Επετειακή έκδοση για το Pininfarina Battista των 1.900 ίππων

Το Battista Anniversario είναι η νέα επετειακή έκδοση του ιταλικού ηλεκτρικού υπεραυτοκινήτου που θα παραχθεί μόλις σε πέντε αντίτυπα.

pornohub
sex videos
mallu sex blonde girlfriend wants to fuck point of view.
Βρείτε μας στο
2020 Pininfarina Battista Anniversario

Η Automobili Pininfarina αναμένεται να παράξει το αμιγώς ηλεκτρικό Battista σε 150 συνολικά μονάδες. Οι Ιταλοί βρίσκονται ακόμη σε δοκιμές εξέλιξης και αναφέρουν ότι τα πρωτότυπα που χρησιμοποιούν φτάνουν ήδη στο 80% της απόδοσης που έχουν θέσει ως στόχο για “το ισχυρότερο ιταλικό σπορ αυτοκίνητο που έχει σχεδιαστεί και κατασκευαστεί ποτέ στην Ιταλία”, όπως αναφέρουν χαρακτηριστικά. Τα Battista θα κατασκευάζονται στο χέρι στο Torino και η έκδοση Anniversario θα κοστίζει προ φόρων 2,6 εκατ. ευρώ.

Μπορεί το Battista παραγωγής να μην έχει παρουσιαστεί ακόμη επίσημα, αυτό όμως δεν εμπόδισε τη νεοσύστατη Pininfarina από τα ανακοινώσει και μία άκρως περιορισμένη έκδοση, την Anniversario. Το hyper GT πήρε το όνομα του από τον αείμνηστο ιδρυτή της εταιρίας, Battista “Pinin” Farina, με την ειδική έκδοση να γιορτάζει τα 90 χρόνια από την ίδρυση του διάσημου ιταλικού σχεδιαστικού οίκου.

Το Battistsa Anniversario παίρνει ως βάση τη “στάνταρ” έκδοση του υπεραυτοκινήτου της Pininfarina και αυτό σημαίνει 1.900 ίππους απόδοση και 2.300 Nm ροπής από τους τέσσερις ηλεκτρικούς κινητήρες του, έναν για κάθε τροχό. Αντίστοιχα εντυπωσιακές είναι και οι επιδόσεις του με τον κατασκευαστή να δηλώνει με θράσος ότι τα 0-100 χλμ./ώρα επιτυγχάνονται σε χρόνο κάτω από δύο δευτερόλεπτα και “ταχύτερα από ένα μονοθέσιο της Formula 1.” Για τα 0-300 χλμ./ώρα το Battista Anniversario χρειάζεται μόλις 12 δευτερόλεπτα και η τελική του ανέρχεται στα 350 χλμ./ώρα.


Η χωρητικότητα των μπαταριών ανέρχεται στα 120 kWh και αυτό δίνει στη δημιουργία των Ιταλών αυτονομία που ανέρχεται στα 500 χλμ., με την Pininfarina να μην αναφέρει το σχετικό πρότυπο με το οποίο έγιναν οι μετρήσεις -WLTP ή NEDC.

Σε σχέση με τη στάνταρ έκδοση, η επετειακή ξεχωρίζει από το έξτρα αεροδυναμικό πακέτο “Furiosa”, το οποίο ξεχωρίζει από το διαφορετικό εμπρός slitter, τις νέες ποδιές αλλά και τον ανασχεδιασμένο διαχύτη στο πίσω μέρος. Διαφορετική είναι και η μεγάλη πίσω αεροτομή, όπως και οι εκτροπείς αέρα του πίσω μέρους που προσφέρουν ακόμη μεγαλύτερη κάθετη δύναμη αλλά και σταθερότητα στις υψηλές ταχύτητες.

Νέοι σφυρήλατοι τροχοί μειώνουν παράλληλα το μη αναρτώμενο βάρος κατά 10 κιλά με τους πίσω να αυξάνουν τη διάσταση τους από τις 20 στις 21 ίντσες, ενώ τα ελαστικά έχουν εξελιχθεί ειδικά για αυτό το μοντέλο.

Μοναδική είναι και η σχεδίαση των νέων καθισμάτων από δέρμα και alcantara με το Anniverario να φέρει όλα τα απαραίτητα σήματα και πλακέτες εντός και εκτός που το διαχωρίζουν ως ειδική έκδοση περιορισμένης παραγωγής.

“Έχω οδηγήσει τα ταχύτερα αυτοκίνητα δρόμου και αγώνων του κόσμου. Δεν έχω οδηγήσει κάτι πιο ισχυρό από όσο είναι το Battista. Το Battista είνια ταχύτερο από πολλά αγωινστικά αυτοκίνητα, αλλά δεν είναι καθαρόαιμο αγωινιστικό. Η οδηγησιμότητα σε κάθε συνθήκη ήταν η προτεραιότητα με αυτό. Τώρα θα συγκεντρώσουμε τις δοκιμές εξέλιξης του Battista στο να φτιάξουμε ένα αυτοκίνητο που θα βρίσκεται στην αιχμή της καινοτομίας και των τεχνολογικών δυνατοτήτων”, δήλωσε σχετικά με το ιταλικό υπεραυτοκίνητο ο οδηγός εξέλιξης της Pininfarina και πρώην πιλότος της Formula 1, Nick Heidfield.

“Ο προπάππους μου είχε πάντα το όραμα πως μια μέρα θα υπήρχε μια ξεχωριστή γκάμα από αυτοκίνητα με το σήμα Pininfarina. Το Battista Anniversario που ονομάστηκε προς τιμή του, για τα 90 χρόνια της καροτσερίας που ξεκίνησε, είναι ένας υπέροχος τρόπος για να συνδέσουμε το παρελθόν μας με το μέλλον της αυτοκίνησης”, δήλωσε ο Πρόεδρος της Pininfarina Spa, Paolo Pininfarina.

Η Pininfarina Battista Anniversario θα έχει μπει στην παραγωγή πριν από το τέλος του 2020, όπως και η έκδοση της ευρύτερης παραγωγής.

tamilsexstories
sex videos nice view on my hungry gaping pussy.
https:/www.auntysextube.com cream pie cravings.
mm
Ο Θοδωρής Ξύδης είναι συντάκτης Ειδικού Τύπου-δημοσιογράφος από το 2005 μπαίνοντας στο χώρο παράλληλα με τις σπουδές του και έπειτα από μια τριετία στο εξωτερικό, στη λατρεμένη του Σκωτία. Ξεκίνησε την καριέρα του σε καθημερινή οικονομική εφημερίδα αλλά το πάθος του για το αυτοκίνητο και τη μοτοσυκλέτα τον οδήγησε γρήγορα στο σωστό δρόμο. Στο πνεύμα των καιρών, είναι από τους λίγους "υβριδικούς" δημοσιογράφους που αρθρογραφούν και τρέφουν τα ίδια τρυφερά αισθήματα για τους τέσσερις και δύο τροχούς. Έχει εργαστεί στα δημοφιλέστερα περιοδικά και sites μοτοσυκλέτας και αυτοκινήτου φτάνοντας στην θέση και του διευθυντή σύνταξης. Απόφοιτος Επικοινωνίας του New York College και μέλος της Ε.Σ.Π.Η.Τ., με αγάπη για τη φωτογραφία, τα gadgets και για οτιδήποτε έχει τροχούς και... αυτοκινείται! Στη δημοσιογραφική ομάδα του TractioN από το 2019.

E-mail: [email protected]