Η γαλλική εταιρία αποκάλυψε σκίτσα του νέου concept της τα οποία μας το παρουσιάζουν σε όλο του σχεδόν το μεγαλείο με το μοντέλο σε φυσική μορφή να κάνει το ντεμπούτο το στο Σαλόνι της Γενεύης.
To Aero Sport Lounge μας δείχνει τη σχεδιαστική γλώσσα που θα ακολουθήσει η γαλλική εταιρία στο μέλλον και όχι μόνο. Μας δείχνει παράλληλα και χρήση νέων υλικών που θα μπορούσαν να κάνουν την εμφάνιση τους στην καμπίνα των μελλοντικών της μοντέλων, όπως είναι οι φωτιζόμενες επενδύσεις με την τρισδιάστατη ύφανση που αφήνουν το φως να περάσει από μέσα τους, αλλά και το σατινέ βαμβάκι που επενδύει τα καθίσματα και το κάτω μέρος του ταμπλό.
Το σχήμα του νέου γαλλικού concept των πέντε μέτρων είναι αιχμηρό με την αεροδυναμική του να έχει προσεχθεί ιδιαίτερα σύμφωνα με τους ανθρώπους της γαλλικής εταιρίας. Ξεχωρίζει η εμπρός “γρίλια” με το φωτιζόμενο σήμα της εταιρίας και την οθόνη που μπορεί και δημιουργεί διάφορα σχήματα αλλά και τα φώτα με σχεδίαση που κρατά τους δεσμούς της με τα υπάρχοντα μοντέλα της εταιρίας τόσο μπροστά όσο και πίσω.
Η καμπίνα του Aero Sport Lounge ακολουθεί μια ελαφρώς διαφορετική λογική από εκείνη που ίσως έχουμε συνηθίσει δίνοντας δευτερεύοντα ρόλο στις οθόνες. Το ταμπλό χωρίζεται σε δύο μέρη με το κάτω να παίζει το ρόλο της επιφάνειας προβολής και το πάνω το ρόλο του προτζέκτορα, ενώ δύο οθόνες στις άκρες λειτουργούν σαν καθρέπτες συγκεντρώνοντας παράλληλα και τα χειριστήρια. Εδώ κάθε επιβάτης έχει τη δική του οθόνη, μπροστά και πίσω, ενώ ένα μέρος των πληροφοριών προβάλλεται και στο παρμπρίζ. Στο κέντρο της νέας “πρότασης” της DS βρίσκεται η IRIS η τεχνητή νοημοσύνη των Γάλλων που λαμβάνει εντολές και με χειρονομίες αλλά και με τη φωνή.
Το highlight του Aero Sport Lounge βρίσκεται κάτω από το καπό του και είναι το ηλεκτρικό μοτέρ που φέρει τεχνολογία και από την επιτυχημένη αγωνιστική εμπλοκή της εταιρίας στο πρωτάθλημα Formula E. Η ισχύς του ανέρχεται στους 680 ίππους, ενώ μια νέου τύπου μπαταρία χωρητικότητας 110 kWh (αγνώστων λοιπών στοιχείων) προσφέρει αυτονομία που ξεπερνά τα 650 χλμ. σύμφωνα με τους ανθρώπους της DS. Για τα 0-100 χλμ./ώρα το πρωτότυπο της γαλλικής εταιρίας χρειάζεται μόλις 2,8 δευτερόλεπτα. Όλα αυτά βέβαια σε θεωρητικό επίπεδο.