Σαγηνεύει η νέα Aston Martin Vantage Roadster

H Aston Martin παρουσίασε τη Roadster έκδοση της Vantage, η οποία θα κάνει το επίσημο ντεμπούτο της στο ερχόμενο Σαλόνι της Γενεύης.

pornohub
sex videos
mallu sex blonde girlfriend wants to fuck point of view.
Βρείτε μας στο
2020 Aston Martin Vantage Roadster

Η νέα Aston Martin Vantage Roadster φέρει υφασμάτινη οροφή με τους Βρετανούς να είναι ιδιαίτερα περήφανοι για τη δημιουργία της. Σύμφωνα με την Aston Martin η αυτόματη οροφή τους είναι η ταχύτερη που έχει τοποθετηθεί σε cabrio παραγωγής, είναι ιδιαίτερα μαζεμένη σε διαστάσεις και χρειάζεται λιγότερο από επτά δευτερόλεπτα για να αναδιπλωθεί. Συγκεκριμένα, η οροφή αναδιπλώνεται σε 6,7 δευτερόλεπτα και αναπτύσσεται σε 6,8, κάτι που μπορεί να κάνει και εν κινήσει, με ταχύτητες έως και 50 χλμ./ώρα.

Κάτω από το καπό βλέπουμε τον ίδιο 4λιτρο V8 κινητήρα με τα δύο turbo και απόδοση που φτάνει στους 510 ίππους και τα 685 Nm ροπής, μεν την ισχύ να φτάνει στους πίσω τροχούς μέσω αυτόματου κιβωτίου της ZF οχτώ σχέσεων. Για τα 0-97 χλμ./ώρα (0-60 μίλια ανά ώρα) απαιτούνται μόλις 3,7 δευτερόλεπτα ενώ η τελική ανέρχεται στα 305 χλμ./ώρα.


Η Aston Martin αναφέρει πως δεν υπάρχει συμβιβασμός στη δυναμική συμπεριφορά του μοντέλου της με την αφαίρεση της οροφής και για τα σωστά χαρακτηριστικά φροντίζουν οι έξτρα ενισχύσεις του πλαισίου που έχουν προσθέσει άλλα 60 κιλά στο συνολικό βάρος, σε σχέση με την coupe Vantage. Παράλληλα η βρετανική εταιρία, ειδικά για την ανοιχτή έκδοση, έχει αναθεωρήσει το set up των πίσω αμορτισέρ της ηλεκτρονικά ελεγχόμενης ανάρτησης αλλά και το λογισμικό της, όπως και το λογισμικό του ESP.

Η τιμή της νέας Vantage Roadster ξεκινά από τα 157.300 ευρώ για την αγορά της Γερμανίας, ενώ οι πρώτες παραδόσεις της Vantage Roadster θα ξεκινήσουν την Άνοιξη.

tamilsexstories
sex videos nice view on my hungry gaping pussy.
https:/www.auntysextube.com cream pie cravings.
mm
Ο Θοδωρής Ξύδης είναι συντάκτης Ειδικού Τύπου-δημοσιογράφος από το 2005 μπαίνοντας στο χώρο παράλληλα με τις σπουδές του και έπειτα από μια τριετία στο εξωτερικό, στη λατρεμένη του Σκωτία. Ξεκίνησε την καριέρα του σε καθημερινή οικονομική εφημερίδα αλλά το πάθος του για το αυτοκίνητο και τη μοτοσυκλέτα τον οδήγησε γρήγορα στο σωστό δρόμο. Στο πνεύμα των καιρών, είναι από τους λίγους "υβριδικούς" δημοσιογράφους που αρθρογραφούν και τρέφουν τα ίδια τρυφερά αισθήματα για τους τέσσερις και δύο τροχούς. Έχει εργαστεί στα δημοφιλέστερα περιοδικά και sites μοτοσυκλέτας και αυτοκινήτου φτάνοντας στην θέση και του διευθυντή σύνταξης. Απόφοιτος Επικοινωνίας του New York College και μέλος της Ε.Σ.Π.Η.Τ., με αγάπη για τη φωτογραφία, τα gadgets και για οτιδήποτε έχει τροχούς και... αυτοκινείται! Στη δημοσιογραφική ομάδα του TractioN από το 2019.

E-mail: [email protected]