Δοκιμή Nissan LEAF 150 PS (40kWh)

Το αμιγώς ηλεκτρικό Nissan LEAF στη δεύτερη γενιά του είναι το μοντέλο που μπορεί να σας κάνει να αναθεωρήσετε πολλά στη σχέση σας με τα συμβατικά αυτοκίνητα.

pornohub
sex videos
mallu sex blonde girlfriend wants to fuck point of view.
Βρείτε μας στο
Nissan Leaf δοκιμή Traction 2020

Το πρώτο Nissan LEAF που έκανε την εμφάνιση του το μακρινό 2011 προκάλεσε αίσθηση τόσο με το τεχνολογικό του υπόβαθρο όσο και με τη σχεδίαση του που είχε δημιουργηθεί για να προκαλέσει τις αντιδράσεις του κόσμου. Το αμιγώς ηλεκτρικό μικρομεσαίο της Nissan “φώναζε” από μακριά πως εδώ έχουμε να κάνουμε με κάτι διαφορετικό. Το πρώτο Nissan LEAF πέτυχε το σκοπό του κάτι παραπάνω από καλά με τις πωλήσεις, μαζί και με της δεύτερης γενιάς, να έχουν φτάσει μέχρι σήμερα σχεδόν τις 500.000 μονάδες. Αυτή η δεύτερη γενιά, το μοντέλο της δοκιμής δηλαδή, ήρθε σημαντικά αλλαγμένη προσφέροντας σχεδίαση σαφώς πιο εύπεπτη, πιο εξελιγμένες τεχνολογίες αλλά και καλύτερες επιδόσεις στο βύθισμα του δεξιού πεντάλ αλλά και στον τομέα της οικονομίας.

Δεν το πιάνει το μάτι σου…
Η δεύτερη γενιά του LEAF, σε αντίθεση με την πρώτη, παρουσιάζεται πλήρως “ενσωματωμένη” σχεδιαστικά στη γκάμα της ιαπωνικής εταιρίας. Η συγγένεια με τα υπόλοιπα σύγχρονα μοντέλα της Nissan είναι εμφανέστατη στο εμπρός μέρος, ενώ και στο πίσω μέρος βλέπουμε στοιχεία που δίνουν το “παρών” στη γκάμα των Ιαπώνων. Το σχήμα των φωτιστικών σωμάτων, αποτελεί μια διαφορετική προσέγγιση στα αντίστοιχα σώματα της προηγούμενης γενιάς του Juke, ενώ έχουν παράλληλα και κάτι από Micra.

Σε γενικές γραμμές το σχήμα του LEAF είναι σύγχρονο και αεροδυναμικό (συντελεστής οπισθέλκουσας 0,28) με πιο έντονα δυναμικά στοιχεία στο εμπρός μέρος μέρος, ενώ και πίσω δεν το λες αδιάφορο σε καμία περίπτωση, ειδικά στο κάτω μέρος με τον προφυλακτήρα να ενσωματώνει στη σχεδίαση του και διαχύτη.


Σύγχρονο και σοβαρό
Αντίστοιχη είναι και η εικόνα στο εσωτερικό του μικρομεσαίου ηλεκτρικού της Nissan με την εκτέλεση της καμπίνας να έχει γίνει σε σύγχρονο και σοβαρό ύφος. Ο παραδοσιακός επιλογέας σχέσεων που απουσιάζει και έχει δώσει τη θέση του σε ένα χαμηλό “joystick” αλλά και οι διάφορες ενδείξεις στις δύο μεγάλες οθόνες -μια για τον οδηγό και μια κεντρική αφής- που σε πληροφορούν ποικιλοτρόπως για την μπαταρία και τα επίπεδα φόρτισης της, είναι τα στοιχεία που σου δίνουν να καταλάβεις ότι εδώ έχεις να κάνεις με ηλεκτρικό αυτοκίνητο.

Με το μήκος να ανέρχεται στα 4.490 χλστ., πλάτος 1.788 χωρίς τους καθρέπτες και μεταξόνιο στα 2.700 χλστ., το LEAF παρουσιάζεται ευρύχωρο για τέσσερα άτομα κανονικού μέγεθος και δεν δυσκολεύεται καθόλου να τα βολέψει. Η εργονομία βρίσκεται επίσης σε πολύ καλά επίπεδα με καλή διάταξη για τα λιγοστά κουμπιά, ενώ το μόνο που ξενίζει είναι το περιορισμένο εύρος ρύθμισης για το τιμόνι (ρυθμίζεται μόνο σε ύψος), το οποίο λογικά θ φανεί λίγο χαμηλό για τους οδηγούς με ύψος άνω του μέσου όρου. Τα εμπρός καθίσματα είναι άνετα, με μέτρια πλευρική στήριξη και τα υλικά που έχουν χρησιμοποιηθεί τόσο σε αυτά όσο και στο ταμπλό αλλά και τις υπόλοιπες επιφάνειες του εσωτερικού είναι ποιοτικά.

