Video: Εργοστασιακή βελτίωση για το Civic Type R 1ης γενιάς!

Στο Tokyo Auto Salon η Honda παρουσίασε την εργοστασιακή αναβάθμιση του 1η γενιάς Civic Type R εκπλήσσοντας ευχάριστα τους φίλους του καυτού hatchback.
Honda Civic Typer R Access

Το πρώτο Civic Type R που είδε το φως της παραγωγής βασιζόταν στην 6η γενιά του δημοφιλούς hatchback της ιαπωνικής εταιρίας και εντυπωσίασε το παγκόσμιο κοινό με τον ατμοσφαιρικό 4κύλινδρο κινητήρα του των 1,6 λίτρων και 185 ίππων (!) που στρόφαρε μέχρι και τις 8.200 σ.α.λ. Το εν λόγω μοντέλο δεν ήρθε ποτέ επίσημα στην ευρωπαϊκή αγορά, όμως εμείς το γνωρίσαμε καλύτερα μέσα από το… video game Gran Turismo!

Στην κορυφαία ιαπωνική έκθεση βελτιώσεων το τμήμα Access της ιαπωνικής εταιρίας παραουσίασε μια επίσημα φτιαγμένη έκδοση του καυτού hatchback, που έχει το δικό του φανατικό κοινό στην Ιαπωνία με αλλαγές τόσο στη σχεδίαση του όσο και στον τεχνολογικό του εξοπλισμό.

Με τη Neo Japan αισθητική του το εργοστασιακά βελτιωμένο Type R πρώτης γενιάς, αν μη τι άλλο εντυπωσιάζει με τους νέους εμπρός και πίσω προφυλακτήρες του και κυρίως με τα ολοκαίνουρια φωτιστικά σώματα: τα μισοκαλυμμένα εμπρός, με τα περιμετρικά φώτα ημέρας του δίνουν μια σαφώς πιο άγρια όψη, ενώ στην ίδια σχεδιαστική λογική κινούνται και τα πίσω. Highlight η μαύρη μπάρα που ενώνει πίσω φωτιστικά σώματα, με το όνομα του Civic να φωτίζεται στο κέντρο της και τα φλας να έχουν ενσωματωθεί στα άκρα. Η εικόνα ολοκληρώνεται από τις ποδιές τους χαμηλού προφίλ καθρέπτες με τα ενσωματωμένα φλας και τις νέες ζάντες αλουμινίου.

Στο εσωτερικό, στην κεντρική κονσόλα, με τα μόλις δύο φυσικά κουμπιά, βλέπουμε μια μεγάλη σύγχρονη οθόνη αφής με τα χειριστήρια για το κλιματιστικό να έχουν καταργηθεί και τον έλεγχο του να γίνεται λογικά από εκεί. Ολοκαίνουριος είναι και ο πίνακας πληροφοριών με τις ψηφιακές οθόνες, στα πρότυπα της Honda να δίνουν και εδώ το “παρών”.

Προς το παρόν δεν γνωρίζουμε αν η Honda σκοπεύει να βγάλει και στη παραγωγή τα συγκεκριμένα μέρη που παρουσίασε στο εκσυγχρονισμένο Civic, ούτε αν υπάρχουν βελτιώσεις στα μηχανικά του μέρη.

Απολαύστε το στο σύντομο βίντεο που ακολουθεί.

ΕΤΙΚΕΤΕΣ

ΜΟΙΡΑΣΤΕΙΤΕ ΤΟ

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

Ήταν το αυτοκίνητο που έκανε ευρέως γνωστή την τεχνολογία VTEC. Ας θυμηθούμε το Honda CR-X που παραμένει μέχρι σήμερα ποθητό......
Η Honda βρίσκει εναλλακτικούς τρόπους και τεχνολογίες για να μειώσει τον αντίκτυπο των δραστηριοτήτων της στα εργοστάσια αλλά και στα ίδια τα μοντέλα της....
Με άνοδο έκλεισε στις ταξινομήσεις η ελληνική αγορά μοτοσυκλέτας στο 10μηνο της χρονιάς με 10 εταιρείες να κερδίζουν την προτίμηση του κοινού....
Η ελληνική αγορά μοτοσυκλέτας παρουσίασε μικρή πτώση και τον Οκτώβριο που μας πέρασε με 10 εταιρείες να καταφέρνουν να ξεχωρίσουν στον στίβο των πωλήσεων....
O Soichiro Honda είχε όραμα, δεν αρκέστηκε απλώς στο να είναι ένας καλός μηχανικός και να κατασκευάζει πιστόνια για την Toyota... και έτσι έφτασε στην...
Το ιαπωνικό SUV ξεχώρισε με την χαμηλή κατανάλωση και την κορυφαία πρακτικότητα! Δείτε τις εντυπώσεις μας, αλλά και το video......

ΠΡΟΣΦΑΤΑ ΘΕΜΑΤΑ

Citroen Racing Formula E 2025 Brazilia

Formula E: Ντεμπούτο με βάθρο για αυτόν τον κατασκευαστή

Smart Deals

Το μεγαλύτερο έως σήμερα όφελος από την VW – Σε ποιο μοντέλο φτάνει τα 17.500 ευρώ

Skoda Elroq ορόσημο παραγωγής 2025

0-100.000 B-SUVs σε κάτω από έναν χρόνο – Το best seller που το πέτυχε