Το 1976 ο Niki Lauda (Νίκι Λάουντα), ένας από τους σημαντικότερους οδηγούς στην ιστορία της F1, είχε μια ανατριχιαστική έξοδο στην “Πράσινη Κόλαση” του Nurgburgring. Καθώς οδηγούσε το μονοθέσιο της Ferrari, χτύπησε σε ανάχωμα και στην επιστροφή στο δρόμο, συγκρούστηκε με το μονοθέσιο του Brett Lunger (Μπρετ Λούνγκερ). Αυτό είχε ως αποτέλεσμα η Ferrari του Lauda να τυλιχτεί στις φλόγες με εκείνον μέσα στο μονοθέσιο. Αν και οι συναθλητές του Arturo Merzario (Αρτούρο Μερζάριο), Brett Lunger, Guy Edwards (Γκάι Έντουαρντς) και Harald Ertl (Χάραλντ Ερτλ) κατάφεραν να τον απεγκλωβίσουν, είχε ήδη υποστεί σοβαρά εγκαύματα στο πρόσωπο και σύντομα, έπεσε σε κώμα. Μετά από σειρά εγχειρίσεων, ο Lauda συνήλθε, έχοντας πάντως αποκομίσει σοβαρά εγκαύματα στο πρόσωπο, ενώ ταυτόχρονα έχασε σχεδόν ολόκληρο το αυτί, τα μαλλιά, τα φρύδια και τις βλεφαρίδες από τη δεξιά πλευρά του κεφαλιού του. Παρόλα αυτά, σε ένδειξη απαράμιλλου θάρρους, επέστρεψε στην ενεργό δράση μόλις λίγες εβδομάδες αργότερα, εκπλήσσοντας τους πάντες και προκαλώντας παγκόσμιο θαυμασμό. Έφυγε από τη ζωή σε ηλικία 70 ετών, στις 20 Μαΐου 2019.
To 1959, έφυγε από τη ζωή σε ηλικία 36 ετών ο Ivor Bueb (Ίβορ Μπουέμπ). Ο Βρετανός οδηγός αγώνων υπέκυψε στα σοβαρά τραύματα που αποκόμισε όταν είχε ατύχημα στην πίστα Charade στη Γαλλία, οδηγώντας ένα μονοθέσιο BRP Cooper-Borgward της Formula 2, 6 ημέρες νωρίτερα. Έλαβε μέρος σε 6 αγώνες της F1 χωρίς ιδιαίτερη επιτυχία. Όμως, έγινε γνωστός καθώς κατέκτησε 2 νίκες (1955, 1957) στις 24 Ώρες του Mans, οδηγώντας Jaguar D-Type με teammates τους Mike Hawthorn (Μάικ Χόθορν) και Ron Flockhart (Ρον Φλόκχαρτ) αντίστοιχα.
Το 1951 ξεκίνησε η παραγωγή του Toyota “Jeep BJ” γνωστού μας σήμερα ως Toyota Land Cruiser. Η παραγωγή του συνεχίζεται μέχρι και σήμερα σε διάφορες εκδόσεις και μορφές, με τις πωλήσεις του σε περισσότερες από 170 χώρες να έχουν ξεπεράσει τα 10.000.000 μονάδες.
To 1980, έφυγε από τη ζωή σε ηλικία 35 ετών ο Patrick Depailler (Πατρίκ Ντεπαγιέ). Ο Γάλλος πιλότος σκοτώθηκε στην πίστα του Hockenheim κατά τη διάρκεια του GP Γερμανίας, όταν η ανάρτηση της Alfa Romeo F1 που οδηγούσε έσπασε, με αποτέλεσμα το μονοθέσιο να προσκρούσει βίαια στη μπαριέρα και να τιναχτεί έξω από την πίστα, προκαλώντας στον άτυχο οδηγό θανάσιμα τραύματα στο κεφάλι. O Depailler έκανε την πρώτη του εμφάνιση στην F1 το 1972 με Tyrell και στην καριέρα του κατέκτησε 2 νίκες (GP Monaco 1978, GP Ισπανίας 1979) με Tyrell-Cosworth και Ligier-Cosworth αντίστοιχα, ενώ ανέβηκε 19 φορές στο βάθρο.