Στο πίσω κάθισμα θα κάτσει ένας ακόμη επιβάτης μικρότερου μεγέθους, λίγο πιο ψηλά από τους άλλους δύο και με μικρές παραχωρήσεις για τα πόδια του αφού υπάρχει κεντρικό τούνελ. Ο χώρος αποσκευών με το κανονικό του σχήμα φιλοξενεί με τάξη και τα καλώδια φόρτισης και η συνολική χωρητικότητα του ανέρχεται στα 435 λίτρα, με τα καθίσματα στη θέση τους, ενώ μπορεί να φτάσει έως και τα 1.176 με την αναδίπλωση τους, πολύ καλά νούμερα για μοντέλο της μικρομεσαίας κατηγορίας.

Μοτέρ ηλεκτρικό και χορταστικό
Πώς θα σας φαινόταν αν είχατε έναν κινητήρα με απόδοση 150 ίππους και 320 Nm ροπής; Ένα μοτέρ που λειτουργεί πιο βελούδινα και από εν σειρά εξακύλινδρο, αφού παράγει μηδενικούς κραδασμούς-δονήσεις, απόκριση από… 0 στροφές εφάμιλλη turbo κινητήρα στην καλή περιοχή του και κατανάλωση μικρότερη και από… “παπί” 125 κυβικών. Ακούγεται πολύ καλό για να είναι αληθινό και όμως είναι αφού αυτό το μοτέρ βρίσκεται κάτω από το καπό του LEAF. Φυσικά δεν έχουμε να κάνουμε με κινητήρα εσωτερικής καύσης αλλά ηλεκτρικό, ο οποίος τροφοδοτείται από μια συστοιχία μπαταριών ιόντων λιθίου χωρητικότητας 40 kWh. Στα υπέρ του να προσθέσω και τη σχεδόν αθόρυβη λειτουργία που χαρακτηρίζει τους ηλεκτρικούς κινητήρες με αυτό που φτάνει στα αυτιά οδηγού και επιβατών να είναι ένα πολύ ελαφρύ σφύριγμα, ενώ η δύναμη φτάνει στους εμπρός τροχούς μέσω κιβωτίου μιας σχέσης.

Τα νούμερα της απόδοσης μεταφράζονται και σε πολύ καλές επιδόσεις στο δρόμο με τη Nissan να κάνει λόγο για 0-100 χλμ./ώρα σε 7,9 δευτερόλεπτα, με την τελική να περιορίζεται στα 144 χλμ./ώρα που μπορεί να ακούγονται λίγα, αλλά είναι πάνω από τα μέγιστα νόμιμα όρια των αυτοκινητόδρομων.

Αναφορικά με την φόρτιση της μπαταρίας η Nissan κάνει λόγο για 21 ώρες με τη χρήση οικιακής οικιακής πρίζας, από άδεια έως και 100% και αυτό επιβεβαιώνεται και στην πράξη αφού για να φορτιστεί από το μισό έως και το 100% χρειάστηκε λίγο πάνω από δέκα ώρες. Με τη χρήση του Wallbox των Ιαπώνων και για την πλήρη φόρτιση του LEAF από το μηδέν χρειάζονται, σύμφωνα με τα επίσημα στοιχεία 7,5 ώρες, ενώ σε ταχυφορτιστή 50kW απαιτούνται περίπου 60 λεπτά για να φορτίσουν οι μπαταρίες από το 20% έως και το 80%. της χωρητικότητας τους. Φυσικά το LEAF φορτίζει τις μπαταρίες του και κατά την επιβράδυνση κάτι που κάνει ακόμη πιο έντονα με τη λειτουργία e-pedal ενεργοποιημένη, η οποία επιτρέπει παράλληλα να το οδηγείτε με τη χρήση μόνο του πεντάλ του “γκαζιού” αφού στο άφημα ενεργοποιούνται τα φρένα.

