H Toyota “βάφτισε” το σεληνιακό της όχημα

Η κοινή μελέτη της Toyota με την Ιαπωνική Διαστημική Υπηρεσία συνεχίζεται με τους Ιάπωνες να ανακοινώνουν το όνομα του οχήματος τους.

pornohub
sex videos
mallu sex blonde girlfriend wants to fuck point of view.
Βρείτε μας στο
2020 Toyota Lunar Cruiser

Σε περίπτωση που δεν το γνωρίζετε η Toyota όχι μόνο θα πάει στο διάστημα αλλά θα προσεληνωθεί κιόλας. Σε συνεργασία με την Ιαπωνική Διαστημική Υπηρεσία οι Ιάπωνες εξελίσσουν το όχημα που θα χρησιμοποιεί η ομάδα των αστροναυτών οι οποίοι θα πατήσουν στη Σελήνη και τώρα δίνουν στη δημοσιότητα το όνομα, η όπως λένε και οι ίδιοι, το παρατσούκλι αυτού του οχήματος. Θα ονομάζεται Lunar Cruiser, ένα όνομα σύμφωνο και με την παράδοση της Toyota στα εκτός δρόμου οχήματα και το γνωστό σε όλους Land Cruiser.

Οι προδιαγραφές πάνω στις οποίες θα “χτιστεί” το σεληνιακό όχημα της Toyota το θέλουν να έχει μήκος έξι μέτρα (6), πλάτος πέντε μέτρα (5) και ύψος 3,8 μέτρα. Θα μπορεί να μεταφέρει δύο άτομα (τέσσερα σε περίπτωση ανάγκης) και θα προσφέρει 13 κ.μ. “βιώσιμου” χώρου. Οι κυψέλες υδρογόνου της Toyota, με τις οποίες θα εφοδιάζεται, θα μπορούν να του προσφέρουν αυτονομία πάνω από 10.000 χλμ.

Το εξάτροχο Lunar Cruiser, με καμπίνα που θα επιτρέπει τη χρήση του ακόμη και χωρίς διαστημικές στολές φέρει και μεγάλο ηλιακό πάνελ που έχει τη δυνατότητα να διπλώνει και να ξεδιπλώνει όπως μια τέντα και του προσφέρει έξτρα ηλεκτρική ενέργεια από τον ήλιο.


Η Ιαπωνική Διαστημική Υπηρεσία και η Toyota ανακοίνωσαν τη συνεργασία τους περί τα μέσα Μαρτίου του 2019 με την μελέτη να ξεκινά επίσημα τον Ιούνιο του περασμένου έτους. Στόχος τους είναι να στείλουν το Lunar Cruiser στη Σελήνη το 2029. Στην κοινοπραξία παίρνει μέρος και η Mitsubishi Heavy Industries.

tamilsexstories
sex videos nice view on my hungry gaping pussy.
https:/www.auntysextube.com cream pie cravings.
mm
Ο Θοδωρής Ξύδης είναι συντάκτης Ειδικού Τύπου-δημοσιογράφος από το 2005 μπαίνοντας στο χώρο παράλληλα με τις σπουδές του και έπειτα από μια τριετία στο εξωτερικό, στη λατρεμένη του Σκωτία. Ξεκίνησε την καριέρα του σε καθημερινή οικονομική εφημερίδα αλλά το πάθος του για το αυτοκίνητο και τη μοτοσυκλέτα τον οδήγησε γρήγορα στο σωστό δρόμο. Στο πνεύμα των καιρών, είναι από τους λίγους "υβριδικούς" δημοσιογράφους που αρθρογραφούν και τρέφουν τα ίδια τρυφερά αισθήματα για τους τέσσερις και δύο τροχούς. Έχει εργαστεί στα δημοφιλέστερα περιοδικά και sites μοτοσυκλέτας και αυτοκινήτου φτάνοντας στην θέση και του διευθυντή σύνταξης. Απόφοιτος Επικοινωνίας του New York College και μέλος της Ε.Σ.Π.Η.Τ., με αγάπη για τη φωτογραφία, τα gadgets και για οτιδήποτε έχει τροχούς και... αυτοκινείται! Στη δημοσιογραφική ομάδα του TractioN από το 2019.

E-mail: [email protected]