Το πολυαναμενόμενο VW T-Roc R είναι πλέον γεγονός και πάτησε τους τροχούς του και επί ελληνικού εδάφους. Η κορυφαία έκδοση του γερμανικού SUV, έχει κάτω από το καπό της τον 2.0 λτ. TSI βενζινοκινητήρα που έχουμε γνωρίσει και στο Golf R.
Αυτός αποδίδει για την περίσταση 300 ίππους (και όχι 310 όπως στο Golf R) και 400 Nm ροπής, ενώ συνεργάζεται με αυτόματο κιβώτιο διπλού συμπλέκτη DSG εφτά σχέσεων και τετρακίνηση 4Motion, προκειμένου να περάσει τη δύναμη στο δρόμο.
Έτσι, για το 0-100 χλμ./ώρα το VW T-Roc χρειάζεται 4,9 δευτερόλεπτα, τη στιγμή που η τελική του ταχύτητα περιορίζεται ηλεκτρονικά στα 250 χλμ./ώρα. Φυσικά, η ισχύς αυτή έκανε απαραίτητες τις αλλαγές στο σετάρισμα της ανάρτησης (μειώνουν την απόσταση του T Roc R από το έδαφος κατά 20 χλστ.), του συστήματος διεύθυνσης αλλά και των φρένων (προέρχονται από το Golf R Performance).
Προφανώς το VW T-Roc R έχει και μία σειρά από αλλαγές στον εξοπλισμό του, σε σχέση με τα… ταπεινά T-Roc, καθώς διαθέτει launch control (εξασφαλίζει την ιδανική εκκίνηση από στάση), οδηγικό πρόγραμμα “Race” αλλά και δυνατότητα απενεργοποίησης του ESP.
Αλλαγές υπάρχουν και στην εμφάνισή του VW T-Roc R, που τονίζουν τον σπορ χαρακτήρα του. Έτσι συναντάμε αλλαγμένες γρίλιες στη μάσκα εμπρός, ανασχεδιασμένους προφυλακτήρες εμπρός και πίσω, νέα LED φώτα ημέρας εμπρός, δύο διπλές απολήξεις εξάτμισης της Akrapovic, αεροτομή οροφής, χρωμιωμένα καπάκια εξωτερικών καθρεφτών και νέα σχέδια ζαντών αλουμινίου σε 18 ή 19 ίντσες.
Στο εσωτερικό υπάρχει τιμόνι με επίπεδο κάτω μέρος και το σήμα “R” στην κάθετη κολόνα του, χειριστήρια στο τιμόνι για χειροκίνητη αλλαγή ταχυτήτων, σπορ καθίσματα επίσης με το σήμα “R” και αλουμινένια πεντάλ.
Όσον αφορά την τιμή του στην χώρα μας, αυτή είναι στα 48.600 ευρώ. Αξίζει να σημειώσουμε πως η τιμή του προ φόρων είναι στα 29.348 ευρώ, ενώ εδώ μπορείτε να δείτε πόσο κοστίζει στην Γερμανία.