Ακόμη πιο ελκυστικό γίνεται το Nissan Micra πέμπτης γενιάς, καθώς η ιαπωνική μάρκα φέρνει στην γκάμα του δύο νέες εκδόσεις με 1.000άρι μοτέρ, αυτόματο κιβώτιο CVT αλλά και μία νέα εξοπλιστική έκδοση, την N-Sport. Πλέον, οι υποψήφιοι αγοραστές θα έχουν στη διάθεσή τους το νέο μοτέρ 1.0 λτ. IG-T σε έκδοση 100 ίππων και DIG-T με 117 ίππους, με το πρώτο να συνεργάζεται και με το αυτόματο κιβώτιο ταχυτήτων CVT το οποίο η Nissan ονομάζει Xtronic.
Ας πάρουμε όμως τα πράγματα με τη σειρά, ξεκινώντας από το νέο 3κύλινδρο βενζινοκινητήρα. Ο 1.0 λτ. IG-T αποτελεί δημιούργημα της κοινοπραξίας Renault-Nissan-Mitsubishi, καλύπτει τις προδιαγραφές ρύπων Euro6d-Temp και σταδιακά θα τοποθετηθεί και σε άλλα μοντέλα της κοινοπραξίας. Στην περίπτωση του Nissan Micra αντικαθιστά το σύνολο 0.9 λτ. των 90 ίππων και εκτός από περισσότερους ίππους (100 στις 5.000 σ.α.λ.) προσφέρει και αυξημένη ροπή κατά 10 Nm (160 Nm στις 2.750 σ.α.λ.), αλλά και μειωμένες εκπομπές ρύπων. Η Nissan κάνει λόγο επίσης για βελτιωμένη απόκριση στο γκάζι, αλλά και ποιοτικότερα χαρακτηριστικά λειτουργίας, αλλά αυτό είναι κάτι που θα πρέπει να δούμε όταν και θα οδηγήσουμε το αυτοκίνητο.
Όσον αφορά στο αυτόματο κιβώτιο Xtronic (το μοτέρ έχει την ίδια ιπποδύναμη αλλά μειωμένη ροπή στα 144 Nm στις 2.000 σ.α.λ.), η Nissan πιστεύει πολύ σε αυτό, καθώς όπως λέει η ίδια από το 2016 που λανσαρίστηκε το νέο Micra έως και σήμερα, το 12% των πωλήσεών του είναι εκδόσεις με αυτόματο κιβώτιο, ενώ προβλέπει διπλασιασμό του μεριδίου έως το 2020 και πάνω από 30% έως το 2022.
Η άλλη έκδοση του 1.0 λτ. Κινητήρα είναι η DIG-T η οποία αποδίδει 117 ίππους και αποτελεί συνεργασία της κοινοπραξίας με την Daimler (λέτε να το δούμε και σε Mercedes σύντομα;). Και αυτός είναι 3κύλινδρος και αποδίδει 117 ίππους στις 5.250 σ.α.λ. και 180 Nm ροπής (+20 Nm με overboost) στις 1.750 σ.α.λ. Ενδεικτικά η Nissan αναφέρει πως με το μοτέρ αυτό το Micra κάνει το 0-100 χλμ./ώρα σε 9,9 δλ. ένα ολόκληρο δευτερόλεπτο ταχύτερα από την έκδοση με τους 100 ίππους. Το Nissan Micra με το συγκεκριμένο μοτέρ έχει και κάποιες αλλαγές στο στήσιμο της ανάρτησης και μειωμένη απόσταση από το έδαφος κατά 10 χλστ.
Εκτός όμως από τις παραπάνω εκδόσεις του Nissan Micra, η ιαπωνική μάρκα λανσάρει και μία νέα, εξοπλιστική έκδοσή του, την N-Sport. Αυτή θα έχει μία σειρά από αλλαγές που θα υπογραμμίζουν την σπορ πλευρά του αυτοκινήτου. Η έκδοση N-Sport θα περιλαμβάνει μεταξύ άλλων καπάκια καθρεφτών με επένδυση σε στυλ ανθρακονημάτων, μαύρες γυαλιστερές λεπτομέρειες στους προφυλακτήρες, λογότυπα N Sport, φιμέ τζάμια και λάμπες αλογόνου εμπρός. Στο εσωτερικό του θα έχει επένδυση αλκαντάρα στο σαλόνι, κάμερα οπισθοπορείας, είσοδο και εκκίνηση χωρίς κλειδί, υποβραχιώνιο και πατάκια σπορ σχεδιασμού.
Η έκδοση N-Sport θα είναι διαθέσιμη με τις νέες εκδόσεις 1.0 λτ. του Micra αλλά το πιθανότερο είναι να μην έρθει στην χώρα μας. Όσον αφορά στις υπόλοιπες νέες εκδόσεις, αυτές αναμένονται την ερχόμενη άνοιξη στην Ελλάδα, ενώ η έκδοση με το αυτόματο κιβώτιο θα ακολουθήσει, προς το τέλος του 2019.