Το αστέρι και το μουστάκι

Στο ισπανικό Γκραν Πρι το τρόπαιο του νικητή παρέλαβε το, μέχρι πρότινος, μεγάλο αφεντικό της Mercedes, o Dieter Zetsche.

Όταν ο Totto Wolff, ο επικεφαλής «αρχιτέκτονας» της ανίκητης αρμάδας Mercedes F1, απέδωσε τα εύσημα στον διευθύνοντα σύμβουλο του Daimler Group, δεν το έκανε για τους τύπους ή σε μια κρίση δουλοπρέπειας. Ο Dr Dieter Zetsche, ένας από τους πιο εμβληματικούς μύστακες στην ιστορία της παγκόσμιας αυτοκινητοβιομηχανίας, εγκαταλείπει τη θέση του ύστερα από 12 χρόνια.

Ο «Dr Z» δεν είναι μόνο συμπαθέστατος, αναπάντεχα προσηνής και μονίμως χαμογελαστός. Η προσωπικότητά του έχει μια δύναμη επιρροής που ξεφεύγει πολύ πέρα και μακριά από την εξωτερική του εμφάνιση – που θυμίζει μάσκα καλοκάγαθου Γερμανού επαρχιώτη.

Ενδεικτικό της φιλοσοφίας του Zetsche για το πώς πρέπει να γίνονται τα πράγματα, είναι ο τρόπος που αντιμετώπισε την υπόθεση Formula 1. Όταν άλλοι κολοσσοί του χώρου έκαναν απόπειρες να κατακτήσουν το σπορ και ύστερα από μερικά χρόνια αποσύρονταν ηττημένοι και με το κεφάλι κατεβασμένο, η Mercedes απλώς επέμεινε. Δηλαδή ο Dr Z έδινε τις πρέπουσες εντολές, έκανε τις κατάλληλες κινήσεις, ενέκρινε την εξακολούθηση της επένδυσης, ακόμη και όταν τα αποτελέσματα ήταν ανάξια του ονόματος και του κύρους της εταιρείας.

Χωρίς πανικό και χωρίς κραυγές, ψύχραιμα και διακριτικά, ο Dieter Zetsche εμπιστεύτηκε τον Wolff και τον στήριξε στις κρίσιμες στιγμές. Το αποτέλεσμα είναι γνωστό σε ό,τι αφορά την F1. Γνωστό είναι όμως ότι ο 66χρονος σήμερα Zetsche θα κάνει ένα διάλειμμα δύο ετών και κατόπιν θα επανέλθει, ως πρόεδρος του Δ.Σ. και ενώ στη θέση του θα έχει εγκατασταθεί ο Ola Källenius. Ο οποίος έχει μακρά μαθητεία στη Formula 1, είναι μόλις 49 ετών και δεν είναι καν Γερμανός, αλλά Σουηδός. Όλα αυτά, συν την αποδεδειγμένη αξία του, ήταν προσόντα, όχι μειονεκτήματα στα μάτια του Dieter Zetsche. Ενός πραγματικά διορατικού «τιμονιέρη».

ΕΤΙΚΕΤΕΣ

ΜΟΙΡΑΣΤΕΙΤΕ ΤΟ

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

Ένας από τους νέους κανονισμούς της Formula 1 για το 2019 αφορά το βάρος των οδηγών, το οποίο φέτος αυξάνεται, καταργώντας το στερεότυπο του «ανορεξικού»...
Η παρακολούθηση ενός τεχνικού σεμιναρίου για αγωνιστικά αυτοκίνητα στη μακρινή Νορβηγία μπορεί να φαντάζει αρχικά ως ριψοκίνδυνο εγχείρημα, όμως όταν εισηγητής είναι ο συμπατριώτης μας...

ΠΡΟΣΦΑΤΑ ΘΕΜΑΤΑ

Απόσυρση από την Citroen

Νέο πρόγραμμα με οφέλη από τη Citroen – Ισχύει για περιορισμένο αριθμό αυτοκινήτων

Toyota GR GT

Πρώτη “γεύση” από το supercar της Toyota που έρχεται – Υβριδικός V8 και τουλάχιστον 650 ίπποι

Ολυμπία Οδός

Νέες τιμές διοδίων στην Ολυμπία Οδό από το 2026: Πόσο θα κοστίζει το ταξίδι Αθήνα – Πάτρα