Νέο Renault Captur: Ο Θωμάς Ευθυμίου το οδηγεί στην Ελλάδα

Νέο σε όλα του το Captur δεύτερης γενιάς, το best seller της κατηγορίας, έρχεται να διατηρήσει τα σκήπτρα, με φρέσκια σχεδίαση και νέες εκδόσεις.

pornohub
sex videos
mallu sex blonde girlfriend wants to fuck point of view.
Βρείτε μας στο

Την Ελλάδα επέλεξε η Renault για την παγκόσμια παρουσίαση του νέου Renault Captur! Είναι η δεύτερη φορά μετά την προ διετίας παρουσίαση του Dacia Duster στην Πεντέλη, που ο Γαλλικός όμιλος επιλέγει την πατρίδα μας για μία τέτοιου εύρους παρουσίαση και μάλιστα ενός τόσο σημαντικού μοντέλου. Αυτή την φορά, με βάση τα Μεσόγεια, επιλέχτηκε η Ανατολική Αττική, αλλά και η Αθηναϊκή ριβιέρα για τις διαδρομές, αλλά και την παρουσίαση και τα workshops.

Fall in love with design!
Το μότο αυτό το χρησιμοποίησαν ευρέως οι Γάλλοι ιθύνοντες του νέου μοντέλου της Renault στην επίσημη παρουσίαση του ολοκαίνουργιου Captur στην Ελλάδα. Και έδωσαν μεγάλη σημασία στην σχεδιαστική γραμμή του, αφού έδωσαν έντονες δυναμικές και σπορ γραμμές, και το ενέταξαν φυσικά στη νέα εμπρός σχεδιαστική ταυτότητα όλων των τελευταίων μοντέλων της μάρκας με το χαρακτηριστικό LED εμπρός φανάρι, επιλογή καθόλα εναρμονισμένη με το concept «French Design». Tα δε κωνικά πίσω φώτα που είναι και αυτά σε μορφή «C» (C-Shape) και τα διακοσμητικά ένθετα χρωμίου, σε συνδυασμό με τους τροχούς των 18’’, συμβάλλουν στη βελτίωση της ποιοτικής και δυναμικής του εικόνας. Εξωτερικά πάντα, το κατά 11εκ. μεγαλύτερο σε μήκος Captur, με την ανεβασμένη γραμμή των «ώμων» του διαθέτει την εμφάνιση ενός πραγματικού SUV. Η εικόνα αυτή τονίζεται ακόμα περισσότερο και από στοιχεία όπως οι προστατευτικές ποδιές στο εμπρός και πίσω κάτω μέρος του αμαξώματος, τα μαύρα πλευρικά προστατευτικά στα μαρσπιέ, τα μαύρα προστατευτικά στα «φρύδια» των φτερών, και οι διαμήκεις μπάρες οροφής.

Συνολικά, με το λανσάρισμά του, το νέο μοντέλο προσφέρεται σε 11 χρώματα αμαξώματος, 4 χρώματα οροφής και 3 πακέτα εξατομίκευσης της εξωτερικής εμφάνισης, που προσφέρουν τη μοναδική στην κατηγορία, δυνατότητα των 90 δυνατών συνδυασμών.


Στο εσωτερικό, η νέα σχεδίαση –που την πρωτοείδαμε πριν μερικές ημέρες στο επίσης νέο Clio– το ταμπλό αποτελεί μία υλοποίηση του σχεδιασμού «Smart Cockpit» και είναι εμφανώς προσανατολισμένο στον οδηγό, με χαρακτηριστικό στοιχείο τη μοναδικής αισθητικής, την «αιωρούμενη» κεντρική κονσόλα. Στο ταμπλό ενσωματώνονται όλες οι τελευταίες τεχνολογίες, μεταξύ αυτών, η οθόνη πολυμέσων των 9,3 ιντσών που είναι η πιο μεγάλη οθόνη στην κατηγορία όντας ένα έγχρωμο κάθετο τάμπλετ. Όπως και στο νέο Clio, το νέο Captur προσφέρει, αντί των παραδοσιακών αναλογικών οργάνων, πίνακα οργάνων με ψηφιακή οθόνη. Η έγχρωμη αυτή οθόνη με διαστάσεις από 7 έως 10,2 ίντσες παρέχει τη δυνατότητα εξατομίκευσης της εμφάνισης των πληροφοριών με έναν εξαιρετικά εύκολο τρόπο.

