Νέο Audi A3 Sportback 40 TFSI e, plug-in υβριδικό

Το Audi A3 Sportback 40 TFSI e είναι η νέα plug-in υβριδική έκδοση του γερμανικού hatchback με ηλεκτρική αυτονομία έως 78 χλμ.

pornohub
sex videos
mallu sex blonde girlfriend wants to fuck point of view.
Βρείτε μας στο
A3 Sportback 40 TFSI e 2020

Το plug-in υβριδικό Audi A3 Sportback 40 TFSI e αποτελεί την τελευταία μέχρι στιγμής προσθήκη στη γκάμα του νέου Α3 που έρχεται να μειώσει το κόστος της καθημερινής μετακίνησης δίνοντας παράλληλα τη δυνατότητα για κίνηση αμιγώς ηλεκτρικά για παρατεταμένα διαστήματα.

Ο γνωστός 1.4 TFSI είναι το μοτέρ που έχει χρησιμοποιηθεί το plug-in υβριδικό μοντέλο. Αποδίδει 150  ίππους και ροπή άνω των 250 Nm στην περιοχή 1.550-3.500 σ.α.λ. Το κινητήριο σύστημα φέρει ηλεκτρικό μοτέρ που παράγει 330 Nm ροπής και είναι ενσωματωμένο  στο αυτόματο 6-τάχυτο S tronic κιβώτιο. Ωστόσο, σύμφωνα με την Audi είναι ελαφρύτερος και πιο συμπαγής από τον αντίστοιχο στην προηγούμενη γενιά.

Συνδυαστικά, η ισχύς ανέρχεται στους 204 ίππους και η ροπή στα 350 Nm. Τα 0-100 χλμ./ώρα επιτυγχάνονται σε 7,6 δευτερόλεπτα και η τελική ταχύτητα ανέρχεται στα 227 χλμ./ώρα. Στον κύκλο NEDC, η κατανάλωση φτάνει στα 1,4-1,5 λίτρα / 100 χιλιόμετρα, που αντιστοιχεί σε 30-34 γρμ. CO2 / χλμ. Το κιβώτιο ταχυτήτων διπλού συμπλέκτη είναι εξοπλισμένο με ηλεκτρική αντλία λαδιού που εξασφαλίζει αλλαγές ταχυτήτων και παροχή λαδιού ακόμα και όταν ο TFSI απενεργοποιείται προσωρινά.


Η μπαταρία ιόντων λιθίου βρίσκεται κάτω από το αμάξωμα, στο πίσω μέρος του A3 Sportback 40 TFSI e. και έχει χωρητικότητα 13,0 kWh, σχεδόν 48% περισσότερο από το προηγούμενο μοντέλο. Η μεγάλη ενεργειακή διαφορά οφείλεται στη βελτιωμένη κυτταρική χημεία, καθώς δεν έχουν πραγματοποιηθεί άλλες δομικές αλλαγές, με ένα ξεχωριστό κύκλωμα ψύξης ελέγχει τη θερμοκρασία της.

To A3 Sportback 40 TFSI e εκκινεί πάντα ηλεκτρικά. Ο οδηγός μπορεί να δώσει προτεραιότητα στην ηλεκτρική κίνηση επιλέγοντας την αντίστοιχη λειτουργία EV με αυτονομία έως και 78 χλμ. σύμφωνα με το πρότυπο NEDC και 67 χλμ. κατά το πρότυπο WLTP, που είναι η πλειονότητα των καθημερινών μετακινήσεων, με μηδενικές τοπικές εκπομπές ρύπων. Κινούμενο μόνο ηλεκτρικά, το plug-in υβριδικό A3 Sportback έχει τελική ταχύτητα 140 χλμ./ώρα, ενώ σε χαμηλές ταχύτητες, παράγεται ο υποχρεωτικός πλέον τεχνητός ηλεκτρονικός ήχος ώστε να αντιλαμβάνονται οι πεζοί ότι πλησιάζει ηλεκτρικό όχημα.

Υπάρχει δυνατότητα επιλογής, μέσω του λειτουργικού συστήματος MMI, των καταστάσεων «Battery hold» και «Battery charge». Στην πρώτη, η διαθέσιμη φόρτιση μπαταρίας διατηρείται στο τρέχον επίπεδο. Στη δεύτερη, παρέχεται όσο το δυνατόν περισσότερη ηλεκτρική ενέργεια στην μπαταρία. Προκειμένου να επιτευχθεί μεγιστοποίηση του βαθμού απόδοσης, επιλέγεται ο ελεύθερος τροχασμός του αυτοκινήτου με απενεργοποιημένο τον κινητήρα TFSI στις περισσότερες περιπτώσεις κατά την επιβράδυνση, επιτρέποντας στο αυτοκίνητο να ρολάρει ελεύθερα.

