρετικά διατίθεται και σύστημα τετραδιεύθυνσης. Βάσει αυτού, όταν το Q7 κινείται με χαμηλές ταχύτητες, οι τροχοί έχουν τη δυνατότητα να στρίψουν έως 5 μοίρες προς την αντίθετη κατεύθυνση, βοηθώντας στην ευελιξία του. Στο βασικό εξοπλισμό των 7θέσιων εκδόσεων περιλαμβάνεται αερανάρτηση. Η έκδοση S, διαθέτει προσαρμοζόμενη αερανάρτηση sport, η οποία χαμηλώνει το αμάξωμα κατά 15 χιλιοστά σε σύγκριση με το απλό σύστημα αερανάρτησης του Q7.
Το ανανεωμένο Audi Q7 αναμένεται στην αγορά της Ευρώπης περί τα μέσα Σεπτεμβρίου.
Στο παρακάτω video, μπορείτε να πάρετε μια πρώτη γεύση από το ανανεωμένο Audi Q7