Νέο Renault Captur: Το πρώτο υβριδικό plug-in της Renault (+video teaser)

Το Renault Captur γίνεται το πρώτο plug in όχημα, ενώ ταυτόχρονα εξοπλίζεται με όλες τις σύγχρονες τεχνολογίες συνδεσιμότητας και υποβοήθησης οδηγού, της γαλλικής μάρκας

Παρουσιάστηκε το 2013 και μέχρι σήμερα, έχει πραγματοποιήσει άκρως επιτυχημένη πορεία στην ευρωπαϊκή αγορά. Το Renault Captur αναδείχθηκε σε best seller της εταιρείας, έχοντας πουλήσει 1,2 εκατομμύρια οχήματα σε αυτό το διάστημα. Ενδεικτικό της επιτυχίας του αυτοκινήτου, είναι το γεγονός ότι παρέμεινε best seller και κατά την τελευταία του χρονιά, σημειώνοντας 230.000 πωλήσεις παγκοσμίως.

Το νέο Renault Captur έχει κεντρική θέση στο μακροπρόθεσμο στρατηγικό σχέδιο “Renault: Drive the Future (2017-2022)”. Η νέα γενιά του μοντέλου θα κατασκευάζεται στην Κίνα, μια κομβική μαζί με τη Νότια Κορέα, αγορά. Το νέο Renault Captur βασίζεται στην πλατφόρμα CMF-B, η οποία μπορεί να “φιλοξενήσει” διαφορετικών ειδών κινητήρες, όπως ηλεκτρικούς ή εσωτερικής καύσης.

Σε σύγκριση με τον προκάτοχό του, το νέο Renault Captur έχει εκσυγχρονιστεί σχεδιαστικά και όχι μόνο. Σε επίπεδο διαστάσεων, είναι μακρύτερο κατά 11 εκατοστά (4,23 μέτρα), ενώ το μεταξόνιο έχει μεγαλώσει κατά 2 εκατοστά (2,63 μέτρα). Καθώς μιλάμε για SUV, έμφαση δίνεται στο δυναμικό και σπορ χαρακτήρα του αυτοκινήτου. Οι χώροι έχουν αυξηθεί και η σχεδίαση έχει παίξει το ρόλο της σε αυτό. Το αυξημένο κατά 19 χιλιοστά πλάτος έχει κάνει το Captur πιο ευρύχωρο, καθώς ο χώρος για τα γόνατα των πίσω επιβατών έχει αυξηθεί κατά 17 χιλιοστά. Οι αποθηκευτικοί χώροι στην καμπίνα έχουν αυξηθεί κατά 27 λίτρα, ενώ η χωρητικότητα αποσκευών είναι 536 λίτρα (81 περισσότερα από την προηγούμενη γενιά). Η εξατομίκευση, είναι τα τελευταία χρόνια θεμελιώδης για τη Renault. Οι δυνατότητες επιλογής για το νέο Captur φτάνουν στις 90 σε επίπεδο εξωτερικής εμφάνισης και στις 18, όσον αφορά στη διαμόρφωση του εσωτερικού.

Ταυτόχρονα, η εικόνα του καμπίνας του νέου Renault Captur είναι πολύ διαφορετική από ότι είχαμε συνηθίσει. Σε αυτό παίζει κυρίαρχο ρόλο η διαφοροποίηση του συστήματος infotainment, η οποία έχει τη γενικότερη ονομασία “Smart Cockpit”. Ο πίνακας οργάνων διατίθεται σε εκδόσεις 7 ή 10,2 ιντσών, ενώ η επανασχεδιασμένη, κάθετη οθόνη αφής, είναι 9,3 ιντσών. Τα τεχνολογικά συστήματα υποβοήθησης οδηγού είναι πολλά και προηγμένα. Αυτά αφορούν είτε την οδήγηση (Highway and Traffic Jam Companion, Adaptive Cruise Control), είτε την ασφάλεια (Active Emergency Braking, Blind Spot Warning) είτε τη διαδικασία παρκαρίσματος (κάμερα 360, κάμερα οπισθοπορείας, Rear Cross Traffic Alert).

