Σαν Σήμερα | 18 Φεβρουαρίου

    pornohub
    sex videos
    mallu sex blonde girlfriend wants to fuck point of view.
    Βρείτε μας στο

    Λεπτομέρειες Event

    Αυτό το συμβάν εκτελείται από 18 Φεβρουάριος 2020 μέχρι 18 Φεβρουάριος 2099. Είναι επόμενο για την εμφάνιση 18/02/2025

    • Ετικέτες: , , , , ,
    • Προσεχείς Ημερομηνίες:

    Το 1898, γεννήθηκε στη Modena (Μόντενα) της Ιταλίας ο Enzo Ferrari (Έντσο Φεράρι). Οδηγός αγώνων αλλά κυρίως, μετέπειτα ιδρυτής της Ferrari, αγάπησε από νωρίς την αυτοκίνηση, καθώς ο πατέρας του Alfredo Ferrari διέθετε δικό του μηχανουργείο. Ασχολήθηκε με τους αγώνες αυτοκινήτου και στις 13 Σεπτεμβρίου 1939 ίδρυσε την Scuderia Ferrari, ως το αγωνιστικό τμήμα της Alfa Romeo. Κατά τη διάρκεια του πολέμου, η Ferrari αναγκάστηκε να στεγάσει πολεμική παραγωγή για τον Mussolini, ενώ το εργοστάσιο σύντομα βομβαρδίστηκε από τους συμμάχους. Αυτό ανάγκασε τον Enzo Ferrari να μετακομίσει στο Maranello, που παραμένει η έδρα της ιταλικής φίρμας μέχρι σήμερα. Η πρώτη σημαντική επιτυχία της Ferrari ήρθε το 1949, όταν κατέκτησε με οδηγούς τον Luigi Chinetti και τον Peter Mitchell-Thomson τη νίκη στις 24 Ώρες του Mans. Το 1950 η ομάδα εμφανίστηκε στην F1, ξεκινώντας έτσι να γράφει τις χρυσές σελίδες του βιβλίου της ιστορίας της, το οποίο απέχει πολύ από το να ολοκληρωθεί. 

    Το 1965, η Fiat απέκτησε ένα μερίδιο της Ferrari που έφτασε στο 50% το 1969, υπό τον όρο η Ferrari να είναι υπεύθυνη για το αγωνιστικό πρόγραμμα. Το 1974, τη θέση του Enzo ως διευθυντή του αγωνιστικού προγράμματος ανέλαβε ο Luca di Montezemolo, ο οποίος παρέμεινε επικεφαλής μέχρι τις ημέρες μας. Από τα μέσα της δεκαετίας του ΄’70 ο Enzo Ferrari μείωσε τις παρουσίες του σε GP, ενώ έφυγε από τη ζωή, σε ηλικία 90 ετών. Ο “Grande Vecchio” της αυτοκίνησης, έγινε γνωστός για το πάθος του, το δυναμικό του χαρακτήρα και την τάση να εξελίσσεται διαρκώς.Βέβαια, όπως όλες οι μεγάλες προσωπικότητες, είχε ιδιαίτερα αναπτυγμένο εγωισμό, κάτι που φαινόταν στον τρόπο που διοικούσε την ομάδα του. Ως ο άνθρωπος που ίδρυσε την αυτοκινητοβιομηχανία-καμάρι των Ιταλών, η οποία έχει δημιουργήσει αυτοκίνητα υψηλών επιδόσεων και αγωνιστικών που θα μείνουν για πάντα στην ιστορία, ο Enzo Ferrari αποτελεί μια από τις ιερές φιγούρες όχι μόνο της ιταλικής αυτοκίνησης, αλλά ολόκληρης της Ιταλίας.


    Το 1887, γεννήθηκε στη Hogawa (Χογκάβα) της Ιαπωνίας ο Michio Suzuki (Μιτσίο Σουζούκι). Ιάπωνας επιχειρηματίας και εφευρέτης, ο οποίος ίδρυσε την ομώνυμη εταιρεία, με σκοπό την κατασκευή υφαντικών μηχανών. Φύσει ανήσυχος και καινοτόμος, ο Suzuki εφηύρε έναν αργαλειό πιο εξελιγμένο από κάθε αντίστοιχο. Σύντομα επεκτάθηκε προχωρώντας στην ανάπτυξη κινητήρων για αυτοκίνητα και μοτοσικλέτες. Το 1952, αμέσως μετά τον πόλεμο όταν και προέκυψε ανάγκη για φθηνά μεταφορικά μέσα, ο Suzuki παρουσίασε φθηνό μηχανοκίνητο ποδήλατο με δίχρονο κινητήρα 36 κ.εκ., το οποίο ονομάστηκε Power Free.

    Εντυπωσιασμένη από την εφεύρεση, η Κρατική Υπηρεσία Ευρεσιτεχνίας της Ιαπωνίας έδωσε στη Suzuki μια επιδότηση ώστε να συνεχίσει την έρευνά της και το αποτέλεσμα, ήταν η δημιουργία της Suzuki Motor Corporation. To 1956, αφού η εταιρεία είχε παρουσιάσει με επιτυχία μοτοσικλέτες, ήρθε η στιγμή για το πρώτο αυτοκίνητο. Το Suzuki Suzulight ήταν γεγονός και εφοδιάζονταν με δίχρονο κινητήρα 360 κ. εκ., κίνηση εμπρός, ανεξάρτητη ανάρτηση για κάθε τροχό και ενιαίο σύστημα διεύθυνσης με κρεμαγιέρα, χαρακτηριστικά ιδιαίτερα εξελιγμένα για την εποχή. O Michio Suzuki, που θεωρείται από τους μεγαλύτερους εφευρέτες της Ιαπωνίας, πέθανε σε ηλικία 95 ετών.

    tamilsexstories
    sex videos nice view on my hungry gaping pussy.
    https:/www.auntysextube.com cream pie cravings.
    mm
    Γεννήθηκε το 1985 στην Αθήνα. Σπούδασε Φιλοσοφία και Ιστορία Επιστημών στο Εθνικό Καποδιστριακό Πανεπιστήμιο Αθηνών, έκανε μεταπτυχιακό στην "Ιστορία και Φιλοσοφία Επιστημών και Τεχνολογίας" (Πανεπιστήμιο Αθηνών και Εθνικό Μετσόβειο Πολυτεχνείο) και ολοκλήρωσε τις σπουδές του με MA στις Ευρωπαϊκές Σπουδές Κοινωνίας, Επιστήμης και Τεχνολογίας (ESST). Από το 2004, έχει συνεργαστεί με περιοδικά και ιστοσελίδες αυτοκινήτου ως συντάκτης, ενώ ήταν μέλος του Γραφείου Τύπου του Ράλι Ακρόπολις από το 2004 έως το 2017. Εντάχθηκε στη δημοσιογραφική ομάδα της εκπομπής και του TractioN Magazine το 2013.

    E-mail: [email protected]