Ας πάμε τώρα στην «αιωρούμενη» κονσόλα, που πέρα από την αισθητική πλευρά, η σχεδίαση της συγκεκριμένης κονσόλας έχει και πρακτικό αποτέλεσμα καθώς απελευθερώνει πολύτιμο χώρο και εξασφαλίζει έτσι μεγαλύτερη χωρητικότητα για αποθήκευση μικροαντικειμένων όπως λ.χ. ο ειδικός χώρος για επαγωγική φόρτιση ενός smartphone.

Η «αιωρούμενη» κονσόλα σε συνδυασμό με το μοχλό ταχυτήτων του κιβωτίου EDC τεχνολογίας προερχόμενης από το μέλλον «shift by wire » (οι αλλαγές γίνονται μέσω ηλεκτρονικής μετάδοσης των εντολών, χωρίς ντίζες), προσφέρει μία εξαιρετικά ομαλή λειτουργία και απόλυτη ακρίβεια στις αλλαγές.

Μεγαλύτεροι χώροι
Το σαλόνι είναι άνετο και τα νέα λεπτά, πλην όμως άκρως αναπαυτικά καθίσματα απελευθερώνουν επιπλέον χώρο για τα γόνατα των πίσω επιβατών, ενώ ο εσωτερικός καθρέφτης χωρίς πλαίσιο, το ηλεκτρικό χειρόφρενο, το κεντρικό υποβραχιόνιο με δύο θύρες USB και ρευματολήπτη 12 V για τους πίσω επιβάτες ή ακόμα και οι θήκες στις μπροστινές πόρτες που έχουν τη δυνατότητα αποθήκευσης μπουκαλιού 1,5 λίτρου. Συνολικά υπάρχουν 27 λίτρα για μικροαντικείμνα στην καμπίνα, ενώ η χωρητικότητα του πορτμπαγκάζ αγγίζει τα 536 λίτρα, που είναι και η καλύτερη στην κατηγορία του.

Ο όγκος του πορτμπαγκάζ μπορεί να αυξηθεί χάρη στη λειτουργία μετακίνησης του πίσω καθίσματος σε διαδρομή έως και 16εκ. αλλά και στο κάλυμμα του πατώματος που έχει τη δυνατότητα τοποθέτησης σε δύο θέσεις ώστε να δημιουργηθεί ένας χώρος δύο επιπέδων που διευκολύνει στις καθημερινές μετακινήσεις. Με αυτή την επιλογή και την αναδίπλωση του πίσω καθίσματος αποκαλύπτεται ένας εντελώς επίπεδος χώρος φόρτωσης αντικειμένων μήκους έως και 1,57μ.

Όπως και στο νέο Clio, το subwoofer του ηχοσυστήματος της Bose, ενσωματώνεται ιδανικά στην αριστερή πλευρά του χώρου αποσκευών χωρίς να επηρεάζει καθόλου τη συνολική χωρητικότητα του πορτμπαγκάζ.

Σημειώνουμε τέλος ότι το νέο Captur είναι κατά 11 εκ. μεγαλύτερο από το αντίστοιχο μήκος του μοντέλου προηγούμενης γενιάς.

Εξατομίκευση
Εδώ το νέο Captur δίνει «πόνο»… Προσέξτε: Με ένα ποσοστό κοντά στο 80% των πωλήσεων να είναι δίχρωμα μοντέλα, το νέο Captur προχωρά ένα βήμα παραπέρα προσφέροντας μία ακόμα πιο πλούσια γκάμα επιλογών σε συνδυασμούς και νέα χρώματα. Συνολικά υπάρχει η δυνατότητα για 90 εξωτερικούς συνδυασμούς, ενώ με το λανσάρισμά του θα προσφέρει μέχρι και 18 συνδυασμούς εσωτερικής διακόσμησης. Αυτές οι επιλογές συμπληρώνονται και από τις 8 που αφορούν στον εσωτερικό φωτισμό των πάνελ των θυρών, της βάσης της κεντρικής κονσόλας και των χειριστηρίων, ένα ambient lighting του συστήματος MULTI-SENSE.

