Video: McLaren P1 vs Porsche Taycan Turbo S. Η κόντρα που αξίζει να δεις

Βρετανοί φέρνουν αντιμέτωπες την υβριδική McLaren P1 με την αμιγώς ηλεκτρική Porsche Taycan Turbo S σε μια κόντρα με μπόλικο... σασπένς.

pornohub
sex videos
mallu sex blonde girlfriend wants to fuck point of view.
Βρείτε μας στο
Porsche Taycan vs McLaren P1

H McLaren P1 ήταν ένα από τα πρώτα υβριδικά supercars που παρουσιάστηκαν πριν από οχτώ και πλέον χρόνια. Οι επιδόσεις που της προσφέρει το υβριδικό σύστημα κίνησης της, είναι ακόμη και σήμερα επιδόσεις που αρμόζουν σε ένα supercar. Γι αυτό φροντίζουν οι 916 ίπποι και τα 900 Nm ροπής με τα 0-100 χλμ./ώρα να επιτυγχάνονται σε μόλις 2,8 δευτερόλεπτα και την τελική ταχύτητα να ανέρχεται στα 350 χλμ./ώρα.

Από την άλλη η Porsche Taycan είναι το πρώτο αμιγώς ηλεκτρικό μοντέλο στην ιστορία της Porsche με την Turbo S να αποτελεί παράλληλα και την ισχυρότερη μέχρι στιγμής έκδοση της. Η ηλεκτρική 4κίνητη Porsche αποδίδει ούτε λίγο ούτε πολύ 761 ίππους, χρειάζεται επίσης 2,8 δευτερόλεπτα για τα 0-100 χλμ./ώρα και η τελική της ανέρχεται στα 260 χλμ./ώρα.

Διαβάστε επίσης: Porsche Taycan – Το πιο προηγμένο αυτοκίνητο με τη βούλα (+TractioN Video)


Με τα 0-100 χλμ./ώρα να είναι ίδια και στις δύο περιπτώσεις ο γνωστός Βρετανός παρουσιαστής Tiff Needell και η παρέα του έφεραν αντιμέτωπα τα δύο μοντέλα με το καθένα να προτάσσει τα δικά του σημεία σε αυτή την κόντρα των 400 μέτρων: 4κίνηση η Taycan, σημαντικά χαμηλότερο βάρος η P1, περί τα 800 κιλά μικρότερο!

Καλό θα ήταν να ποντάρετε στο μοντέλο που θεωρείτε ότι θα κερδίσει πριν δείτε το ακόλουθο video, γιατί κάτι μας λέει ότι θα το βρείτε έτσι πιο απολαυστικό.

tamilsexstories
sex videos nice view on my hungry gaping pussy.
https:/www.auntysextube.com cream pie cravings.
mm
Ο Θοδωρής Ξύδης είναι συντάκτης Ειδικού Τύπου-δημοσιογράφος από το 2005 μπαίνοντας στο χώρο παράλληλα με τις σπουδές του και έπειτα από μια τριετία στο εξωτερικό, στη λατρεμένη του Σκωτία. Ξεκίνησε την καριέρα του σε καθημερινή οικονομική εφημερίδα αλλά το πάθος του για το αυτοκίνητο και τη μοτοσυκλέτα τον οδήγησε γρήγορα στο σωστό δρόμο. Στο πνεύμα των καιρών, είναι από τους λίγους "υβριδικούς" δημοσιογράφους που αρθρογραφούν και τρέφουν τα ίδια τρυφερά αισθήματα για τους τέσσερις και δύο τροχούς. Έχει εργαστεί στα δημοφιλέστερα περιοδικά και sites μοτοσυκλέτας και αυτοκινήτου φτάνοντας στην θέση και του διευθυντή σύνταξης. Απόφοιτος Επικοινωνίας του New York College και μέλος της Ε.Σ.Π.Η.Τ., με αγάπη για τη φωτογραφία, τα gadgets και για οτιδήποτε έχει τροχούς και... αυτοκινείται! Στη δημοσιογραφική ομάδα του TractioN από το 2019.

E-mail: [email protected]