Η Alfa Romeo κλείνει φέτος 110 χρόνια ζωής και στις 24 Ιουνίου οι Ιταλοί θα ανοίξουν και πάλι το μουσείο τους στο Arese της Ιταλίας, το οποίο βρίθει από τετράτροχους ιστορικούς θησαυρούς.
Σύμφωνα με τους ανθρώπους της ιταλικής εταιρίας το μουσείο πρόκειται να λειτουργήσει ξανά έχοντας λάβει όλα τα απαραίτητα μέτρα προστασίας για την υγεία των επισκεπτών, ενώ θα επιφυλάσσει και μια έκπληξη: για πρώτη φορά σε αυτή τη σημαντική ημέρα για την Alfa Romeo, οι Ιταλοί θα δώσουν την ευκαιρία στο κοινό να επισκεφτεί τα δωμάτια όπου φυλάσσονται πολλά από τα ιστορικά της μοντέλα, τα οποία, όπως αναφέρουν, φιλοξενούν την “Κρυφή Συλλογή”, ένα πραγματικός θησαυρός για τους λάτρεις της ιστορίας ο οποίος περιλαμβάνει περισσότερα από 150 αυτοκίνητα αλλά και κινητήρες.
Το “παρών” στο μουσείο θα δώσει και η ειδική έκδοση της νέας Giulia GTA που δημιουργήθηκε για τους εορτασμούς της Alfa Romeo, ενώ το κοινό θα μπορέσει να οδηγήσει τις δικές του Alfa Romeo στην πίστα του Μουσείου.
Παράλληλα το Σαββατοκύριακο που ακολουθεί μετά τα γενέθλια στις 27 και 28 Ιουνίου, η Alfa Romeo έχει ετοιμάσει ειδικές εκδηλώσεις όπου θα παρουσιαστούν σε βάθος οι ιστορίες του πρωτότυπου Spider Monoposto και της 164 Q4. Ειδικότερα στην περίπτωση του 4κινητου sedan, θα υπάρχει και μοντέλο του αυτοκινήτου σε τομή, έτσι ώστε το κοινό να ανακαλύψει όλα τα χαρακτηριστικά του πρωτοποριακού συστήματος μετάδοσης.
Το Μουσείο της Alfa Romeo έχει προετοιμαστεί ώστε να καλωσορίσει το κοινό με απόλυτη ασφάλεια για την υγεία των επισκεπτών και των εργαζομένων. Στην είσοδο θα ελέγχεται η θερμοκρασία των επισκεπτών και σε περίπτωση που κάποιος από αυτούς έχει υψηλότερη από το κανονικό θα του ζητείται ευγενικά να προγραμματίσει την επίσκεψη του σε μια νέα ημερομηνία. Υποχρεωτική θα είναι η χρήση μάσκας προσώπου, ενώ ειδικές σημάνσεις θα υπενθυμίζουν την τήρηση των ασφαλών αποστάσεων. Η συνολική έκταση του Μουσείου ξεπερνά τα 6.000 τ.μ. και οι μεγάλοι εξωτερικοί χώροι εξασφαλίζουν τις συνθήκες για μια ασφαλή, χωρίς συνωστισμό επίσκεψη.
Το μουσείο της Alfa Romeo αποτελείται από τρεις θεματικές ενότητες:
-Timeline: αφιερωμένη στη βιομηχανική ιστορία της μάρκας.
-Bellezza: αφιερωμένη στο στιλ, το desing και το lifestyle.
-Velocità: αφιερωμένη στη σύνθεση της τεχνολογίας, του σπορ χαρακτήρα και της οδηγικής απόλαυσης.