Τέλος, η παρούσα σε πολλά μοντέλα της Renault – Clio, Scénic, Talisman, Koleos και Espace – έκδοση Initiale Paris κάνει τώρα την εμφάνισή της και στο νέο Captur προσφέροντας την εξαιρετική τεχνογνωσία της Renault στον τομέα της κομψότητας.

Το νέο Captur Initiale Paris θα εφοδιάζεται κατά το λανσάρισμά του με τους κινητήρες TCe 130 FAP και Blue dCi 115 και αυτόματο κιβώτιο EDC διπλού συμπλέκτη – στη συνέχεια θα παρουσιαστεί και μία υβριδική επαναφορτιζόμενη έκδοση E-Tech Plug-in. Όλες οι εκδόσεις θα είναι εφοδιασμένες με την αιωρούμενη κεντρική κονσόλα.

Μηχανικά
Στο νέο Captur οι διαθέσιμοι κινητήρες βενζίνης και Diesel, συνοδεύονται από χειροκίνητο κιβώτιο 5 ή 6 ταχυτήτων ή αυτόματο κιβώτιο 7 σχέσεων διπλού συμπλέκτη. Οι προσφερόμενοι κινητήρες αποδίδουν από 100 έως 155 ίππους στις εκδόσεις βενζίνης και από 95 έως 115 ίππους στις εκδόσεις Diesel. Πρόκειται για κινητήρες τελευταίας γενιάς που ενσωματώνουν προηγμένες τεχνολογίες και πληρούν τα πιο πρόσφατα πρότυπα, με βελτιστοποιημένα επίπεδα κατανάλωσης και εκπομπών ρύπων.

Από το 2020 η γκάμα των προσφερόμενων κινητήρων για το νέο Captur θα εμπλουτισθεί και με ένα υβριδικό επαναφορτιζόμενο σύστημα κίνησης με την ονομασία E-Tech Plug-in. Είναι η πρώτη εμφάνιση ενός plugin υβριδικού συστήματος στον Groupe Renault, αλλά και σε μία από τις βασικότερες κατηγορίες της αγοράς. Ο κινητήρας E-TECH Plug-in του νέου Captur συγκεντρώνει πάνω από 150 ευρεσιτεχνίες του τμήματος μηχανολογίας της Renault. Χρησιμοποιεί εξαρτήματα που έχουν εξελιχθεί από τον όμιλο όπως ο βενζινοκινητήρας νέας γενιάς των 1,6 λίτρων που τροποποιήθηκε ειδικά για την περίσταση και εφοδιάζεται με φίλτρο σωματιδίων για τον περιορισμό των εκπομπών ρύπων. Το σύστημα κίνησης συμπληρώνεται από 2 ηλεκτροκινητήρες, ένα πρωτοποριακό κιβώτιο ταχυτήτων, μία μπαταρία 9,8 kWh και μία πρίζα φόρτισης συμβατή με οικιακή παροχή αλλά με σταθμό φόρτισης.

Τεχνολογικά
Το νέο Captur χρησιμοποιεί μία αρθρωτή πλατφόρμα/πάτωμα νέας γενιάς του ομίλου με την ονομασία CMF-B που παρουσιάστηκε πρώτη φορά στο νέο Clio. Η συγκεκριμένη εξελίχθηκε από το 2014 στο κέντρο ερευνών Technocentre της Guyancourt. Διαθέτει νέα τμήματα σε ποσοστό 85% σε σύγκριση με την πλατφόρμα/πάτωμα στην οποία βασίζεται η προηγούμενη γενιά του Captur. Με τη νέα πλατφόρμα CMF-B, το νέο Captur παρουσιάζει μία πληθώρα πλεονεκτημάτων. Λόγω της νέας της αρχιτεκτονικής επιτυγχάνεται σημαντικός περιορισμός του βάρους σε σχέση με την προηγούμενη γενιά, κυρίως στο αμάξωμα, τους άξονες και στο καπό. Επίσης υιοθετεί ένα βελτιωμένο πάτωμα για αεροδυναμική βελτίωση περίπου 20 χιλιοστών του Cx. Τα δύο παραπάνω στοιχεία εγγυώνται για τις θετικές επιπτώσεις στην κατανάλωση και στις εκπομπές του CO2. Το νέο Captur έχει επίσης βελτιωθεί και στον τομέα της ηχομόνωσης, κυρίως χάρη στην απομόνωση του χώρου του κινητήρα. Το κέρδος είναι της τάξης των 1,5 με 2 dB σε ταχύτητες από 0 έως 130 χλμ./ώρα.