Η μεγάλη είδηση όμως έρχεται από τους κινητήρες. Αυτή αφορά στην εισαγωγή του plug-in, υβριδικού E-Tech κινητήρα. Για το νέο κινητήρα, οι άνθρωποι της Renault έχουν κατοχυρώσει περισσότερες από 150 πατέντες, ενώ στην εξέλιξή του έχει παίξει ρόλο και η τεχνογνωσία από την εμπλοκή της εταιρείας στην F1. Βασίζεται στον βενζινοκινητήρα 1,6 λίτρων, ο οποίος συνοδεύεται από δύο ηλεκτροκινητήρες, μια μπαταρία 9,8 kWh και ένα αυτόματο κιβώτιο συνεχώς μεταβαλλόμενων σχέσεων. Η αυτονομία του συστήματος είναι 45 χιλιόμετρα για ταχύτητες έως 135 χλμ./ώρα, ενώ κατά την κίνηση σε πόλη όπου οι ταχύτητες είναι χαμηλότερες, μπορεί να φτάσει στα 65 χιλιόμετρα. Αν και η ισχύς δεν έχει γνωστοποιηθεί, οι πληροφορίες αναφέρουν πως θα φτάνει στους 150 ίππους.

Από εκεί και έπειτα, το νέο Renault Captur θα διαθέτει γνωστούς κινητήρες βενζίνης TCe και πετρελαίου dCi. O 3κύλινδρος τούρμπο βενζινοκινητήρας 1.0 TCe, με ισχύ 100 ίππων και ροπή 160 Nm. Είναι νέος και αντικαθιστά τoν αντίστοιχο 0.9 TCe, ενώ εξοπλίζεται με μηχανικό κιβώτιο 5 σχέσεων. Επιπλέον, διατίθεται ο πιο δυνατός 1.3 TCe GPF, ο οποίος έχει εξελιχθεί σε συνεργασία με τη Daimler. Ο συγκεκριμένος προσφέρεται σε εκδόσεις ισχύος 130 ίππων ή 155 ίππων και ροπής 240 ή 270 Nm, ενώ συνδυάζεται με μηχανικό κιβώτιο 6 σχέσεων ή αυτόματο διπλού συμπλέκτη 7 σχέσεων EDC. Από την άλλη, ο πετρελαιοκινητήρας 1.5 Blue dCi διατίθεται σε εκδόσεις ισχύος 95 και 115 ίππων, με ροπή 240 και 260 Nm αντίστοιχα. Οι εκδόσεις πετρελαιοκινητήρα, συνδυάζονται επίσης με μηχανικό κιβώτιο 6 σχέσεων ή αυτόματο διπλού συμπλέκτη 7 σχέσεων EDC.

Τέλος, το νέο Renault Captur θα διαθέτει 3 προφίλ οδήγησης (Eco, Sport, MySense) το καθένα από τα οποία, θα ρυθμίζει αναλόγως σημαντικές παραμέτρους του αυτοκινήτου όπως η απόκριση του κινητήρα κλπ.

Δείτε ένα teaser του ολοκαίνουργιου Renault Captur

 

ΕΤΙΚΕΤΕΣ

ΜΟΙΡΑΣΤΕΙΤΕ ΤΟ

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

Όνομα και... πράγμα η νέα έκδοση του T-Roc, καθώς προσφέρεται πλέον με εμπλουτισμένο εξοπλισμό αλλά και όφελος 5.000 ευρώ!...
Υπάρχει ένα κινέζικο που κατασκευάζεται στην Αυστρία, στο εργοστάσιο της Magna Steyr και έχει 5 αστέρια στον Euro NCAP ήρθε Ελλάδα. Ας μάθουμε περισσότερα για...
Το υβριδικό B-SUV της κινέζικης εταιρείας ξεχώρισε στην ελληνική αγορά από την επιτροπή του θεσμού “Αυτοκίνητο της Χρονιάς 2026” και είναι υποψήφιο για τον τίτλο....
H Chery συμμετέχει στην Black Friday με μια αποκλειστική για την περίοδο ενέργεια με 0% ονομαστικό επιτόκιο για το Plug-in Hybrid SUV της των 279...
To B-SUV της κινέζικης εταιρείας απέκτησε plug-in υβριδικό σύστημα και έρχεται στην Ελλάδα με αυτονομία έως 1.000 χλμ., σε δύο εκδόσεις με έως 212 ίππους....
Ποιο χαρακτηριστικό πρέπει να έχει ένα αυτοκίνητο για να ονομάζεται SUV; Πώς χωρίζονται τα μοντέλα βάσει μήκους; Έτσι ορίζει τις κατηγορίες ο ΣΕΑΑ......

ΠΡΟΣΦΑΤΑ ΘΕΜΑΤΑ

Volkswagen T-ROC Dream

Volkswagen T-Roc Dream: Το SUV… όνειρο που γίνεται πραγματικότητα – Με όφελος 5.000 ευρώ

test_citroen_c3_cross_hy4

Δοκιμάζουμε το ευρωπαϊκό C-SUV με τιμή έναρξης κάτω από 19.000 ευρώ

Renault 5

“Made in France” θρίαμβος για το Car of the Year 2025 – 100.000 μονάδες σε 15 μήνες παραγωγής