Σούπερ οικονομικό κάθε μέρα
Το πιο ενδιαφέρουν φυσικά με το LEAF στην προκειμένη περίπτωση είναι η κατανάλωση του και κατ’ επέκταση το κόστος αυτής. Με βάση το κόστος της κιλοβατώρας της ΔΕΗ (0,11058 ευρώ/kWh έως 2.000 kWh), η κατανάλωση για 100 χλμ. οδήγησης ξεκινά από τα… 0,96 ευρώ (9 kWh/100χλμ.) με… απόλυτο σεβασμό στο δεξί πεντάλ και σύμφωνα με αυτά που είδαμε στον υπολογιστή ταξιδιού. Με κανονικό ρυθμό κίνησης στο αστικό και περιαστικό περιβάλλον, έχοντας τη λειτουργία ECO ενεργοποιημένη θα πληρώσετε 1,65-1,88 ευρώ για 100 χλμ. (κατανάλωση 15-17 kWh/100χλμ.). Εκμεταλλευόμενοι ανά διαστήματα τα πλούσια… ελέη του ηλεκτρικού μοτέρ, χωρίς όμως να μιλάμε για μέγιστη δυνατή κατανάλωση, αλλά για μια τιμή μέση προς υψηλή (23 kWh/100 χλμ.) το κόστος ανέρχεται στα 2,54 ευρώ ανά 100 χλμ. Είπατε κάτι για οικονομία…;

Τέλος, σύμφωνα με το πρότυπο WLTP στον κύκλο πόλης η αυτονομία του LEAF ανέρχεται στα 389 χλμ. και στον συνδυασμένο κύκλο στα 270 χλμ. Στην πράξη αυτό μεταφράζεται σε μια μέση αυτονομία στα 230 χλμ., με φυσιολογική οδήγηση μια τιμή που καλύπτει τις εβδομαδιαίες ανάγκες μετακίνησης στην πόλη, αλλά και σύντομες εξορμήσεις εκτός αυτής αν το “εξοχικό” βρίσκεται κοντά.

Σεβασμός στο περιβάλλον αλλά ευχάριστα
Στο δρόμο, το LEAF αποδεικνύεται πολύ ευχάριστο και σίγουρα ένα από τα πιο εύκολα αυτοκίνητα που μπορεί να οδηγήσει κανείς εντός και εκτός αστικού περιβάλλοντος. Ουσιαστικά χωρίς ήχο από το μοτέρ, χωρίς δονήσεις και κραδασμούς ο οδηγός του, συνηθισμένος στους κινητήρες εσωτερικής καύσης, απολαμβάνει ένα πρωτόγνωρο ποιοτικό χαρακτηριστικό που είναι σημαντικά πιο αισθητό στις χαμηλές ταχύτητες κίνησης στην πόλη ή στην κίνηση στο αυτοκινητόδρομο. Στην πρώτη περίπτωση ειδικά, εσύ είσαι αυτός που… ακούς όλους τους άλλους γύρω σου να κάνουν θόρυβο εκπλήσσοντας πολλές φορές και πεζούς, η οποίοι σε αντιλαμβάνονται αφού έχεις φτάσει σχεδόν δίπλα τους.Το ηλεκτρικό μοτέρ είναι κάτι παραπάνω από ευχάριστο και τα 320 Nm ροπής δεν κρύβονται. Η απόκριση του drive-by-wire γκαζιού είναι άριστη και στις εκκινήσεις το Nissan πετάγεται μπροστά σπινάροντας ελαφρώς τους τροχούς του, αν το παρακάνεις. Ακούς τα ελαστικά να διαμαρτύρονται αλλά χωρίς συνοδεία ήχου από το μοτέρ και αυτό είναι επίσης μια πρωτόγνωρη εμπειρία. Τον ηλεκτρικό κινητήρα θα θέλαμε σίγουρα να τον δούμε και σε ένα σπορ αυτοκίνητο αφού το LEAF δεν προσποιείται ότι είναι κάτι τέτοιο και καλά κάνει. Σε γενικές γραμμές είναι άνετο και ιδιαίτερα προοδευτικό στις αντιδράσεις του και μπορεί να κινηθεί γρήγορα και με ασφάλεια σε κάθε διαδρομή ακόμη και αν αυτή έχει στροφές. Το ηλεκτρικό πεντάλ του φρένου, αν και προοδευτικό, δεν έχει σπορ “διάθεση” και το σχετικά άμεσο τιμόνι είναι εκεί σύμφωνο με το πνεύμα του LEAF αλλά και αυτό δεν υιοθετεί μια σπορ φιλοσοφία με πιο άμεση πληροφόρηση. Όπως και να έχει θα κινηθείτε γρήγορα και με ασφάλεια, με το μοτέρ να κερδίζει τις εντυπώσεις σε κάθε περίπτωση.

