Η Car@home είναι μία νέα υπηρεσία της FCA Greece και της FCA BANK, οι οποίες αξιοποιούν τις νέες τεχνολογίες και διευκολύνουν μέσω της ψηφιακής πρόσβασης τον υποψήφιο αγοραστή να ολοκληρώσει ακόμα και την αγορά ενός νέου αυτοκινήτου χωρίς να μετακινηθεί από το σπίτι του.
Δείτε επίσης: Ποια ήταν η πρώτη μάρκα που πούλησε διαδικτυακά αυτοκίνητα στην χώρα μας
Με στόχο την καλύτερη εξυπηρέτηση του κοινού, ειδικότερα την περίοδο ισχύος των περιοριστικών μέτρων για την αντιμετώπιση της πανδημίας του COVID-19, ο Όμιλος της Fiat Chrysler Automobiles προσφέρει στην Ελλάδα την υπηρεσία Car@home. Η νέα υπηρεσία αξιοποιώντας τη σύγχρονη τεχνολογία, επιτρέπει την ολοκλήρωση όλων των διαδικασιών απόκτησης ενός νέου αυτοκινήτου από απόσταση, με πολύ απλά βήματα που δεν απαιτούν από τον χρήστη καμία μετακίνηση.
Διαβάστε ακόμη: Επέκταση εγγύησης των μοντέλων FCA στην χώρα μας, λόγω COVID-19
Η υπηρεσία Car@home έρχεται να προστεθεί στο ανεπτυγμένο ψηφιακό δίκτυο των εταιρειών που εκπροσωπεί η FCA Greece (Fiat, Alfa Romeo, Jeep, Abarth, και Fiat Professional), οι οποίες προσφέρουν στο κοινό πληροφορίες, επιλογές διαμόρφωσης αυτοκινήτου (car configurator), όπως επίσης και τη δυνατότητα επικοινωνίας για οποιαδήποτε διευκρίνιση μέσω του Εξουσιοδοτημένου Δικτύου Διανομέων σε όλη την Ελλάδα.
Στο πλαίσιο του Car@home, αρχικά ο ενδιαφερόμενος έρχεται σε επαφή είτε μέσω της FCA ή απευθείας με τον Εξουσιοδοτημένο Διανομέα που επιθυμεί μέσω της φόρμας επικοινωνίας που είναι διαθέσιμη στις ιστοσελίδες των εταιρειών του Ομίλου (ή και μέσω του Τμήματος Εξυπηρέτησης Πελατών τηλ:800 11 500 800 από σταθερό χωρίς χρέωση και 210 99 88 542 από κινητό με αστική χρέωση).
Στη συνέχεια εκπρόσωπος του Εξουσιοδοτημένου Διανομέα προγραμματίζει μια video-κλήση με τον πελάτη μέσω της εφαρμογής Google Hangouts Meet. Εκεί ο σύμβουλος πωλήσεων μπορεί να συνομιλήσει, να παρουσιάσει το αυτοκίνητο, τις επιλογές χρηματοδότησης, ακόμα και να πραγματοποιήσει μια διερευνητική αξιολόγηση αυτοκινήτου ανταλλαγής που πιθανόν έχει ο ενδιαφερόμενος, απαντώντας στις ερωτήσεις του, όπως ακριβώς θα γινόταν και αν είχαν συναντηθεί εκ του σύνεγγυς στο κατάστημα πώλησης.
Χάρη στο πλήρες πληροφοριακό υλικό, αλλά και τη δυνατότητα διαμόρφωσης του αυτοκινήτου, μέσω του Car@home, ο σύμβουλος πωλήσεων μπορεί να παρουσιάσει πλήρως το αυτοκίνητο και να διερευνήσει τις ανάγκες του πελάτη, προτείνοντας την καλύτερη δυνατή επιλογή. Η τεχνολογία της video-κλήσης επιτρέπει την άμεση επαφή με τον συνομιλητή και παράλληλα την επεξήγηση όλων των χαρακτηριστικών με διαδραστικό τρόπο.
Το Car@home δεν σταματά όμως απλά στην αποστολή πληροφοριών. Μέσω του προγράμματος ο ενδιαφερόμενος μπορεί λάβει την τελική προσφορά, δοκιμές του Ειδικού Τύπου σε σχετικά άρθρα και video, να παραγγείλει το αυτοκίνητο που επιθυμεί, αλλά και να ολοκληρώσει τη διαδικασία εξόφλησης ή χρηματοδότησης χωρίς να μετακινηθεί από τη θέση του. Συγκεκριμένα, μέσω της FCA Bank, οι λύσεις χρηματοδότησης παρέχονται και με τη διαδικασία ηλεκτρονικής υπογραφής απομακρυσμένου τύπου, με τον αγοραστή να μπορεί να ολοκληρώσει όλες τις σχετικές ενέργειες ακόμα και από το κινητό του και χωρίς βεβαίως να μετακινηθεί από το σπίτι του.
Το σύνολο του Δικτύου Εξουσιοδοτημένων Διανομέων της FCA Greece έχει ήδη ολοκληρώσει την απαραίτητη εκπαίδευση σε αυτή την πρωτοποριακή διαδικασία απόκτησης νέου οχήματος, η οποία θα είναι πλήρως λειτουργική την προσεχή Τρίτη 21 Απριλίου.
Η Fiat Chrysler Automobiles, μέσα σε εξαιρετικά δύσκολες για όλους συνθήκες, χρησιμοποιεί στο μέγιστο βαθμό τις δυνατότητες της σύγχρονης τεχνολογίας για να προσφέρει το μέγιστο επίπεδο εξυπηρέτησης και παράλληλα να συνεισφέρει στην αποτελεσματικότητα των μέτρων ανάσχεσης της διάδοσης του COVID-19.