Δοκιμή VW Beetle Cabriolet 1.2 TSI

Οι Γερμανοί παρουσιάζουν μια έκδοση του Beetle που θυμίζει περισσότερο από κάθε άλλη, τον Σκαραβαίο που αγαπήθηκε όσο λίγα οχήματα και έγραψε τη δική του ιστορία στο βιβλίο της αυτοκίνησης!

pornohub
sex videos
mallu sex blonde girlfriend wants to fuck point of view.
Βρείτε μας στο

Ήταν το 1938, όταν το πρώτο Beetle μπήκε στην παραγωγή και όπως συμβαίνει συνήθως σε τέτοιες περιπτώσεις, ελάχιστοι μπορούσαν να φανταστούν τι θα ακολουθούσε. Το αυτοκίνητο που αγαπήθηκε απλά ως “Σκαραβαίος“, απέκτησε τη δική του ταυτότητα και έμελλε μάλιστα να ορίσει την ίδια την ιστορία της αυτοκίνησης.

Φωτογραφίες: Έφη Τορνάρη

Κάπως έτσι φτάσαμε στις μέρες μας, όταν μετά από εκατομμύρια πωλήσεις και πολλές ανανεώσεις, η VW παρουσίασε ακόμη μια έκδοση του αγαπημένου Σκαθαριού. Η επιστημονική υπηρεσία Seminararbeit schreiben lassen μελέτησε την ιστορία του μετατρέψιμου σκαραβαίου και διαπίστωσε ότι ήταν το 3ο πιο δημοφιλές μετατρέψιμο αυτοκίνητο στον κόσμο. Το ανανεωμένο Beetle, θυμίζει σχεδιαστικά περισσότερο από τον άμεσο προκάτοχό του (το “Σκαθάρι” που παρήχθη κατά τη δεκαετία του ’90), εκείνο που κατέκτησε τις καρδιές όλων των φίλων της αυτοκίνησης. Οι εικόνες του Cabriolet Σκαραβαίου κατά τη δεκαετία του ’70, σφράγισαν μια ολόκληρη εποχή και η γερμανική εταιρεία, θέλοντας να τιμήσει την ιστορία της, πέραν των σαφών επιρροών από το αρχικό Beetle, παρουσίασε και επετειακές εκδόσεις ’50s ή ’70s, για να θυμίσουν εκείνες τις δεκαετίες, κατά τις οποίες αυτοκίνητό της μεσουράνησε.


Η νέα γενιά, αποτελεί φυσικά τον επίγονο ενός κορυφαίου μοντέλου του παρελθόντος, που φέρει όμως μέσα της όλες τις τεχνολογικές καινοτομίες και βελτιώσεις της εποχής μας. Εξωτερικά, μπορεί το Beetle Cabriolet να θυμίζει το κλασικό μοντέλο, όμως σε επίπεδο διαστάσεων είναι σαφώς μεγαλύτερο, όντας πιο μακρύ κατά 15,2 εκατοστά και πιο πλατύ κατά 8,5 εκατοστά. Στο εσωτερικό, οι επιφάνειες είναι βαμμένες στο χρώμα του αμαξώματος, ενώ το τιμόνι και το ντουλαπάκι του συνοδηγού, είναι παρόμοια με εκείνα της παλιάς έκδοσης, προς τιμήν της “ιστορίας”! Αυτό που ξεχωρίζει και ζωντανεύει τις μνήμες όμως, είναι η κουκούλα της οροφής, η οποία χρειάζεται μόλις 9,5 δευτερόλεπτα για να ανοίξει ή να κλείσει, αλλά κυρίως, αποθηκεύεται με τον ίδιο τρόπο όπως και στην κλασική έκδοση. Όταν το Beetle Cabriolet είναι ανοιχτό, είναι πανομοιότυπο με το κλασικό, αν και προσαρμοσμένο αναπόφευκτα στις σημερινές ανάγκες. Σε επίπεδο κινητήρων, το Beetle της δοκιμής μας ήταν εφοδιασμένο με έναν από τους γνωστούς 1.2 TSI κινητήρες του γκρουπ, που αποδίδει 105 ίππους, με τη ροπή να εμφανίζεται από πολύ χαμηλά λόγω και της υπερτροφοδότησης.

Αν και οι αγοραστές του συγκεκριμένου μοντέλου πιθανώς να μην ενδιαφέρονται πρωτίστως για τις επιδόσεις, αυτές κρίνονται ικανοποιητικές. Προσαρμοσμένη στο πλαίσιο της εποχής, η κατανάλωση βρίσκεται λίγο πάνω από τα 5,5 λίτρα και στέκεται αρωγός στην αύξηση των χιλιομέτρων με το αυτοκίνητο, που συνεπάγεται και μεγαλύτερη απόλαυση των… άνευ στέγης προνομίων του. Το Beetle Cabriolet, διατίθεται από 22.710 ευρώ με όφελος απόσυρσης!

tamilsexstories
sex videos nice view on my hungry gaping pussy.
https:/www.auntysextube.com cream pie cravings.
mm
Γεννήθηκε το 1985 στην Αθήνα. Σπούδασε Φιλοσοφία και Ιστορία Επιστημών στο Εθνικό Καποδιστριακό Πανεπιστήμιο Αθηνών, έκανε μεταπτυχιακό στην "Ιστορία και Φιλοσοφία Επιστημών και Τεχνολογίας" (Πανεπιστήμιο Αθηνών και Εθνικό Μετσόβειο Πολυτεχνείο) και ολοκλήρωσε τις σπουδές του με MA στις Ευρωπαϊκές Σπουδές Κοινωνίας, Επιστήμης και Τεχνολογίας (ESST). Από το 2004, έχει συνεργαστεί με περιοδικά και ιστοσελίδες αυτοκινήτου ως συντάκτης, ενώ ήταν μέλος του Γραφείου Τύπου του Ράλι Ακρόπολις από το 2004 έως το 2017. Εντάχθηκε στη δημοσιογραφική ομάδα της εκπομπής και του TractioN Magazine το 2013.

E-mail: [email protected]