Moto Guzzi V85 TT: Σωστή συνταγή

Θέλει τόλμη, περισσή αυτοπεποίθηση και ολίγο θράσος για να μπει κάποιος στην αδηφάγο, ανελέητα ανταγωνιστική, άκρως εξελιγμένη κατηγορία των μεγάλων μικτής χρήσης μοτοσυκλετών

pornohub
sex videos
mallu sex blonde girlfriend wants to fuck point of view.
Βρείτε μας στο

Η νέα Moto Guzzi V85 έχει αυτά τα χαρακτηριστικά και αρκετά ακόμη, ώστε να αντιμετωπίσει οποιαδήποτε πρόκληση. Αν το κάναμε εικόνα θα ήταν ένα cartoon όπου ο θρασύτατος παιχνιδιάρης ήρωας περπατά ανέμελα στη ζούγκλα με τους άγριους κραταιούς γίγαντες να μένουν αποσβολωμένοι παρακολουθώντας τον.

H Moto Guzzi έχει πολλά χρόνια να ασχοληθεί με το θέμα «μοντέλο εκτός δρόμου». Και όποτε το επιχειρούσε, ήταν κάποιο που ζητούσε αρκετούς συμβιβασμούς από τον χρήστη του – οπότε και το μέλλον του ήταν βραχύ.

Η εταιρεία του Mandelo Del Lario κουβαλάει κάτι που την κάνει απόλυτα αναγνωρίσιμη, και το συναντάμε σε όλα ανεξαιρέτως τα μοντέλα της: τον V-2 κινητήρα σε εγκάρσια διάταξη. Αυτό λειτουργεί θετικά όταν το θέμα είναι μια κλασική μοτοσυκλέτα ή το ζητούμενο είναι κάτι ανάμεσα σε ιστορία και ολίγο από νοσταλγία. Σε κάθε άλλη περίπτωση λειτουργεί σαν σταυρός που πρέπει να κουβαλά για πάντα.


Με την V85 ΤΤ τα πράγματα είναι αρκετά διαφορετικά. Υπάρχουν τα στοιχεία της ιστορίας, η νοσταλγική διάθεση είναι διάχυτη, η αισθητική ισορροπεί ιδανικά ανάμεσα στο κλασικό και το σύγχρονο. Αυτά όμως σε καμία περίπτωση δεν θα ήταν αρκετά για να έχει μια επιτυχημένη πορεία. Ούτε καν για πορεία…

Όποιος ασχοληθεί έστω και λίγο με τη νέα μεγάλη OnOff της Moto Guzzi, στο τέλος υποκλίνεται. Αυθόρμητα και υποχρεωτικά… Αυθόρμητα από το αποτέλεσμα που βλέπει κι απολαμβάνει και υποχρεωτικά, τιμώντας τους ανθρώπους που κατάφεραν κάτι φαινομενικά ακατόρθωτο.

Πρόκειται για μια μοτοσυκλέτα με ρετρό εμφάνιση, έναν κινητήρα που ανήκει περισσότερο στην ιστορία παρά στο σήμερα, με παράξενη διάταξη, χωρίς την παραμικρή διάθεση κομπασμού για οποιοδήποτε χαρακτηριστικό της. Απλά λειτουργεί σαν σύνολο. Πάντα. Μια δημιουργία που μόνο ένας σεφ της μοτοσυκλέτας ξέρει να δώσει τις σωστές αναλογίες και ποσότητες, ώστε να ταιριάξει μια τόσο δύσκολη συνταγή.

Όταν έρθει η ώρα της οδήγησης, σβήνουν οι όποιες αμφιβολίες. Η μοτοσυκλέτα γίνεται ο ορισμός της φιλικότητας και της άνεσης. Η σέλα, τοποθετημένη χαμηλά, γίνεται φιλόξενη για μεγαλύτερου εύρους αναστήματα, ειδικά στην κατηγορία που κινείται. Ταυτόχρονα όμως διατηρεί επαρκή απόσταση από το έδαφος για εξερευνήσεις εκτός δρόμου και επιπλέον διαθέτει μια πειστική ποδιά αλουμινίου για να προστατεύει τα κάρτερ της.

Η λειτουργία του κινητήρα σε ανακουφίζει δηλώνοντας ότι η εποχή των άγευστων και άοσμων ηλεκτροκίνητων δεν έχει έρθει ακόμη. Ένα γλυκό κύμα κραδασμών και ήχου διαχέονται, φιλτραρισμένα όσο χρειάζεται ώστε να αποτελούν μέρος της απόλαυσης ότι οδηγείς μοτοσυκλέτα.

Οι αναρτήσεις λειτουργούν υποδειγματικά, δηλαδή σε όλο το εύρος τους, με σωστές αποσβέσεις και χαμηλές στατικές τριβές. Που σημαίνει ότι απορροφούν και το μικρότερο πετραδάκι που θα συναντήσουν – κάτι σαν τις αερόσολες στα αθλητικά παπούτσια.

Τα φρένα είναι τόσο ισχυρά, αλλά σε αγαστή συνεργασία με το πλαίσιο, που χαίρεσαι να τα «κοκαλώνεις». Ισχύς, αίσθηση και αντοχή στη χρήση, ακόμη κι όταν ο ρυθμός ανέβει.

Οι αλλαγές κατεύθυνσης είναι άμεσες και ακριβείς, όμως την έκπληξη την κρατά για τις αστικές μετακινήσεις: το κόψιμο του τιμονιού είναι ίσως το μεγαλύτερο που μπορεί να συναντήσει κάποιος σε μεγάλη μοτοσυκλέτα. Που σημαίνει ότι κάνει επιτόπου στροφή σε ελάχιστο χώρο.

