Το Quadrifoglio επιστρέφει και τυπικά στην F1

Η αρχή έγινε πέρυσι, όμως από το 2019 ένα από τα πλέον ιστορικά ονόματα της F1, η Alfa Romeo Racing, επιστρέφει με κάθε επισημότητα στο θεσμό.

pornohub
sex videos
mallu sex blonde girlfriend wants to fuck point of view.
Βρείτε μας στο

Η πρόθεση επιστροφής μιας από τις πλέον ιστορικές φίρμες της Formula 1, της Alfa Romeo, πραγματοποιήθηκε πέρυσι, όταν έγινε χορηγός ονομασίας της Sauber F1.  Από το 2019, η ομάδα μετονομάζεται σε Alfa Romeo Racing, γεγονός που προσδίδει περαιτέρω αίγλη στο  πρωτάθλημα.

Η Alfa Romeo,  που έκανε την πρώτη της εμφάνιση σε αγώνα το 1911, λίγους μήνες μετά την ίδρυσή της, αποτελεί μια ομάδα-σύμβολο στη Formula 1. Ο λόγος είναι πως οι δύο πρώτοι Παγκόσμιοι Πρωταθλητές του θεσμού, Giuseppe -Nino- Farina (1950) και Juan Manuel Fangio (1951), οδηγούσαν αμφότεροι μονοθέσια της ιταλικής φίρμας. Η σεζόν του 2019 θα έχει πολύ ιταλικό χρώμα, αφού οι δύο πιο ιστορικές ομάδες του θεσμού, Alfa Romeo και Ferrari, θα συνυπάρξουν στο grid για πρώτη φορά μετά το 1985!

Τα μονοθέσια με το Quadrifoglio (τετράφυλλο τριφύλλι) -σήμα-κατατεθέν της Alfa Romeo που συνοδεύει τα αγωνιστικά της από το 1923,- θα οδηγήσουν για το 2019 ένας πολύπειρος και ένας ταλαντούχος νεαρός οδηγός. Ο λόγος για τον Παγκόσμιο Πρωταθλητή 2007 και εκ των δημοφιλέστερων οδηγών της σύγχρονης F1, Φινλανδό Kimi Raikkonen και τον ανερχόμενο Ιταλό Antonio Giovinazzi, ο οποίος θα κάνει την πρώτη του πλήρη σεζόν στο θεσμό.


Η πρώτη χρονιά εμπλοκής της Alfa Romeo στο θεσμό, πέρυσι, ως Alfa Romeo Sauber, ολοκληρώθηκε με την κατάκτηση της 8ης θέσης στο Πρωτάθλημα Κατασκευαστών. Ακόμη, ο ταλαντούχος Μονεγάσκος Charles Leclerc μεταπήδησε στη Ferrari, αντί του Raikkonen ο οποίος επιστρέφει στην ομάδα με την οποία έκανε ντεμπούτο στο θεσμό, το 2001. Όπως σημειώνεται από την Alfa Romeo, η συνεργασία μπορεί να επεκτείνεται, ωστόσο “η διοίκηση και το ιδιοκτησιακό καθεστώς της Sauber παραμένει αμετάβλητο”.

Ο επικεφαλής της Alfa Romeo Racing, Frédéric Vasseur, δήλωσε: “Με χαρά ανακοινώνουμε ότι το 2019 θα συμμετέχουμε στο Παγκόσμιο Πρωτάθλημα της Formula 1, ως “Alfa Romeo Racing”. Μετά την έναρξη της συνεργασίας μας με την Alfa Romeo το 2018, η ομάδα έκανε τρομερά βήματα προόδου σε τεχνικό, εμπορικό και αγωνιστικό επίπεδο. Αυτό έδωσε μεγάλο κίνητρο σε όλα τα μέλη της ομάδας και η σκληρή δουλειά φάνηκε στα αποτελέσματα. Σκοπεύουμε να συνεχίσουμε τη βελτίωση σε κάθε επίπεδο, με το πάθος μας για τους αγώνες και την τεχνολογία να μας οδηγεί.

Από τη μεριά του, ο CEO της FCA, Mike Manley, πρόσθεσε: “Η Alfa Romeo Racing είναι ένα νέο όνομα με μακρά ιστορία στην Formula 1. Είμαστε περήφανοι που συνεργαζόμαστε με την Sauber με στόχο να φέρουμε την τεχνολογική υπεροχή της Alfa Romeo και το Ιταλικό αγωνιστικό πνεύμα στην κορυφαία μορφή του μηχανοκίνητου αθλητισμού. Μην αμφιβάλετε καθόλου, με τους Kimi Räikkönen και Antonio Giovinazzi, αλλά και τις υψηλές δυνατότητες των Alfa Romeo και Sauber, θα αγωνιστούμε πολύ δυνατά.

Η παρουσίαση του νέου μονοθέσιου της Alfa Romeo Racing θα γίνει τη Δευτέρα 18 Φεβρουαρίου, λίγο πριν την έναρξη των δοκιμών εξέλιξης, στη Βαρκελώνη

 

Η σύνθεση της Alfa Romeo Racing  για το 2019

O Kimi Raikkonen κατά τη διάρκεια των πρώτων δοκιμών με τη νέα του ομάδα, στο Abu Dhabi

#7 Kimi Raikkonen

Ημερομηνία Γέννησης: 17 Οκτωβρίου 1979

Εθνικότητα: Φινλανδός

Συμμετοχές: 294

Πρώτη εμφάνιση σε GP: Αυστραλία, 2001

Παγκόσμια Πρωταθλήματα: 1 (2007)

Νίκες: 21

Pole Positions: 18

Τερματισμοί στο βάθρο: 103

#99 Antonio Giovinazzi

Ημερομηνία Γέννησης: 14 Δεκεμβρίου 1993

Εθνικότητα: Ιταλός

Πρώτη εμφάνιση σε GP: Αυστραλία, 2017

Συμμετοχές: 2

 

tamilsexstories
sex videos nice view on my hungry gaping pussy.
https:/www.auntysextube.com cream pie cravings.
mm
Γεννήθηκε το 1985 στην Αθήνα. Σπούδασε Φιλοσοφία και Ιστορία Επιστημών στο Εθνικό Καποδιστριακό Πανεπιστήμιο Αθηνών, έκανε μεταπτυχιακό στην "Ιστορία και Φιλοσοφία Επιστημών και Τεχνολογίας" (Πανεπιστήμιο Αθηνών και Εθνικό Μετσόβειο Πολυτεχνείο) και ολοκλήρωσε τις σπουδές του με MA στις Ευρωπαϊκές Σπουδές Κοινωνίας, Επιστήμης και Τεχνολογίας (ESST). Από το 2004, έχει συνεργαστεί με περιοδικά και ιστοσελίδες αυτοκινήτου ως συντάκτης, ενώ ήταν μέλος του Γραφείου Τύπου του Ράλι Ακρόπολις από το 2004 έως το 2017. Εντάχθηκε στη δημοσιογραφική ομάδα της εκπομπής και του TractioN Magazine το 2013.

E-mail: [email protected]