Το 1931, γεννήθηκε στο Kidderminster (Κίντερμινστερ) της Αγγλίας, ο Peter Collins (Πίτερ Κόλινς). Από τους πρώτους πρωταγωνιστές της F1, ο Collins έλαβε μέρος σε 35 αγώνες του θεσμού από το 1952 έως το 1958, κατακτώντας 3 νίκες και ανεβαίνοντας 9 φορές στο βάθρο. Το 1958, ο Collins βρέθηκε στη Ferrari, έχοντας ως teammates τον συμπατριώτη του και μετέπειτα πρωταθλητή, Mike Hawthorn (Μάικ Χόθορν), και τον Ιταλό Luigi Musso (Λουίτζι Μούσο). Η αντιπαλότητά τους ήταν πολύ μεγάλη, καθώς ο Collins είχε συμφωνήσει με τον Hawthorn να κάνουν τα πάντα ώστε να μην κερδίζει ο Ιταλός teammate τους και έπειτα, να μοιράζονται τα χρήματα της νίκης, καθώς τότε κάθε αγώνας είχε χρηματικό έπαθλο. Με 3 κορυφαίους οδηγούς η Ferrari ευελπιστούσε σε αύξηση του ανταγωνισμού, όμως αυτό είχε τραγικό αποτέλεσμα καθώς στο GP Γερμανίας o Collins σκοτώθηκε σε ηλικία 26 ετών. Λίγες εβδομάδες νωρίτερα είχε χάσει τη ζωή του, στο GP Γαλλίας και ο Musso, ενώ ο Hawthorn, που αναδείχθηκε τελικά πρωταθλητής, αποσύρθηκε στο τέλος της χρονιάς.
Το 1986 η Alfa Romeo πέρασε στην ιδιοκτησία της Fiat. Από την ίδρυση της, η Alfa Romeo είχε έντονη παρουσία μέσω των αυτοκινήτων της στην παγκόσμια αυτοκινητοβιομηχανία αλλά αυτό είναι γνωστό. Αυτό που ίσως δεν είναι τόσο γνωστό είναι η επιτυχία της, στον παγκόσμιο μηχανοκίνητο αθλητισμό. Το τετράφυλλο τριφύλλι κυριαρχούσε σε κάθε θρυλικό αγώνα. Στο Targa Florio, το Mille Miglia και το Le Mans. Κέρδισε 5 παγκόσμιους τίτλους όπως το πρώτο παγκόσμιο πρωτάθλημα GP το 1925, με το θρυλικό μοντέλο P2, τα δυο πρώτα πρωταθλήματα F1 με τις αξεπέραστες 158 και 159 Alfetta, το πρωτάθλημα κατασκευαστών του 1975 με το 33 ΤΤ και το Παγκόσμιο Πρωτάθλημα του 1977 με το 33 SC 12. Η Alfa Romeo έγραψε πολλές χρυσές σελίδες στον μηχανοκίνητο αθλητισμό με την μοναδική P3, την 6C 1750, την αξέχαστη 8C, την 155 V6 TI DTM και ακόμη και σήμερα τα αυτοκίνητά της διακρίνονται για την σχεδίασή της και την έμφαση που δίνουν στην οδική συμπεριφορά της. Πλέον η ιταλική μάρκα αποτελεί μέλος του ομίλου FCA (Fiat Chrysler Automobiles), ο οποίος βρίσκεται σε προχωρημένες συζητήσεις για συγχώνευση με τον γαλλικό όμιλο PSA (Peugeot, Citroen, DS, Opel).