Το Audi A3 Sportback 40 TFSI e διαθέτει στάνταρ το Audi drive select. Στην επιλογή του δυναμικού προφίλ και όταν το S tronic έχει ρυθμιστεί στη θέση S, η υβριδική μονάδα δείχνει το σπορ δυναμικό της. Όταν ο οδηγός βυθίζει το πεντάλ στο πάτωμα μέσω kick down, απελευθερώνει την πλήρη ροπή ώθησης για έως και δέκα δευτερόλεπτα. Μόλις σηκώσει το πόδι του από το πεντάλ γκαζιού, ο ηλεκτρικός κινητήρας μεταβαίνει σε ανάκτηση ανεργίας. Η επιβράδυνση που προκύπτει δημιουργεί μια αληθινή αίσθηση οδήγησης με ένα μόνο πεντάλ, για επιτάχυνση και επιβράδυνση.

Κατά το φρενάρισμα, η επιβράδυνση εκτελείται μόνο από τον ηλεκτρικό κινητήρα, με τιμές έως περίπου 0,3 g, καλύπτοντας έτσι τη συντριπτική πλειονότητα των σεναρίων φρεναρίσματος στην καθημερινή οδήγηση. Τα φρένα ενεργοποιούνται μόνο εάν ο οδηγός πιέσει το πεντάλ πιο δυνατά. Η μετάβαση είναι σχεδόν απαρατήρητη και η ανάκτηση ενέργειας παραμένει ενεργή. Κατά το φρενάρισμα, ο ηλεκτρικός κινητήρας μπορεί να ανακτήσει έως και 40 kW ενέργειας.

Το A3 Sportback 40 TFSI e, με μήκος 4,34 μέτρα,  διατηρεί τα ίδια εξωτερικά και εσωτερικά διακοσμητικά στοιχεία που χαρακτηρίζουν όλη τη γκάμα του νέου Α3. Ειδικά για αυτήν την έκδοση, υβριδικές λειτουργίες και οθόνες έχουν προστεθεί για τη σωστή ενημέρωση του οδηγού. Ένας μετρητής ισχύος στο σύμπλεγμα ψηφιακών οργάνων – ή στο προαιρετικό Audi virtual cockpit – εμφανίζει τη διαθέσιμη ισχύ, την κατάσταση του κινητήριου συστήματος, την ανάκτηση ενέργειας, την κατάσταση φόρτισης της μπαταρίας και την αυτονομία, ανά πάσα στιγμή. Η κεντρική οθόνη MMI με διαγώνιο στις 10,1 ίντσες παρουσιάζει με κατανοητό τρόπο τις ροές ενέργειας.

Η Audi παρέχει το plug-in υβριδικό με καλώδιο φόρτισης 230 Volt. Απαιτούνται λίγο περισσότερο από τέσσερις ώρες για να φορτιστεί πλήρως μια εντελώς άδεια μπαταρία από οικιακή πρίζα. Με τη δωρεάν εφαρμογή myAudi, οι πελάτες μπορούν να ελέγχουν από απόσταση τους χρόνους φόρτισης και τον κλιματισμό. Στα δημόσια τερματικά φόρτισης, το αυτοκίνητο φορτίζεται μέσω ενός καλωδίου Mode 3.

Το A3 Sportback 40 TFSI e ξεκινάει άμεσα το εμπορικό του λανσάρισμα σε όλη την Ευρώπη. Στη χώρα μας αναμένεται το τελευταίο δίμηνο του έτους. Περίπου εκείνη την περίοδο θα ανακοινωθούν και οι προτεινόμενες τιμές λιανικής από την αντιπροσωπεία.

tamilsexstories
sex videos nice view on my hungry gaping pussy.
https:/www.auntysextube.com cream pie cravings.
mm
Ο Θοδωρής Ξύδης είναι συντάκτης Ειδικού Τύπου-δημοσιογράφος από το 2005 μπαίνοντας στο χώρο παράλληλα με τις σπουδές του και έπειτα από μια τριετία στο εξωτερικό, στη λατρεμένη του Σκωτία. Ξεκίνησε την καριέρα του σε καθημερινή οικονομική εφημερίδα αλλά το πάθος του για το αυτοκίνητο και τη μοτοσυκλέτα τον οδήγησε γρήγορα στο σωστό δρόμο. Στο πνεύμα των καιρών, είναι από τους λίγους "υβριδικούς" δημοσιογράφους που αρθρογραφούν και τρέφουν τα ίδια τρυφερά αισθήματα για τους τέσσερις και δύο τροχούς. Έχει εργαστεί στα δημοφιλέστερα περιοδικά και sites μοτοσυκλέτας και αυτοκινήτου φτάνοντας στην θέση και του διευθυντή σύνταξης. Απόφοιτος Επικοινωνίας του New York College και μέλος της Ε.Σ.Π.Η.Τ., με αγάπη για τη φωτογραφία, τα gadgets και για οτιδήποτε έχει τροχούς και... αυτοκινείται! Στη δημοσιογραφική ομάδα του TractioN από το 2019.

E-mail: [email protected]