Η τάση των εταιρειών που εμπλέκονται ενεργά με την αυτοκίνηση, να δημιουργούν ολοένα και πιο φιλικά προς το περιβάλλον προϊόντα, δεν έχει μείνει στα λόγια. Αυτό αποδεικνύουν τα αποτελέσματα που δημοσίευσε πρόσφατα ο μη κερδοσκοπικός περιβαλλοντικός οργανισμός CDP (Carbon Disclosure Project), που παρέχει τη δυνατότητα σε πόλεις, κράτη και εταιρείες, να μετρήσουν και να διαχειριστούν αναλόγως τα αποτελέσματα της περιβαλλοντικής τους πολιτικής.
Σύμφωνα με το ετήσιο report του CDP, 127 εταιρείες μπαίνουν στη Λίστα Α της κατηγορίας τους, για δράσεις και τα αποτελέσματα αυτών, αναφορικά με τη μείωση της κλιματικής επιβάρυνσης. Μέσα σε αυτές, βρίσκονται και 6 εταιρείες που σχετίζονται με την αυτοκίνηση, γεγονός που δείχνει στην πράξη πως η αυτοκινητοβιομηχανία έχει πάρει ζεστά το εγχείρημα της προστασίας του περιβάλλοντος και της μείωσης -κατά το δυνατόν- εκπομπής ρύπων.
Στη λίστα με τις 127 εταιρείες που είναι πρωτοπόρες στον τομέα, συναντάμε το γαλλικό Groupe PSA (Peugeot, Citroen, DS, Opel), την κορεατική Hyundai Motor Co και την ιαπωνική Toyota Industries, δηλαδή 3 από τις μεγαλύτερες φίρμας της αυτοκινητοβιομηχανίες παγκοσμίως. Μαζί τους, βρίσκονται και δύο από τις σημαντικότερες βιομηχανίες παραγωγής ελαστικών στην Ευρώπη, η γαλλική Michelin και η ιταλική Pirelli, ενώ στη λίστα φιγουράρει ακόμη, η ιταλική εταιρεία παραγωγής συστημάτων πέδησης, Brembo.
Η ενεργοποίηση της αυτοκινητοβιομηχανίας σχετικά με την προστασία του περιβάλλοντος δεν είναι κάτι, ωστόσο τα τελευταία χρόνια οι προσπάθειες έχουν εντατικοποιηθεί. Ο χώρος της αυτοκίνησης βρίσκεται σε μια διαρκή προσπάθεια μείωσης της εκπομπής ρύπων και η διαρκής τάση προς τα υβριδικά συστήματα ή την ηλεκτροκίνηση, αποδεικνύουν του λόγου το αληθές…