Το 1957, οι μηχανικοί της NSU πραγματοποίησαν την πρώτη δοκιμή ενός νέου, επαναστατικού για την εποχή κινητήρα, του Wankel. Έχοντας ως εμπνευστή τον μηχανικό Felix Wankel, ο κινητήρας Wankel διαφοροποιούνταν σε σχέση με τους άλλους καθώς δεν ανέπτυσσε την ισχύ του παλινδρομικά μέσω εμβόλων, αλλά μέσω ενός τριγωνικού περιστρεφόμενου ρότορα. Επειδή η δομή του αυθεντικού κινητήρα ήταν περίπλοκη, ο διευθυντής του τμήματος έρευνας και ανάπτυξης της NSU, Dr. Walter Froede αποφάσισε η έκδοση που θα εξελιχθεί, να είναι πολύ απλούστερη. Το πρώτο αυτοκίνητο που κυκλοφόρησε με τέτοιο κινητήρα ήταν το NSU Wankel Spider, το οποίο παρουσιάστηκε τον Σεπτέμβριο του 1963.
Το 1994, γεννήθηκε στην Jokela της Φινλανδίας, ο Teemu Suninen (Τέεμου Σούνινεν). Πρόκειται για ακόμη ένα εκλεκτό μέλος της Φινλανδικής σχολής ράλι, που έχει κάνει αισθητή την παρουσία του τα τελευταία χρόνια στο WRC. Ο νεαρός οδηγός ξεκίνησε την καριέρα του από τα καρτ, όπου κατέκτησε τίτλους προτού, σε ηλικία 18 ετών, μεταπηδήσει στο αυτοκίνητο. Το 2013, αναδείχθηκε καλύτερος νέος οδηγός της Φινλανδίας και το 2014 συμμετείχε στον πρώτο του αγώνα στο WRC, το Ράλι Φινλανδίας, όπου μάλιστα κέρδισε την κατηγορία του. Έπειτα βρέθηκε στο WRC 2 με Skoda Fabia R5 και Ford Fiesta R5, ενώ έκανε ντεμπούτο στη μεγάλη κατηγορία το 2017, όταν εντυπωσίασε συμμετέχοντας στο Ράλι Πολωνίας με Ford Fiesta RS WRC ’17. To 2018, ως εργοστασιακός οδηγός της M-Sport Ford πια, ανέβηκε για πρώτη φορά στο βάθρο, όταν τερμάτισε μαζί με τον Mikko Markkula (Μίκο Μάρκουλα) στην 3η θέση του Ράλι Πορτογαλίας. Το 2019, τον βρίσκει ξανά μέλος της M-Sport Ford, αυτή τη φορά με συνοδηγό τον έμπειρο Jarmo Lehtinen (Γιάρμο Λέχτινεν). Ταχύς σε άσφαλτο και χώμα, ο Suninen θεωρείται ως ένα από τα μεγαλύτερα ταλέντα όχι μόνο της Φινλανδίας, αλλά ολόκληρου του WRC. Το μέλλον θα δείξει…
Τo 2014, παρουσιάστηκε για πρώτη φορά στο μουσείο της Porsche, το πρώτο σχέδιο του οχήματος από τον Ferdinand Porsche, που χρονολογείται στο 1898.