Η τιμή για το Nissan LEAF ξεκινά από τα 33.990 ευρώ για την “βασική” έκδοση Acenta που φέρει ένα ιδιαίτερα πλούσιο επίπεδο εξοπλισμού από τον οποίο ουσιαστικά δεν λείπει τίποτα. Για την έκδοση N-Connecta του μοντέλου της δοκιμής η τιμή ξεκινά από τα 35.990 ευρώ με το σύστημα ημιαυτόνομης οδήγησης επιπέδου ProPilot να προστίθεται στον εξοπλισμό (Intelligent Cruise Control & Lane Keep Assist). Και στις δύο περιπτώσεις δεν έχουμε υπολογίσει την μείωση της τιμής μετά και την επιδότηση που ανακοίνωσε η κυβέρνηση, η οποία στην πρώτη περίπτωση φέρνει το κόστος απόκτησης του LEAF κάτω από τα 30.000 ευρώ και πολύ κοντά σε εκείνη ενός συμβατικού μοντέλου αντίστοιχων επιδόσεων και εξοπλισμού, με αυτόματο κιβώτιο.

Με το ηλεκτρικό δίκτυο φόρτισης στη χώρα μας να βρίσκεται ακόμη σε εμβρυικό στάδιο, σίγουρα η περιορισμένη αυτονομία έναντι ενός συμβατικού αποτελεί ανασταλτικό παράγοντα για πολλούς για την απόκτηση ενός ηλεκτρικού όπως το LEAF. Για εκείνους όμως που η αυτονομία του καλύπτει το 80%-90% των αναγκών τους θα πρέπει να το δουν πολύ σοβαρά, αφού στην περίπτωση που επιθυμούν να καλύψουν σήμερα μεγαλύτερες αποστάσεις μπορούν πολύ απλά να νοικιάσουν ένα αυτοκίνητο. Το σήμερα το τονίζω γιατί στο μέλλον τα πράγματα θα είναι σημαντικά πιο εύκολα για τα ηλεκτρικά. Την ίδια στιγμή θα μπορείτε με υπερηφάνεια να λέτε ότι έχετε βάλει το δικό σας λιθαράκι στη μείωση του εκπεμπόμενου CO2, μεταξύ άλλων ρύπων, στην ατμόσφαιρα. Αν είστε έτοιμοι να κάνετε το επόμενο βήμα στις μετακινήσεις σας το Nissan LEAF είναι εδώ και σας περιμένει, πλέον πιο προσιτό από ποτέ.

Δείτε τον Κώστα Στεφανή και τον γνωστό “Masterchef” Πάνο Ιωαννίδη στο τιμόνι του Nissan LEAF, στο ακόλουθο video!

tamilsexstories
sex videos nice view on my hungry gaping pussy.
https:/www.auntysextube.com cream pie cravings.
mm
Ο Θοδωρής Ξύδης είναι συντάκτης Ειδικού Τύπου-δημοσιογράφος από το 2005 μπαίνοντας στο χώρο παράλληλα με τις σπουδές του και έπειτα από μια τριετία στο εξωτερικό, στη λατρεμένη του Σκωτία. Ξεκίνησε την καριέρα του σε καθημερινή οικονομική εφημερίδα αλλά το πάθος του για το αυτοκίνητο και τη μοτοσυκλέτα τον οδήγησε γρήγορα στο σωστό δρόμο. Στο πνεύμα των καιρών, είναι από τους λίγους "υβριδικούς" δημοσιογράφους που αρθρογραφούν και τρέφουν τα ίδια τρυφερά αισθήματα για τους τέσσερις και δύο τροχούς. Έχει εργαστεί στα δημοφιλέστερα περιοδικά και sites μοτοσυκλέτας και αυτοκινήτου φτάνοντας στην θέση και του διευθυντή σύνταξης. Απόφοιτος Επικοινωνίας του New York College και μέλος της Ε.Σ.Π.Η.Τ., με αγάπη για τη φωτογραφία, τα gadgets και για οτιδήποτε έχει τροχούς και... αυτοκινείται! Στη δημοσιογραφική ομάδα του TractioN από το 2019.

E-mail: [email protected]