Το DS Aero Sport Lounge των 680 ίππων στη Γενεύη

Ένα από τα concepts που θα τραβήξουν πάνω τους το ενδιαφέρον του κόσμου στην έκθεση της Γενεύης είναι το ηλεκτρικό Aero Sport Lounge της DS.

Η γαλλική εταιρία αποκάλυψε σκίτσα του νέου concept της τα οποία μας το παρουσιάζουν σε όλο του σχεδόν το μεγαλείο με το μοντέλο σε φυσική μορφή να κάνει το ντεμπούτο το στο Σαλόνι της Γενεύης.

To Aero Sport Lounge μας δείχνει τη σχεδιαστική γλώσσα που θα ακολουθήσει η γαλλική εταιρία στο μέλλον και όχι μόνο. Μας δείχνει παράλληλα και χρήση νέων υλικών που θα μπορούσαν να κάνουν την εμφάνιση τους στην καμπίνα των μελλοντικών της μοντέλων, όπως είναι οι φωτιζόμενες επενδύσεις με την τρισδιάστατη ύφανση που αφήνουν το φως να περάσει από μέσα τους, αλλά και το σατινέ βαμβάκι που επενδύει τα καθίσματα και το κάτω μέρος του ταμπλό.

Το σχήμα του νέου γαλλικού concept των πέντε μέτρων είναι αιχμηρό με την αεροδυναμική του να έχει προσεχθεί ιδιαίτερα σύμφωνα με τους ανθρώπους της γαλλικής εταιρίας. Ξεχωρίζει η εμπρός “γρίλια” με το φωτιζόμενο σήμα της εταιρίας και την οθόνη που μπορεί και δημιουργεί διάφορα σχήματα αλλά και τα φώτα με σχεδίαση που κρατά τους δεσμούς της με τα υπάρχοντα μοντέλα της εταιρίας τόσο μπροστά όσο και πίσω.

Η καμπίνα του Aero Sport Lounge ακολουθεί μια ελαφρώς διαφορετική λογική από εκείνη που ίσως έχουμε συνηθίσει δίνοντας δευτερεύοντα ρόλο στις οθόνες. Το ταμπλό χωρίζεται σε δύο μέρη με το κάτω να παίζει το ρόλο της επιφάνειας προβολής και το πάνω το ρόλο του προτζέκτορα, ενώ δύο οθόνες στις άκρες λειτουργούν σαν καθρέπτες συγκεντρώνοντας παράλληλα και τα χειριστήρια. Εδώ κάθε επιβάτης έχει τη δική του οθόνη, μπροστά και πίσω, ενώ ένα μέρος των πληροφοριών προβάλλεται και στο παρμπρίζ. Στο κέντρο της νέας “πρότασης” της DS βρίσκεται η IRIS η τεχνητή νοημοσύνη των Γάλλων που λαμβάνει εντολές και με χειρονομίες αλλά και με τη φωνή.

Το highlight του Aero Sport Lounge βρίσκεται κάτω από το καπό του και είναι το ηλεκτρικό μοτέρ που φέρει τεχνολογία και από την επιτυχημένη αγωνιστική εμπλοκή της εταιρίας στο πρωτάθλημα Formula E. Η ισχύς του ανέρχεται στους 680 ίππους, ενώ μια νέου τύπου μπαταρία χωρητικότητας 110 kWh (αγνώστων λοιπών στοιχείων) προσφέρει αυτονομία που ξεπερνά τα 650 χλμ. σύμφωνα με τους ανθρώπους της DS. Για τα 0-100 χλμ./ώρα το πρωτότυπο της γαλλικής εταιρίας χρειάζεται μόλις 2,8 δευτερόλεπτα. Όλα αυτά βέβαια σε θεωρητικό επίπεδο.

ΕΤΙΚΕΤΕΣ

ΜΟΙΡΑΣΤΕΙΤΕ ΤΟ

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

Για να αποδείξει την αξιοπιστία της αυτονομίας του DS N°8, η DS Automobiles πραγματοποίησε με επιτυχία μια σειρά δοκιμών σε μεγάλες ευρωπαϊκές χώρες....
Πραγματοποιήθηκε τη Δευτέρα 20 Οκτωβρίου το Ετήσιο Συνέδριο After Sales του Ομίλου Συγγελίδη, στο συνεδριακό Hall του Lagonissi Grand Resort....
Η DS Penske ενισχύει την ομάδα της στη Formula E φέρνοντας τον Taylor Barnard, τον νεότερο οδηγό που έχει λάβει μέχρι στιγμής μέρος στο Παγκόσμιο...
Ένα γαλλικό SUV απέναντι στο γερμανικό κατεστημένο με όπλα του την ιπποδύναμη, την τετρακίνηση αλλά και το μοναδικό στυλ του....
Δοκιμάζουμε ένα από τα πλέον ξεχωριστά μοντέλα της μικρομεσαίας κατηγορίας στην ελληνική αγορά στην υβριδική του έκδοση με τους 145 ίππους....
Ο 12ος γύρος του Παγκοσμίου Πρωταθλήματος ABB FIA Formula E σταμάτησε το σερί συγκομιδής βαθμών των DS Automobiles και Penske Autosport....

ΠΡΟΣΦΑΤΑ ΘΕΜΑΤΑ

Απόσυρση από την Citroen

Νέο πρόγραμμα με οφέλη από τη Citroen – Ισχύει για περιορισμένο αριθμό αυτοκινήτων

Toyota GR GT

Πρώτη “γεύση” από το supercar της Toyota που έρχεται – Υβριδικός V8 και τουλάχιστον 650 ίπποι

Ολυμπία Οδός

Νέες τιμές διοδίων στην Ολυμπία Οδό από το 2026: Πόσο θα κοστίζει το ταξίδι Αθήνα – Πάτρα