Εκατοντάδες χιλιάδες ευρώ σε δημοπρασία για ένα Datsun!

Τα ιαπωνικά κλασικά σπορ αυτοκίνητα έχουν αρχίσει και παίρνουν τα πάνω τους στις δημοπρασίες, όπως αποδεικνύει και αυτό το σπάνιο Datsun 240Z.
Datsun 240Z, Nissan Fairlady

Το Datsun 240Z υπήρξε αυτοκίνητο σταθμός στην εποχή του. Ήταν το πρώτο προσιτό ιαπωνικό σπορ coupe αυτοκίνητο, που ξεχώριζε για τα δυναμικά του χαρακτηριστικά αλλά και για την ιδιαίτερα ελκυστική του σχεδίαση και έφερε την ευχαρίστηση της οδήγησης σε περισσότερο κόσμο.

Το 240Z, το οποίο ήταν διαθέσιμο στην Ιαπωνία ως Nissan Fairlady, είναι ένα από τα κλασικά ιαπωνικά σπορ αυτοκίνητα που ανεβάζουν διαρκώς την αξία τους. Η τελευταία δημοπρασία που πραγματοποιήθηκε στο Τόκιο της Ιαπωνίας από την BH Auctions έρχεται να το επιβεβαιώσει.

Συγκεκριμένα, στην ιαπωνική δημοπρασία βρήκε στο σφυρί ένα σπανιότατο Nissan Fairlady Z432R του 1970. Ο τελευταίος χτύπος του σφυριού βρήκε το εν λόγω GT coupe με νέο ιδιοκτήτη για το ποσό των 723.000, ένα ποσό εξαιρετικά υψηλό που αναμένεται να ανεβάσει ακόμη περισσότερο συνολικά την αξία των 240Z στο μέλλον.

Το Nissan Fairlady Z432R της δημοπρασίας, που πιστεύεται ότι έχει παραχθεί σε λιγότερα από 50 αντίτυπα, είναι η έκδοση του ιαπωνικού coupe που προορίζεται για ιαπωνική χρήση. Γι αυτό το λόγο, έρχεται βελτιωμένη από το εργοστάσιο με αλλαγές που το κάνουν πραγματικά μοναδικό και μειώνουν παράλληλα το συνολικό του βάρος κατά 100 περίπου κιλά έναντι της έκδοσης Fairlady Z432 -χωρίς το “R” δηλαδή.

Ο εν σειρά δίλιτρος 6κύλινδρος κινητήρας της Nissan αποδίδει και σε αυτή την περίπτωση 160 ίππους, ωστόσο έναντι της απλής έκδοσης Z342 βλέπουμε άλλες και σημαντικές αλλαγές. Τα πάνελ του αμαξώματος είναι λεπτότερα έναντι τις στάνταρ έκδοσης κατά 0,2 χλστ., για εξοικονόμηση βάρους, ενώ το στάνταρ ρεζερβουάρ των 60 λίτρων έχει δώσει τη θέση του σε ένα 100άρι, για να μπορεί να πάρει το αυτοκίνητο μέρος και σε αγώνες αντοχής. Παράλληλα το καπό είναι κατασκευασμένο από σύνθετα υλικά και τα πλαϊνά και πίσω παράθυρά είναι ακρυλικά, επίσης για μείωση του βάρους. Για τον ίδιο λόγο έχει αφαιρεθεί από τον εξοπλισμό το ραδιόφωνο αλλά και το καλοριφέρ, όπως και άλλες περιττές πολυτέλειες από την καμπίνα, ενώ την θέση των στάνταρ καθισμάτων έχουν πάρει δύο bucket.

Σε πολύ καλή κατάσταση και με λιγότερα από 100.000 χλμ. στο κοντέρ, το μόνο που λείπει από αυτό το Nissan Fairlady Z432R για να λάβει μέρος σε αγώνες είναι ένα roll cage. Μένει να δούμε αν θα καταλήξει σε κάποιο γκαράζ για να αυξήσει και άλλο την αξία του στο μέλλον ή αν το αγόρασε κάποιος πραγματικό petrolhead με όρεξη και για αγώνες.

ΕΤΙΚΕΤΕΣ

ΜΟΙΡΑΣΤΕΙΤΕ ΤΟ

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

Η Nissan ανακοίνωσε το πρόγραμμα All Clear Service προσφέροντας δωρεάν χειμερινό έλεγχο για τα μοντέλα της και εκπτώσεις σε ανταλλακτικά και αξεσουάρ....
Το Nissan Juke Hybrid διανύει έως και το 80% των αστικών διαδρομών με το θερμικό μοτέρ απενεργοποιημένο! Δείτε τη νέα τιμή του......
Ένα από τα πιο δημοφιλή B-SUV της ελληνικής αγοράς προσφέρεται πλέον σε μειωμένη τιμή! Δείτε με ποιον κινητήρα εξοπλίζεται......
Η τεχνητή νοημοσύνη εφαρμόζεται και στην εξέλιξη των αυτοκινήτων και αυτός ο κατασκευαστής ανακοίνωσε ευρύτερη χρήση της μειώνοντας τις φυσικές δοκιμές....
Το Nissan Motor Parts Center (NMPC) στο Άμστερνταμ κλείνει 40 χρόνια λειτουργίας αποτελώντας σημαντικό πυλώνα του παγκόσμιου δικτύου aftersales της εταιρείας....
Το πλήρως υβριδικό Nissan Qashqai e-POWER ξεκινά την εμπορική του πορεία στην Ελλάδα! Δείτε πόσο κοστίζουν οι εκδόσεις του......

ΠΡΟΣΦΑΤΑ ΘΕΜΑΤΑ

Traction trailer 3

TractioN: Δείτε το επίσημο trailer του 3ου επεισοδίου της 27ης σεζόν

τετρακίνηση

Έτσι θα κατανοήσεις τετρακίνηση και “αργά”! (+video)

Ζέσταμα κινητήρα

Μύθοι και αλήθειες για το ζέσταμα του κινητήρα