Η προστασία από τον αέρα είναι αυτή που θα περίμενε ο αναβάτης από μια εταιρεία που έχει δική της αεροσήραγγα – και την παραχωρεί σε άλλους κατασκευαστές για να εξελίξουν τις δικές τους μοτοσυκλέτες. Το φέρινγκ είναι μικρό, αλλά θαυματουργό για τις διαστάσεις του.

Το ρεζερβουάρ δείχνει να έχει περίπλοκο σχήμα, όμως όλα εξηγούνται. Απλώνεται εμπρός, έχει διαμορφωμένο χώρο για να φιλοξενήσει τα πόδια του οδηγού και, χωρίς να του φαίνεται, έχει τεράστια χωρητικότητα! Με 23 λίτρα και κατανάλωση που εύκολα κρατιέται στα 5 λίτρα / 100 χλμ., τα 400-450 χλμ. αυτονομίας είναι εφικτά.

Όλα τα φωτιστικά σώματα είναι τεχνολογίας Led, ενώ τα όργανα δηλώνουν σύγχρονα με την έγχρωμη οθόνη TFT των 4,3 ιντσών. Παρότι είναι υπερπλήρη από πληροφορίες και λυχνίες, είναι σαν να θέλουν να περάσουν κι εδώ το ρετρό ύφος. Κατ’ αναλογία στο πνεύμα του «τόσο-όσο» κινείται ο εξοπλισμός από ηλεκτρονικά καλούδια.

Το δικάναλο ABS και τα συστήματα ελέγχου πρόσφυσης διαμορφώνονται αυτόματα σε κάθε ένα από τα τρία προγράμματα απόδοσης (Street, Rain, Off-road), ενώ μπορούν και να απενεργοποιηθούν εντελώς, ώστε η V85 ΤΤ να θυμίζει και πάλι τις εποχές όπου οι μοτοσυκλέτες ήταν λιτές και ο οδηγός ήταν εκείνος που είχε τον έλεγχο.

Ωστόσο εκεί όπου έχει «παραδοθεί» είναι η μέσω Ride by Wire ελεγχόμενη κίνηση του γκαζιού, που ναι μεν προσφέρει το διαβατήριο του Euro4, ομαλοποιεί όμως τις προθέσεις του οδηγού – αν αποφασίσει να ζωηρέψει. Από την άλλη, ευπρόσδεκτη είναι η ύπαρξη Cruise Control.

Η απόδοση έρχεται ομαλά και γραμμικά, ανεβάζοντας πια ώς τις 8.000 σ.α.λ., χάρη στα νέα μέταλλα και την επεξεργασία που έχουν δεχτεί η κεφαλή και τα κινούμενα μέρη. Το Traction Control παρεμβαίνει σε δύο στάδια, ενώ απενεργοποιείται αν το θελήσει ο οδηγός, απελευθερώνοντας σε όλες τις συνθήκες τους 80 ίππους που αποδίδει ο κινητήρας.

O κλοιός των όλο και πιο αυστηρών προδιαγραφών φέρνει και αύξηση του βάρους. Η V85, ωστόσο, έχει κρατηθεί χαμηλά, στοιχείο που καταγράφεται στα συγκριτικά της πλεονεκτήματα.

«Σχεδιασμένη για τους λάτρεις της περιπέτειας» χαρακτηρίζει την V85 TT η Moto Guzzi στην επικοινωνία του μοντέλου. Σχεδιασμένη για τους λάτρεις της μοτοσυκλέτας θα συμπληρώσουμε εμείς!

Μια «modern classic» μοτοσυκλέτα που, επειδή είναι τέτοια, προσφέρεται για κάθε χρήση: την καθημερινότητα της πόλης, το άνετο ταξίδι, τις εξορμήσεις του Σαββατοκύριακου – που άνετα μπορούν να περιλαμβάνουν και χωμάτινες διελεύσεις.

tamilsexstories
sex videos nice view on my hungry gaping pussy.
https:/www.auntysextube.com cream pie cravings.
mm
Ο Θανάσης σπούδασε στο Τμήμα Επιστήμης Φυσικής Αγωγής & Αθλητισμού του Εθνικού Καποδιστριακού Πανεπιστημίου Αθηνών. Ασχολήθηκε με τον μηχανοκίνητο αθλητισμό της μοτοσυκλέτας επί 23 έτη, κέρδισε 3 πρωταθλήματα και δεκάδες νίκες, σημείωσε διακρίσεις σε Ελλάδα και εξωτερικό, ενώ είναι ο πρώτος Έλληνας που έλαβε μέρος στο υπερμαραθώνιο Rally Dakar. Από το 1997 ασχολείται με την Οδική Ασφάλεια και το 1998, ίδρυσε τη δική του Σχολή Ασφαλούς Οδήγησης (Riding School). Παράλληλα, τα τελευταία 20 χρόνια πραγματοποιεί Σεμινάρια Οδικής Ασφάλειας σε όλη την επικράτεια, μέσα από ένα πρόγραμμα που έχει εγκριθεί από το Υπουργείο Παιδείας. Το 2012 δημιούργησε την Παιδική Ακαδημία, για παιδιά ηλικίας από 5 ετών. Από το 2017, είναι ο μοναδικός μέχρι στιγμής στην Ελλάδα, προπονητής μηχανοκίνητου αθλητισμού, με άδεια ασκήσεως επαγγέλματος από την Γενική Γραμματεία Αθλητισμού. Το "Riding School-Θανάσης Χούντρας" αποτελεί πρότυπο Κέντρου Οδικής Ασφάλειας στην Ελλάδα, με καθημερινή λειτουργία σε δικές του εγκαταστάσεις.

E-mail: [email protected]