Το 1955, παρουσιάστηκε στο εκθεσιακό κέντρο Grand Palais του Παρισιού, το Citroen DS 19. Ένα αυτοκίνητο που έμελλε να αλλάξει την ιστορία όχι μόνο της γαλλικής εταιρείας, αλλά ολόκληρης της αυτοκίνησης, χάρη σε μια σειρά από επαναστατικές επιλογές. Έγινε γνωστό στη χώρα μας και ως “βάτραχος“, ενώ βρισκόταν στην παραγωγή για 20 χρόνια. Σχεδιασμένο από τον μηχανικό αεροσκαφών André Lefèvre (Αντρέ Λεφέβρ) και τον γλύπτη Flaminio Bertoni (Φλαμίνιο Μπερτονί), το DS 19 θεωρείται από ειδικούς και μη, ως ένα από τα αριστουργήματα της αυτοκίνησης του 20ού αιώνα. Οι περιστρεφόμενοι προβολείς με φώτα κατευθυνόμενης δέσμης, η υδροπνευματική ανάρτηση σε όλους τους τροχούς, το ημιαυτόματο κιβώτιο ταχυτήτων, τα υδραυλικά φρένα με δίσκους και κατανεμητή πίεσης, είναι μερικές μόνο από τις καινοτομίες που εισήγαγε το συγκεκριμένο αυτοκίνητο τότε. Μεταξύ 1955 και 1975, βγήκαν από τη γραμμή παραγωγής 1.456.115 αυτοκίνητα, προσφέροντας παγκόσμια αναγνώριση στη γαλλική φίρμα.
Το 1922, γεννήθηκε στο Arrecifes της Αργεντινής ο José Froilán González (Χοσέ Φροϊλάν Γκονζάλεζ). Πρόκειται για τον οδηγό F1 που σημείωσε την πρώτη νίκη στην ιστορία της Ferrari στο θεσμό, οδηγώντας μια Ferrari Type 375 4.5 V12 στο GP Μεγάλης Βρετανίας. Κατά τη διάρκεια της καριέρας του στη F1 κατέκτησε μία ακόμη νίκη, ενώ αξιοσημείωτη ήταν και η νίκη του μαζί με τον Γάλλο Maurice Trignignant στις 24 Ώρες του Mans, το 1954, επίσης με Ferrari. Κατά τη διάρκεια του GP Μ. Βρετανίας το 2011, ακριβώς 60 χρόνια μετά την πρώτη νίκη της στην F1, η Ferrari τίμησε τον Αργεντινό οδηγό και στο πλαίσιο της εκδήλωσης, ο τότε οδηγός της ομάδας, Fernando Alonso, είχε κάνει 4 γύρους με το μονοθέσιο που είχε κατακτήσει τη νίκη το 1961. Ο González, πέθανε σε ηλικία 90 ετών στο Buenos Aires της Αργεντινής.
Το 1949, γεννήθηκε στη Βόννη της Γερμανίας ο Klaus Ludwig (Κλάους Λούντβιχ). Πρόκειται για έναν από τους πιο επιτυχημένους οδηγούς αγώνων πίστας, που δεν έχουν αγωνιστεί στην F1. Υπήρξε πρωταγωνιστής σε κορυφαίους θεσμούς για περίπου 20 χρόνια, κατακτώντας σημαντικές νίκες και τίτλους. Ανάμεσα στις επιτυχίες του ξεχωρίζουν οι 3 νίκες στις 24 Ώρες του Mans (1979, 1984,1985) με Porsche, η κατάκτηση του Παγκόσμιου Πρωταθλήματος Τουρισμού GT (1998) με Mercedes και οι 5 τίτλοι στο Γερμανικό Πρωτάθλημα Τουρισμού (που σήμερα ονομάζεται DTM) με Porsche (1979), Ford (1981, 1988) και Mercedes (1992, 1994).
Το 1992, γεννήθηκε στο Roskilde της Δανίας ο Kevin Magnussen (Κέβιν Μάγκνουσεν). Γιος του παλιού οδηγού F1, Jan Magnussen, μπήκε από πολύ μικρή ηλικία στους αγώνες. Το 2013 κατέκτησε την Formula Renault 3.5 Series και το 2014 ξεκίνησε την καριέρα του στην F1. Μάλιστα, το ντεμπούτο του ήταν εντυπωσιακό, αφού τερμάτισε στη 2η θέση του GP Αυστραλίας, οδηγώντας McLaren-Mercedes. Δυστυχώς για το Δανό, η συνέχεια δεν ήταν ανάλογη, καθώς αυτό παραμένει το μοναδικό του βάθρο στην F1.