Το αγωνιστικό Toyota Supra GT4 του 2020 παρουσιάστηκε νωρίτερα φέτος στο Σαλόνι Αυτοκινήτου της Γενεύης και έλαβε μέρος στον πρώτο αγώνα του στις 24 ώρες του Nürburgring. Πλέον, η Toyota δημοσιοποίησε για πρώτη φορά και τις τεχνικές λεπτομέρειες του αυτοκινήτου της με τη μεγαλύτερη είδηση να έχει να κάνει με το μοτέρ της. Αυτό γιατί η τούρμπο εξακύλινδρος βενζινοκινητήρας του Supra αποδίδει πλέον 430 ίππους (100 περισσότερους δηλαδή από την πολιτική έκδοση του αυτοκινήτου) και 650 Nm ροπής.
Ο κινητήρας συνεργάζεται με αυτοματοποιημένο κιβώτιο ταχυτήτων επτά σχέσεων, αντί για οκτώ που έχει η έκδοση παραγωγής, ενώ η ισχύς πηγαίνει μόνο στους πίσω τροχούς μέσω ενός μηχανικού διαφορικού περιορισμένης ολίσθησης.
Όντας ένα αγωνιστικό αυτοκίνητο, το Supra GT4 δεν έχει τις ανέσεις της έκδοσης παραγωγής, ενώ προφανώς διαφέρει και εμφανισιακά. Τα φρένα είναι αναβαθμισμένα, καθώς εμπρός έχουν εξαπίστονα έμβολα και πίσω τετραπίστονα, ενώ η ανάρτηση είναι εφάμιλλης αρχιτεκτονικής με αυτή της πολιτικής έκδοσης. Εμπρός έχουμε γόνατα McPherson και πίσω ανεξάρτητη πολλαπλών συνδέσμων, ενώ τα αμορτισέρ είναι KW.
Το Toyota Supra GT4 θα είναι διαθέσιμο από το 2020 για όσους ενδιαφέρονται να αγοράσουν ένα αγωνιστικό αυτοκίνητο, με την τιμή του να είναι στα 175.000 ευρώ.