Η Toyota συγκαταλέγεται ανάμεσα στους πρωτοπόρους στην εξέλιξη κυψελών υδρογόνου για χρήση στην αυτοκινητοβιομηχανία. Οι Ιάπωνες πιστεύουν ότι μπορούν να αποτελέσουν μια πραγματική εναλλακτική λύση απέναντι στα ηλεκτρικά οχήματα που κινούνται με μπαταρίες, ενώ μπορούν να βρουν εφαρμογή και στα μεγάλα επαγγλεματικά οχήματα. Στόχος η περαιτέρω μείωση των εκπεμπόμενων ρύπων από τις οποίες ένα μεγάλο ποσοστό προέρχεται από τα επαγγελματικά οχήματα.
Ο παραπάνω είναι και ο λόγος που ο ιαπωνικός κολοσσός ανακοίνωσε τη συνεργασία του με τη Hino με στόχο την εξέλιξη κυψελών υδρογόνου και για χρήση σε βαρέα επαγγελματικά οχήματα, εκεί όπου ο όγκος και το βάρος των μπαταριών μπορούν να λειτουργήσουν αρνητικά σε σχέση με το ωφέλιμο φορτίο αλλά και το συνολικό βάρος της κατασκευής.
Βασιζόμενες στις τεχνολογίες που έχει εξελίξει ήδη η Toyota και τις βλέπουμε στο νέο Mirai, οι δύο εταιρίες θα πραγματοποιήσουν από κοινού δοκιμές δημιουργώντας παράλληλα προγράμματα που θα έχουν ως στόχο την προώθηση αυτής της τεχνολογίας στον κλάδο των μεταφορών, όπου το ωφέλιμο φορτίου είναι σχεδόν εξίσου σημαντικό με την αυτονομία του επαγγελματικού οχήματος.
Το ηλεκτρικό φορτηγό που θα χρησιμοποιηθεί ως βάση για την εξέλιξη των νέων κυψελών υδρογόνου είναι το 25 τόνων εικονιζόμενο Hino Profia και στόχος των εταιριών είναι η δημιουργία ενός νέου τύπου ρεζερβουάρ υδρογόνου μεγάλης χωρητικότητας και υψηλής πίεσης (70Mpa). Παράλληλα ο στόχος που έχει τεθεί για την αυτονομία του συστήματος είναι τα 600 περίπου χιλιόμετρα.