Σε αυτό το “δωμάτιο” της Seat ακούς και τη… σιωπή! (+video)

Ένα από τα πιο ήσυχα μέρη πάνω στη Γη βρίσκεται στο Τεχνολογικό Κέντρο της Seat στο Martorel, εκεί που η σιωπή είναι... εκκωφαντική.

pornohub
sex videos
mallu sex blonde girlfriend wants to fuck point of view.
Βρείτε μας στο
Seat ανηχοϊκός θάλαμος

Οι κατασκευαστές επενδύουν εκατ. ευρώ στην εξέλιξη της… ακουστικής των μοντέλων τους, με τους ήχους που παράγει ένα αυτοκίνητο να βρίσκονται ανάμεσα στους βασικούς παράγοντες που συνεισφέρουν τόσο στην άνεση όσο και στην ασφάλεια. Το ίδιο φυσικά κάνει και η Seat που έχει τον δικό της ανηχοϊκό θάλαμο (θάλαμος που εξαλείφει την ηχώ), ένα από τα πιο ήσυχα μέρη που μπορεί να βρει κανείς σε αυτό τον πλανήτη.

Η σημασία του παραγόμενου ήχου ενός αυτοκινήτου στην άνεση και την ασφάλεια μπορεί να ακούγεται λίγο τραβηγμένη αρχικά, αλλά πιστέψτε με δεν είναι. Ένα μοντέλο έχει εκατοντάδες εξαρτήματα και μηχανικά μέρη που παράγουν ήχο (πάνω από 1.000 σύμφωνα με τη Seat) και αν ένας κατασκευαστής δεν δώσει τη δέουσα προσοχή σε αυτόν το τομέα, τότε το τελικό αποτέλεσμα θα μπορούσε να είναι ακόμη και επικίνδυνο, καθώς θα μπορούσε να διασπά την προσοχή του οδηγού.

Η Seat, όπως και οι περισσότεροι κατασκευαστές, χρησιμοποιεί ανηχοϊκό θάλαμο για να απομονώσει, να εξετάσει και να τροποποιήσει αν χρειαστεί, τον ήχο που κάνει καθένα από αυτά τα εξαρτήματα, σύμφωνα με τα στάνταρ που έχει θέσει, όχι μόνο για την ένταση του ήχου που παράγει ένα μοντέλο της αλλά και την ποιότητα του.


Ο “ναός της σιωπής” όπως ονομάζουν οι Ισπανοί των δικό τους ανηχοϊκό θάλαμο έχει κατασκευαστεί έτσι ώστε να απομονώνεται πλήρως από τους ήχους του περιβάλλοντος, ενώ το εσωτερικό του έχει επενδυθεί με υλικά που απορροφούν τα κύματα του ήχου έως και 95%. Η Seat αναφέρει χαρακτηριστικά πως σε έναν τέτοιο θάλαμο κάποιος θα μπορούσε να ακούσει το… αίμα του να ρέει στις φλέβες η ακόμη και τον αέρα καθώς μπαίνει ή βγαίνει από τα πνευμόνια του…

Όλοι οι ήχοι που παράγει ένα αυτοκίνητο αναλύονται προσεκτικά στον ανηχοϊκό θάλαμο και έπειτα οι τεχνικοί της Seat προβαίνουν στις απαραίτητες αλλαγές. Για την καταγραφή τους χρησιμοποιούνται μικρόφωνα υψηλής ευαισθησίας που τοποθετούνται σε διαφορετικές γωνίες, με τη Seat να έχει ακόμη και κατάλληλα προετοιμασμένο ανδρείκελο με μικρόφωνα στα “αυτιά” του!

“Από τη μία μεριά πραγματοποιούμε μετρήσεις αναφορικά με το πόσο δυσάρεστος είναι ένας ήχος και φροντίζουμε να τον μειώσουμε στο ελάχιστο. Από την άλλη, φροντίζουμε να ακούγονται οι ήχοι που θέλουμε, όπως εκείνοι που έχουν να κάνουν με τη λειτουργία ενός οχήματος (όπως ο ήχος κατά τη λειτουργία των φλας), τους οποίους και κάνουμε απολύτως ξεκάθαρους”, μας λέει σχετικά ο Ignacio Zabala, επικεφαλής Ακουστικής της Seat.

Η ισπανική εταιρία αναφέρει πως οι ήχοι που παράγει ένα μοντέλο αποτελούν τελικά μέρος και του “χαρακτήρα” του, ενώ μας δίνει τα φώτα της και για πράγματα που σε εμάς περνούν συνήθως απαρατήρητα. Παραδείγματα είναι ο διαφορετικός ήχος που παράγει ένας υαλοκαθαριστήρας στο κρύο και τη ζέστη, αλλά και η αλλαγή του ήχου που φτάνει στην καμπίνα εν κινήσει, όταν αλλάζει η ποιότητα του οδοστρώματος.

Αν αναρωτιέστε για το ποιος κατασκευαστής έχει τον καλύτερο ανηχοϊκό θάλαμο στον κόσμο, τότε να σας πούμε ότι αυτός δεν ανήκει στην αυτοκινητοβιομηχανία αλλά στο κλάδο τον ηλεκτρονικών και συγκεκριμένα στη Microsoft, και έχει και το σχετικό ρεκόρ Guinness με επίπεδο απορρόφησης ήχου στα… -20,16 ντεσιμπέλ.

To video που ακολουθεί είναι κατατοπιστικότατο στο πώς ο ήχος διαχέεται και ελέγχεται ουσιαστικά σε έναν ανηχοϊκό θάλαμο, το πόσο διαφορετικά ακούγεται σε σχέση με αυτό που έχουμε συνηθίσει αλλά και πώς η Seat δουλεύει πάνω στη βελτίωση των μοντέλων της σε αυτό τον τομέα.

tamilsexstories
sex videos nice view on my hungry gaping pussy.
https:/www.auntysextube.com cream pie cravings.
mm
Ο Θοδωρής Ξύδης είναι συντάκτης Ειδικού Τύπου-δημοσιογράφος από το 2005 μπαίνοντας στο χώρο παράλληλα με τις σπουδές του και έπειτα από μια τριετία στο εξωτερικό, στη λατρεμένη του Σκωτία. Ξεκίνησε την καριέρα του σε καθημερινή οικονομική εφημερίδα αλλά το πάθος του για το αυτοκίνητο και τη μοτοσυκλέτα τον οδήγησε γρήγορα στο σωστό δρόμο. Στο πνεύμα των καιρών, είναι από τους λίγους "υβριδικούς" δημοσιογράφους που αρθρογραφούν και τρέφουν τα ίδια τρυφερά αισθήματα για τους τέσσερις και δύο τροχούς. Έχει εργαστεί στα δημοφιλέστερα περιοδικά και sites μοτοσυκλέτας και αυτοκινήτου φτάνοντας στην θέση και του διευθυντή σύνταξης. Απόφοιτος Επικοινωνίας του New York College και μέλος της Ε.Σ.Π.Η.Τ., με αγάπη για τη φωτογραφία, τα gadgets και για οτιδήποτε έχει τροχούς και... αυτοκινείται! Στη δημοσιογραφική ομάδα του TractioN από το 2019.

E-mail: [email protected]