Alfa Romeo 4C πιο ποθητή από ποτέ με 410 ίππους

Η Pogea Racing χτυπά ξανά με μιαν νέα έκδοση δρόμου της Alfa Romeo 4C, με σχεδόν διπλάσια ιπποδύναμη από το εργοστασιακό μοντέλο.

pornohub
sex videos
mallu sex blonde girlfriend wants to fuck point of view.
Βρείτε μας στο
Alfa Romeo 4C Nemesis Pogea Racing 2020

Η Alfa Romeo 4C της Pogea ονομάζεται Nemesis 001 και είναι η έκδοση παραγωγής του μοντέλου που είχε παρουσιάσει η γερμανική βελτιωτική εταιρία το 2018 με την απόδοση του τότε να ανέρχεται στους 477 ίππους.

Τώρα η Pogea για λογαριασμό Αυστραλού πελάτη της δημιούργησε μια έκδοση που μπορεί να κυκλοφορεί νόμιμα στο δρόμο καλύπτοντας παράλληλα τις σχετικές προδιαγραφές στην Αυστραλία.

Η νόμιμη για χρήση σε δημόσιο δρόμο 4C Nemesis αποδίδει 410 ίππους και 550 Nm ροπής με την ισχύ να περιορίζεται ηλεκτρονικά σε αυτόν το νούμερο. Φέρει νέα ήσυχη εξάτμιση με καταλύτη αλλά και πολλαπλή εξαγωγής, νέο υπερσυμπιεστή Garrett GTX2861 αλλά και διαφορετικούς εκκεντροφόρους που προέρχονται από την Colombo & Bariani, ειδικά κατασκευασμένοι για το συγκεκριμένο project.


Δουλειά έχει γίνει και στα ενδότερα του κινητήρα με το κύκλωμα ψύξης και λίπανσης να έχει αναθεωρηθεί, με τα χιτώνια να προέρχονται από τη Ferrari, ενώ ανασχεδιασμένα είναι και τα πιστόνια. Τέλος, η Pogea αναφέρει και βελτιώσεις στο κιβώτιο διπλού συμπλέκτη με στόχο να γίνει πιο ανθεκτικό και για τον ίδιο λόγο έχει τοποθετηθεί και νέος συμπλέκτης.

Εξωτερικά η 4C Nemesis ξεχωρίζει από το bodykit της Pogea εμπρός και πίσω σπόιλερ, πλαϊνές ποδιές, μεγάλη και ρυθμιζόμενη αεροτομή στο πίσω μέρος, νέες εισαγωγές αέρα και πολλά νέα διακοσμητικά τμήματα από ανθρακονήματα. Η εικόνα ολοκληρώνεται από τις σφυρήλατες ζάντες αλουμινίου της Pogea, σε μαύρο χρώμα.

Οι αλλαγές προχωρούν και στην ρυθμιζόμενη ανάρτηση που προέρχεται από την KW, με ειδικό set up για το συγκεκριμένο μοντέλο. Η Alfa Romeo 4C στα καλύτερα της!

tamilsexstories
sex videos nice view on my hungry gaping pussy.
https:/www.auntysextube.com cream pie cravings.
mm
Ο Θοδωρής Ξύδης είναι συντάκτης Ειδικού Τύπου-δημοσιογράφος από το 2005 μπαίνοντας στο χώρο παράλληλα με τις σπουδές του και έπειτα από μια τριετία στο εξωτερικό, στη λατρεμένη του Σκωτία. Ξεκίνησε την καριέρα του σε καθημερινή οικονομική εφημερίδα αλλά το πάθος του για το αυτοκίνητο και τη μοτοσυκλέτα τον οδήγησε γρήγορα στο σωστό δρόμο. Στο πνεύμα των καιρών, είναι από τους λίγους "υβριδικούς" δημοσιογράφους που αρθρογραφούν και τρέφουν τα ίδια τρυφερά αισθήματα για τους τέσσερις και δύο τροχούς. Έχει εργαστεί στα δημοφιλέστερα περιοδικά και sites μοτοσυκλέτας και αυτοκινήτου φτάνοντας στην θέση και του διευθυντή σύνταξης. Απόφοιτος Επικοινωνίας του New York College και μέλος της Ε.Σ.Π.Η.Τ., με αγάπη για τη φωτογραφία, τα gadgets και για οτιδήποτε έχει τροχούς και... αυτοκινείται! Στη δημοσιογραφική ομάδα του TractioN από το 2019.

E-mail: [email protected]