Στα συστήματα ασφαλείας, μετά το νέο Clio, είναι η σειρά του νέου Captur να χρησιμοποιήσει τα οδηγικά βοηθήματα προσφέροντας την πιο ολοκληρωμένη και πιο εξελιγμένη γκάμα στην κατηγορία, με στόχο να εξασφαλίσει μία ήρεμη και απροβλημάτιστη οδήγηση.

Η πιο σημαντική καινοτομία είναι το σύστημα υποβοήθησης κίνησης σε αυτοκινητόδρομο και σε συνθήκες πυκνής κυκλοφορίας. Πρόκειται για ένα σύστημα που σπάνια συναντά κανείς σε μοντέλα της κατηγορίας των SUV πόλης, και γενικά σε οχήματα crossover. Ένα σύστημα που διασφαλίζει υψηλό βαθμό άνεσης και ηρεμίας, τόσο σε συνθήκες κίνησης στον αυτοκινητόδρομο όσο και σε συνθήκες πυκνής κυκλοφορίας στην πόλη, και αποτελεί το πρώτο στάδιο προς την κατεύθυνση της αυτόνομης οδήγησης. Το σύστημα θα είναι διαθέσιμο από το λανσάρισμα του νέου Captur.

Η κάμερα 360°, το ενεργό σύστημα αυτόματης πέδησης έκτακτης ανάγκης με εντοπισμό πεζών και ποδηλατών καθώς και το σύστημα ελέγχου και προειδοποίησης για διερχόμενο όχημα κατά την έξοδο από τη θέση στάθμευσης, που παρουσιάζεται για πρώτη φορά σε μοντέλο της γκάμας της Renault, διασφαλίζει ακόμα περισσότερο τους ελιγμούς εξόδου από μία θέση στάθμευσης.

Τα συγκεκριμένα συστήματα ασφαλείας (ADAS / Advanced Driver Assistance Systems) που είναι διαθέσιμα στο νέο Captur χωρίζονται σε τρείς κατηγορίες : Οδήγηση, Στάθμευση και Ασφάλεια και αποτελούν στοιχεία του συστήματος Renault Easy Drive. Ο χειρισμός και η ρύθμισή τους είναι ιδιαίτερα εύκολη και πραγματοποιείται μέσω της οθόνης αφής του συστήματος πολυμέσων Renault EASY LINK.

Στην αγορά
Το νέο Renault Captur θα διατίθεται στην Ελληνική αγορά τον επόμενο Μάρτιο, σε τιμές που θα ανακοινωθούν με την είσοδο του νέου χρόνου.

tamilsexstories
sex videos nice view on my hungry gaping pussy.
https:/www.auntysextube.com cream pie cravings.
mm
Ο Θωμάς «μύρισε» τον κόσμο του αυτοκινήτου στα μέσα της δεκαετίας του ’70 ζωγραφίζοντάς τα και στο τέλος της, τα άγγιξε στις Ειδικές Διαδρομές του Ράλλυ Ακρόπολις. Μετά, όλα μπήκαν στην σωστή σειρά… Σπούδασε υπολογιστές, αλλά τους «πάρκαρε» για την δημοσιογραφική πένα, αρχίζοντας το 1986. Έχει εργαστεί σε περιοδικά, εφημερίδες, τηλεοπτικές εκπομπές, ραδιόφωνο και ιστοσελίδες, έχει διατελέσει υπεύθυνος Γραφείου Τύπου του Ράλι Ακρόπολις και Χαλκιδικής, αλλά και αγωνιστικών ομάδων. Μέλος της δημοσιογραφικής ομάδας Traction από το 2007, έχει διαχρονικό του μότο, ότι «αγώνες αυτοκινήτου θα υπάρχουν, όσο υπάρχουν άνθρωποι». Μέλος της Ε.Σ.Π.Η.Τ. και της Διεθνούς Ομοσπονδίας Δημοσιογράφων.

E-mail: [email protected]