Η Nissan ήταν η εταιρία που που έκανε την πρώτη πώληση μέσω Twitter, πριν από τέσσερα χρόνια. Με τις εφαρμογές κοινωνικής δικτύωσης να κερδίζουν ολοένα και περισσότερο έδαφος, ειδικά κατά την περίοδο της έξαρσης του Covid-19, η ιαπωνική εταιρία κάνει ένα ακόμη βήμα και ανακοινώνει την πρώτη πώληση μοντέλου της μέσω της εφαρμογής WhatsApp.
Συγκεκριμένα, η Antamotor, αντιπροσωπεία της Nissan στη Λα Κορούνια της Ισπανίας, υλοποίησε, κατά τη διάρκεια του lock-down, μια διαδικτυακή διαδικασία πώλησης, όπου με επτά κλικ και σε επτά ημέρες, ο ενδιαφερόμενος αγοραστής μπορεί να έχει το μοντέλο Nissan που επιθυμεί να αποκτήσει, στο σπίτι του.
Η όλη επικοινωνία μεταξύ της ισπανικής αντιπροσωπείας της Nissan και του πελάτη Manuel Nuez, πραγματοποιήθηκε ψηφιακά μέσω του WhatsApp, όπου ο τελευταίος αγόρασε ένα Juke. Nα σημειωθεί ότι η ίδια αντιπροσωπεία, ήταν η πρώτη που πούλησε ένα X-Trail μέσω του Twitter.
Σε δηλώσεις του ο Miguel Galván, διευθυντής της Antamotor είπε : “Οι νέες συνθήκες μας ωθούν στην υιοθέτηση νέων, σύγχρονων διαδικασιών, με γνώμονα την ικανοποίηση των αναγκών των πελατών. Είμαστε πολύ περήφανοι που πρωτοπορούμε στις διαδικτυακές τεχνικές πωλήσεων και με αυτή την πρώτη πώληση αυτοκινήτου μέσω του WhatsApp.”
Ο τυχερός αγοραστής του JUKE, Manuel Nuez, επεσήμανε ότι: “Είναι πολύ ευχάριστο να βλέπουμε ότι μάρκες όπως η Nissan είναι σε θέση να ανταποκριθούν στις ανάγκες που θέτουμε ως πελάτες. Η αλήθεια είναι ότι η όλη διαδικασία ήταν εύκολη και ευέλικτη και με εκπληκτική διαφάνεια. Τώρα το μόνο που μπορώ να κάνω είναι να απολαύσω το νέο μου Nissan Juke…”
Στο πνεύμα της πρωτοποριακής διαδικασίας αγοράς, η Nissan παρέδωσε το Juke απευθείας στο σημείο επιλογής του Manuel με φορτηγό, ολοκληρώνοντας έτσι την online αγορά.
Δείτε περισσότερα σε αυτό το video.